8 Nisan 2013 Pazartesi

Tatilde Kocamla Sikişimiz


Kocamla uzun zamandır planladığımız Tayland-Malezya’yı kapsayan tatile nihayet çıkabilmiştir. Tayland turistik yönden oldukça zengin bir ülke olduğu için tatilimizin büyük kısmını bu ülkede geçirecektik. Önce ülkenin kuzeyindeki tapınakları gezdik, inanılmaz güzellikteki kalıntılara hayran olmamak elde değil. Daha sonra güneye, şahane sahili ve deniziyle ünlü Pukete gittik. Tayland programımızın son iki gününü Bangkok’ta geçirip Malezya’ya gidecektik. Şehrin en güzel yerinde çok güzel bir otele yerleştik. Tayland insanı çok sıcak kanlı ve yardım sever, şehri gezerken sokakta konuştuğumuz insanlar her türlü sorunumuzla en içten şekilde ilgileniyorlardı.
Bize garip gelen ise şehrin bazı bölgelerinde kolayca rastlanan travestilerdi. Türkiye’dekiler gibi azman şeklinde değillerdi. Kendileri belli etmese kadından farkları yoktu. Bazıları o kadar güzeldi ki benim bile ağzım açık kalıyordu. Bir süre sonra aklıma o hınzır düşünce geldi. Kocamla ara sıra konuştuğumuz ama bir türlü anlaşamadığımız şey. Hep üçüncü birisiyle grup sex yapmak isterdik ama kocam Moldavyalı güzelleri tercih ederken benim aklımda olan kocam beni sikerken ağzımı dolduracak ikinci bir erkekti. Ama şimdi ilk defa ikimizin de arzularını karşılayacak bir imkan vardı. Üstelik bu maceramızda yakalanma riski asla olmayacaktı.
Öğlen yemeğinde kocama düşünce mi açtım. İlk tepkisi dayak yemiş gibi yüzüme bakmak oldu;
- “Gerçekten onlardan biriyle yatmak mı istiyorsun?” dedi.
- “Sadece ben değil, ikimizin de yatmasını istiyorum. Samimi olarak söyle bir kadından farkları var mıydı?”
- “Ama bu bilmiyorum, aklım almıyor?”
- “O kadınlardan biri gelse ve sabaha kadar sikini emmek istese hayır demezsin. Seni ürküten bacaklarının arasındaki mi? Hem onunla bel ilgileneceğim?”
Kocamın yüzüne en sevimli ve en şirin halimle baktım. Hala kafası karışık gibiydi. Onu ikna etmem gerekiyordu. Hem bu fikir giderek bana da çok mantıklı gelmeye başladı. Ona doğru eğildim ve gözlerinin tam içine bakarak en ciddi ses tonumla;
- “Hem aldıkları hormon tedavisiyle onlar benden bile daha fazla kadınsı özelliğe sahip oluyorlar. Tenleri daha yumuşak, kalçaları ve memeleri daha yuvarlak ve gergin oluyor. Hem buradakiler genç kız gibi, bu fırsatı bir daha bulabilir miyiz bilmiyorum?”
Kocam bir süre durakladı ama ikna olmuş gibiydi. Eğilip dudaklarını öptüm ve
- “hadi kırma beni!” diyerek küçük bir kız edasıyla gözlerine baktım.
En sonunda içtiği şarabın da etkisiyle sanırım, ne olacaksa olsun der gibi kafasını salladı.
- “peki istediğimiz gibi birisini nasıl bulacağız?” dedi.
- “Otellerde bu işe aracılık eden ve kaliteli orospular bulan kişiler olduğunu internetten okumuştum. Bu akşam otele isteriz. Hoşumuza giderse sabaha kadar bizimle kalır. “dedim.
Kocam da benim gibi heyecanlanmıştı. Akşamı zor ettik. Otele döndüğümüz de daha önce bavullarımızı taşıyan otel görevlisine yaklaşıp biraz utanarak ama sanki bizim için normal bir şeymiş gibi yardım istedik. O da bu işle ilgilenen kişiyle bizi otelin dışında bir köşede buluşturdu. Ona çok güzel ve elindeki en genç travestiyi bu gece için getirmesini istedik. Fiyatta anlaştıktan sonra odamıza çıkıp beklemeye başladık. Bu sırada gece için şarap ve aperatif yiyecekler sipariş verdik. Siparişlerin gelmesinden 15 dakika sonra da öteki siparişimiz gelmişti.
1.70 boylarında gencecik ve gördüğümüz en beyaz Taylandlıydı. Adı Thail idi. Kadifemsi sesiyle selam verip içeri girdi. Mini pileli bir eteği ve altında siyah çorabı vardı. Olabildiğince İngilizce konuşarak sohbet etmeye başladık. Kocam da ben de gergindik, sohbet sırasında 1 şişe şarap bitmişti. Artık iyice gevşediğim bir sırada elimi hemen yanımda oturan Thail’in bacağına koydum ve okşamaya başladım. Bir süre bakıştık ve bakışından aldığım cesaretle elimi yukarı doğru kaydırıp eteğinin altına soktum ve sertleşmeye başlayan organını kavradım. İşte o an benim amım da ıslanmaya başladı. Daha fazla bekleyemedim öne doğru eğilip Thail’in dudaklarına yumuldum. Şarap kokulu nefesini içime çekip dudaklarını emmeye başladım. Daha önce hiçbir kadınla sevişmemişti. Ama zaten şu anda kollarımdaki güzelliği bir kadın olarak göremiyordum. Tek bildiğim tüm vücudumun onun için yanıp tutuştuğuydu. Hemen üstünü soymaya başladım. Uçları sertleşmiş memelerini parmaklarımla sıktım ve sol memesini ağzıma aldım. İnanılmaz bir histi; kocamın memelerimi neden hiç bırakmak istemediğini şimdi daha iyi anlıyordum. Bir süre sonra Thail zevkten inlemeye başlamıştı, doğru gidiyordum sanırım. Daha sonra Thail beni göğüslerinden kaldırıp üstümdekileri şehvetle çıkarmaya başladı. O sırada bizi koltukta oturan kocam şaşkınlıkla bizi seyrediyordu.
- “bu heyecanı kaçırmak istediğine emin misin? Senin dudaklarına hasret dört tane meme var burda” diyerek hınzırca gülümsedim.
Thail üzerimdeki son parça olan dantelli külotumu da çıkarıp beni yatağa domaltıp, arkama geçti. Amımı yalamaya başlamasını beklerken o iştahla göt deliğime yumuldu. Hayatımda ilk defa yaşadığım bir histi. 30 yaşımdayım ve 5 yıldır evliyim ama ne kocam ne de ondan önce hiçbir erkek arkadaşım böyle bir şey yapmamıştı. Sürekli götümü yalayıp dilini deliğime sokmaya çalışıyordu. Kendimi daha fazla sıkmayıp inlemeye başladım, daha önce yapmadığım, yapamadığım kadar güçlü inliyordum. Bir ara gözümü araladığımda kocamın soyunduğunu gördüm. Taş gibi olmuş sikini ağzıma doğru götürüp hiç beklemeden boğazıma kadar soktu. Sanırım daha fazla bağırmamı istemedi [img]images/smilies/smile.gif[/img] kocam ağzımın içine hızla gidip gelirken amımda bir gerilme hissettim. Thail götümü yalamayı bırakmış ve soyunup sikini sırıl sıklam olmuş amıma sokmuştu. Kocamın gidiş gelişlerinden etkilendiğinden sanırım aynı hızda sokup çıkarmaya başladı. Hayatımda ilk defa yaşadığım bu heyecana daha fazla dayanamadım ve kasıla kasıla Thail’in sikine boşalmaya başladım. Biraz sakinleştiğimde kocam ağzımdan çıkıp bacaklarımın arasına geçti ve Thaile ağzımı gösterdi.
- “bakalım kocan için hangi kokteyli hazırladın karıcım” diyerek amıma yumuldu.
Kocam iştahla amımı emip temizlerken Thail sikini yüzüme doğru uzattı. İnce ve 15 cm boyunda aleti vardı. Ben tereddüt eder bir haldeyken o sikini kocam gibi ağzıma soktu ve önce bir süre bekledi. Sanırım tepkimi görmek istedi. Sanırım aldığı hormonların etkisinden olacak çok yumuşak ve tam istediğim gibiydi. Kocamın ki gibi kalın değildi, adeta dondurma yalar gibiydim. Asla ağzımdan çıkmasını istemiyordum, boğazımın derinliklerine inmesi için kalçalarından tutup yüzüme doğru çektim. O sırada yumuşacık kalçalarını okşama başladım. İnanılmaz bir zevkti. Bir elimle toplarıyla oynarken bir elimle kalçalarını ve aralarındaki sıcak yarığı okşuyordum. Yavaş yavaş Thail’in deliğini buldum ve parmağımla oynamaya başladım. Bunlar kocamla asla yaşayamayacağım zevklerdi. Kocamın kıllı deliğine dokunmayı aklımın ucundan bile geçirmezdim.
O sırada hiç beklemediğim bir şey oldu. Amımı yalayan kocam Thaili kıskanmış olmalı ki aniden götümü yalamaya başladı. Önce çekingendi ama sonra Thail’den bile iştahlıca yalamaya devam etti. Bu beni daha da çıldırttı. Thailin sikini öyle emiyordum ki Thail de zevkten inlemeye başlamıştı. Sonra sırt üstü yattım. Thail sağ yanımda oturup sikini ağzıma sokuyordu kocam da bacaklarımı omuzlarının üstüne almış götümü yalamaya devam ediyordu. Bu sırada Thail’e götünü yalamak istediğimi söyledim. Ben de denemek istiyordum. Bu akşam sınır diye bir şey kalmamıştı hayatımızda. Thail memnuniyetle yüzü kocama dönük şekilde ağzıma oturdu. Mükemmel göt deliğini tam ağzımın üstüne getirdi. Önce küçük dil hareketleriyle götüne dokunup alışmaya çalıştım. Hmmmm o mükemmel tada aldıktan sonra ben de iştahla yalamaya başladım. Kocam götümden başını kaldırıp beni görünce;
- “hayatım inanılmazsın. Beni nasıl azdırıyorsun bir bilsen” deyip sikini amıma hızlıca soktu.o kadar azmıştı ki gözleri fırıl fırıldı.
- “tadını beğendin mi peki tatlım?” diye seslendi yarı inleyerek.
- “hmmmm çok güzel ama ben asıl Thail’in sikini istiyorum, sabaha kadar emebilirim.” Umarım kocam alınmaz bu dediklerime diye pişman oldum sonra amaa..
- “güzel görünüyor çok şanslı kadınsın gerçekten” dedi kocam. Kızmamıştı, üstelik başkasının sikini beğenmişti.
- “sen de tadına bakmak ister misin peki, aynı yemeği paylaşalım kocacım” dedim onun söylediğinden cesaret alarak.
- “çıldırdın mı sen böyle bir şey asla olmaz” dedi ama sesinden kararsızlığı anlaşılıyordu.
Thail’i kenara itip kocamı öpmek için doğruldum. Gözlerini kapatıp dudaklarına yumuldu. Daha önce öpmediği kadar iştahlı öpüyordu. Demek ağzımdaki Thail’in tadını istiyordu. Thail’e uzantım ve sikinden yakalayıp yüzümüze doğru çektim. Sonra dudağımızı biraz aralayıp Thail’in sikini araya sıkıştırdım. Kocamın gözleri birden açıldı irkilmişti. Geri çekilmesine izin vermedim. Onun da hoşuna gitmiş olmalı ki o da çok ısrarcı olmadı. Gözlerini kapadı ve Thail’in yumuşacık sikini yalamaya başladı. Daha sonra ben geri çektim dudaklarımı, kocam da Thail’in sikinin tamamını ağzına aldı, bu sırada amımdaki gidiş gelişleri hızlanmıştı. Kocamı ağzında bir sikle görmek beni çıldırtmıştı, çok geçmeden bir kez daha boşaldım.
Ben zevkten oracığa yıkılmışken Thail bana doğru eğilip beni götten sikmek istediğini söyledi. Kulaklarıma inanamamıştım, daha önce hiç aklıma gelmemişti böyle bir şey. Ama götümü yalarken hissettiklerim aklıma gelince bunu da denemek istedim. Kocama baktım, o da şehvet dolu gözlerle bana bakıyordu. kocam amımın derinliklerinde gezinmeye devam ederken yatakta yana yuvarlandık. Şimdi kocam altta ben üstteydim ve götüm kabak gibi sikilmeye hazır halde Thail’in önündeydi. O da fazla beklemedi zaten, götümü deli gibi yalamaya ve diliyle deliğimi zorlamaya başladı. Artık daha da emindim götüme girmesini istiyordum.
- “ hadi artık sok. ne olur sok şunu” diye yalvarmaya başladım. Yarım İngilizcemle yalvardığımı düşünürseniz ne kadar etkili olduğunu tahmin edersiniz sanırım.
Thail sikini kocamın ağzına tekrar götürüp kayganlaştırıcı ihtiyacını giderdi. Kocam kendi karısının götüne girecek siki öylesine iştahlıca emiyordu ki. Thail sikini kocamın dudaklarından kurtarır kurtarmaz arkama geçti, elleriyle yararcasına kalçalarımı ayırdı ve başını deliğime dayadı. O sırada kocam bir yandan amıma pompalıyor bir yandan memelerimi emiyordu. Thail yavaş yavaş başını içine sokunca daha fazla beklemedi sikinin geri kalanını bir defada götümün derinliklerine doğru iteledi. Önce biraz o halde bekledi ve sonra yavaşça gidip gelmeye başladı.
Başlangıçtaki korku ve tedirginliğin yerini heyecan almıştı. Ayrıca kelimelerle anlatılamayacak bir zevk de alıyordum. Kocama ağzıma girmesini ve ağzıma boşalmasını söyledim. Hemen altımdan kalkıp önüme geçti ben dört ayak üstünde domalıp sabaha kadar sürmesini istediğim sikilişimin zevkini sürüyordum. Kocam da sikini ağzıma sokmuş gidip gelmeye başlamıştı. Thail içime girerken kocam çıkıyor, kocam boğazımın derinliklerine doğru sikini sokarken Thail sikini geri çekiyordu. Ne kadar böyle devam ettik bilmiyorum. Bana yıllardır devam ediyormuşçasına zevk veriyordu. Kocamın ağzımı sıcacık sıvısıyla doldurmasıyla kendime geldim. zevkin doruklarındaydım. O heyecanla götümü kasmaya başladım, bu da Thail’in götümün derinliklerine boşalmasına sebep oldu. Daha fazla dayanamadım ben de iki sikin arasında deliler gibi boşaldım. O kadar yorulmuştum ki hemen oraya yığıldım. Diğerleri de yanıma uzandı.
Sabah gözlerimi açtığımda kocamla Thail 69 pozisyonunda siklerini emiyorlardı. O çekingen kocamdan eser kalmamıştı anlaşılan. Uyuyormuş gibi yapmaya devam edip onları izledim, bir yandan da amımı parmaklıyordum. sonra birbirlerinin taşaklarını ağızlarına alıp emmeye ve yalamaya başladılar. Elleri de boş durmuyor birbirlerinin siklerini sıvazlıyordu. Sonra gördüklerim ise gidişatı iyice belli etti. Bir anda karşılıklı olarak göt deliklerini yalamaya başladılar. Dakikalarca göt deliklerini yaladıktan sonra parmaklamaya başladılar ve ikisinin de ağzında sikler inlemeler arttıkça artıyordu. hem göt deliklerini parmaklıyorlar hem birbirlerini boğazlarına kadar sikiyorlardı. Amım deliler gibi ıslanmıştı. İlk kocamın dudaklarından Thailin zevk sıvısının sızdığını gördüm sonra kocam Thail’in ağzına boşalmaya başladı.ikisi de birbirlerinin her damlasını yuttular sonra kalkıp birbirlerine bakıp gülümsediler. O sırada inleyerek boşalmaya başladım.

25 yorum:

  1. Slm ben Bodrum'dan murat kendine güvenen ciddi vede bakımlı bayanlarla tanışmak isterim 05468842018

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben murat mersinden bayan kuaforuyum yas 24
      mersinli bayanlardan arama ve mesaj bekliyorum
      yanlız bayanlar cagrıya cevap yok 05064942008

      Sil
    2. merhabalar ben efe istanbuldan 05373071055 dan bazen evde tek basina oturdugumuz zaman insanin cani gercekten cok skliyor dimi? internetin basina oturdugumuzda bile özellikle bayanlar cogu zaman bir girisimde bulunmaya cesaret edemiyor, sanirim oda yurduminsaninin her bayana sülük gibi yapismasindan ibaret. Ama her nekadar normal bi cevremiz olsa bile hep ayni insanlarla sohbetde etmek istemiyoruz ama karsiniza bir dost sirdas guvenilir bir arkadas ciksa hanginiz o cesareti gosterip tanismak istemezdiki?? hele o kisi ile sohbet ederken zamanin nasil gectigini bile anliyamiyorsaniz.. ben böyle birimiyim? sana bagli bu eger sicakkanli neseli gülmeyi güldürmeyi seven biri isen bence denemeye deger pisman olmucaksin 0.5.3.7.3.0.7.1.0.5.5 watsap lina viber var

      Sil
    3. slm batuhan ben istanbuldan 0531 880 14 71 ateşli mutsuz EVLİ BEKAR DUL BAYANLAR aldatmayi merakediyosan ara tanısalım görüşelim gizlilik içinde buluşalım sınırsız sex yasayalım uzaklık ve yaşınız sorun degil sms watsap lina viber var mutsuzsan ara erkekler gaylar top aramasin

      Sil
    4. slm batuhan ben istanbuldan 0531 880 14 71 ateşli mutsuz EVLİ BEKAR DUL BAYANLAR aldatmayi merakediyosan ara tanısalım görüşelim gizlilik içinde buluşalım sınırsız sex yasayalım uzaklık ve yaşınız sorun degil sms watsap lina viber var mutsuzsan ara erkekler gaylar top aramasin

      Sil
    5. slm batuhan ben istanbuldan 0531 880 14 71 ateşli mutsuz EVLİ BEKAR DUL BAYANLAR aldatmayi merakediyosan ara tanısalım görüşelim gizlilik içinde buluşalım sınırsız sex yasayalım uzaklık ve yaşınız sorun degil sms watsap lina viber var mutsuzsan ara erkekler gaylar top aramasin

      Sil
    6. slm batuhan ben istanbuldan 0531 880 14 71 ateşli mutsuz EVLİ BEKAR DUL BAYANLAR aldatmayi merakediyosan ara tanısalım görüşelim gizlilik içinde buluşalım sınırsız sex yasayalım uzaklık ve yaşınız sorun degil sms watsap lina viber var mutsuzsan ara erkekler gaylar top aramasin

      Sil
    7. Merhaba Adana'dan Doruk ben, boy 1.85 yaş 27 kişisel fitness antrenörüyüm. Aynı zamanda jigoloyum. Kendini yetiştirmiş ne istediğini bilen biriyim.Olgun karakterli kadınlardan hoşlanıyorum.İyi bir dinleyiciyim seks partneri dışında da arkadaş dost sırdaş her şey olabilirim yeter ki işin içinde yalan dolan olmasın.Kadınımı asla yatakta mutsuz bırakmam ama bazen sadece sarılıp öylece yatmak da güzeldir. Şehveti yaşamayı ve yaşatmayı seven biriyim. Lütfen sadece elit hanımlar, kendinizden gerçekten eminseniz iletişim kurun benimle kıymetli zamanımızı boşa harcamayalım teşekkürler. 0545 697 63 00 resimler bana ait

      Sil
    8. 05412502963 evli çiftler çifttiz

      Sil
  2. Slm ben ist pendikten oguz 28 yasinda bekar biriyim yalniz yasiyorum istanbul ve cevresi bulusmak isteyen bayanlarin aramasini bekliyorum 0539 896 41 73

    YanıtlaSil
  3. Slm.ben hasan
    .@London da yasiyorum burada fantazi sex arkadaslik . Tl 07538700921 tanisalim

    YanıtlaSil
  4. merhaba ben Hakan kayseri ve civarından tanışmak seks hayatını renklendirmek isteyen evli bekar dul kapalı azgın bayanlar yaş ve medeni hal önemli değil yeterki seks olsun evlilere üçüncü olurum arayın tanışalım isteyenle msjlaşabilirim 0532 486 4319 ...

    YanıtlaSil
  5. Slm ben mert unuversite mezunu renkli gozlu oldukca yakisikliyim. Telde atesli dakikalar icin bayanlari bekliyorum. Gizlilil icinde fantazi denizinde bulusalim 0542 395 46 78

    YanıtlaSil
  6. teşli BAYANLAR Ben kaan 0.5.3.8.5.8.1.5.6.2.9.İSTANBULda Real Sex İstiyorsanız Gizlilige Önem Veren,Gizli aşk ilgi sevgi sexs zevk kaçamak mutluluk arkadaş dost arayan bayanlar sadece bayanlar arasın evli dul bekar fark etmez fantazı arkadasınız sırdasınız sms watsap carı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 05412502963 ewli çiftler arayın bizde çifttiz

      Sil
  7. teşli BAYANLAR Ben kaan 0.5.3.8.5.8.1.5.6.2.9.İSTANBULda Real Sex İstiyorsanız Gizlilige Önem Veren,Gizli aşk ilgi sevgi sexs zevk kaçamak mutluluk arkadaş dost arayan bayanlar sadece bayanlar arasın evli dul bekar fark etmez fantazı arkadasınız sırdasınız sms watsap carı

    YanıtlaSil
  8. MERHABA BEN POYRAZ TOLGA ANKARA CANKAYA TURİZİMCİYİM YAŞ 38 BOY 170 KİLO 80 PENİS 20 SANTİM KALIN DAMARLİ COOK COOK GEC BOSALAN DOYUMSUZ BİRİYİM VUCUDUM KILSIZ BEYAZ ANAL SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR AİLE İÇİ SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ANNE KIZI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ABLA BACI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR KOCASININ GÖZUNUN ÕNUNDE SIKILMESINI IZLEMEK ISTEYEN BAYANLAR ESININ GÖZUNUN ÖNÜNDE SİKÏLMESINİ ÏZLEMEK ISTEYEN BEYLER ESINI KENDISINI AYNI ANDA SIKTIRMEK ISTEYEN BEYLER HAMİLE KALMAK İSTEYEN BAYANLAR KENDI EVİNDE MASAJ YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR 2 ERKEK TARAFINDAN AYNI ANDA SIKILMEK ISTEYEN BAYANLAR 50 60 YAŞ ARASI BAYANLAR HERŞEY SELBES SINIRSIZ KESİNLİKLE HAYALİNDEKİ BÜTÜN SEKS TÜRLERİNİ SINIRLAR KOYMADAN BENİMLE ÖZGÜRCE DOYASIYA FANTAZININ KIRALINI SEKSIN SON NOKTASINI YAŞAMAK ISTEYEN ARZULU BAYANLAR KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ BOGAZINA KADAR SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA BANA SAKSO CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE BENİ AGZINA BOMBA GİBİ BEMBEYAZ SÜT RENGI DÖLÜMÜ AGZINA SURATINA PATLATMAK İSTEYEN BAYANLAR TEK GECELİK SEKS YAPMAK ISTEYEN EVLİ CİFTLER EVLİ BAYANLAR YAŞLI OLGUN GENC BAKİRE BAYANLAR GOT DELİGİNİ SİKTİRMEK İSTEYEN BAKİRE KIZLAR AM YALATMAK GÖT DELIGINI YALATMAK AMININ İCİNE GÖT DELİGİNİN İÇİNE DIL MASAJI YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR AMININ İCİNİ GOT DELIGININ İCİNİ BANA KOPEKLER GİBİ YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA AGZIMA BOSALMAK AGZIMA AKITMAK SURATIMA İSEMEK İSTEYEN ARZULU BAYANLAR KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ HER YERINE SOKMAK ISTEYEN MEMUR ÖĞRETMEN HEMŞİRE DOKTOR MIMAR AVUKAT IS KADINI EV KADINI BAYANLAR FAZ GECMEDIGIM KURALLARIM GIZLILIK GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS TEMIZLIK TİTİZLİK DURUSTLUK MEZARA KADAR SIRDASLIK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK ÖNEMLİ ARA ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE PISMAN OLMAYACAKSIN BUNDAN KESİNLİKLE EMIN OL YETERKI INSAN INSAN OLSUN MERHAMETLI VICDANLI OLSUN GUVENILIR OLSUN GIZLILIK GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS TEMIZLIK TİTİZLİK DURUSTLUK MEZARA KADAR SIRDASLIK OLSUN 24 SAAT ARAYA BILIRSINIZ DENGESİZ TUTARSIZ KARARSIZ NE ISTEDIGINI BILMEYEN PISKOLOJISI BOZUK OLAN ARIZA BAYANLAR ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE ARAMASIN LÜTFEN ANKARALI BAYANLAR ARASIN LÜTFEN ARA INSAN GİBİ MEDENI BIRSEKILDE ÖZGÜRCE KONUSALIM SEKS SONRASI KIMSE KIMSEYI TANIMIYACAK RAHATSIZ ETMEYECEK ARAMAYACAK ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE BU KURALLARA UYGUNSAN ARA YOKSA ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE ARAMA? ? ? ? ? ? NOT NOT NOT NOT BIRDE ARAYIP SONRA YANLIS ARAMISIM KUSURA BAKMAYIN DIYEN GERIZEKALILAR MALLAR ODUNLAR KAZMALAR ÖKÜZLER VE TELI CALTIRIP TELINI ACMAYAN TELEFON SAPIKLARI TUTKAL YAPISIK INSANLAR ABAZALAR UZAK DURSUNLAR ARAMASINLAR LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN ANKARA ANKARALI BAYANLAR ARASIN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN WAHATSAP VİBER LİNE VAR 05373215942 05373215942

    YanıtlaSil
  9. İş icabı iskenderundayim 36 yaş bekarım ATLETİK SECİCİ BAKİMLİ BEYİM hem masör hem jigoloyum evliciftler dul bayanlar arayın görüşelim sadece İSKENDERUN VE ÇEVRESİ HEM KALİN HEM BUYUK..0534 696 4725

    YanıtlaSil
  10. İş icabı iskenderundayim 36 yaş bekarım ATLETİK SECİCİ BAKİMLİ BEYİM hem masör hem jigoloyum evliciftler dul bayanlar arayın görüşelim sadece İSKENDERUN VE ÇEVRESİ HEM KALİN HEM BUYUK..0534 696 4725

    YanıtlaSil
  11. BEN OKAN-531-619-12-65-İSTANBULDA CİDDİ REEL GÜRÜŞMEK İSTİYEN 25 VE 50 YAŞ ARASI EVLİ DUL KİLOLU ŞİŞMAN TOMBUL MATURE MİLF OLGUN BAYANLARI BEKLERİM BEŞYÜZOTUZBİR ALTIYÜZONDOKUZ ONİKİ ATMIŞBEŞ GÜVEN VE GİZLİLİK ŞART 05316191265 NO ÖZELE AÇIK TERCİHİM İSTANBUL NOT:TEKİM 25 VE 50 YAŞ ARASI EVLİÇİFTLERE DENEYİMLİ AKTİF OLARAK EŞLİK EDERİM 531 619 12 65 NO ÖZELE AÇIK GÜVEN VE GİZLİLİK ŞART BEŞYÜZOTUZBİR ALTIYÜZONDOKUZ ONİKİ ATMIŞBEŞ LÜTFEN CİDDİ GÜRÜŞMEK İSTİYENLER ARASIN (GEY VE PASİFLER RAHATSIZ ETMESİNLER) SAYGILARIMLA OKAN BEN 5316191265 NO ÖZELE AÇIK okan5316191265ist@gmail.com

    YanıtlaSil
  12. Merhaba guzel bayanlar yalansiz durust devamli iliski icin sadece evli ve dul Bayanlari bekliyorum📞0543 890 94 85📞

    YanıtlaSil
  13. 0543 282 86 18 SLM BN İST MALTEPEDEN SEKS PATNERI KORAY SEKSE AC OLAN SINIRSIZ HOŞ VE GÜZEL Bİ SEKS YASAMAYI ARZLYN GERCEK SEKSI FANTAZİYİ DOYASIYA TATMAK İSTEYEN GİZLİLİGİ ÖNEM VEREN 19 VE 70 YAS ARASI EVLİ DUL OLGUN TONBUL BEKAR KAPALI BAYANLAR VE ARALARINA 3 ÇÜYÜ ARZLYN EVLİCİFTLER ARAYIN TNSLM SEKSİN GÜZELİKLERİNİ HEYECANINI BERABER YASAYALIM 05432828618

    YanıtlaSil
  14. 0543 282 86 18 SLM BN İST MALTEPEDEN PATNER KORAY SEKSE AC OLAN SINIRSIZ HEYECANLI ZEVK DOLU Bİ SEKS YASAMAYI İSTEYEN GERCEK SEKSİ FANTAZİYİ VE ZEVKİ DOYASIYA YASAMAYI ARZLYN GÜVENİLİR PATNER ARAYAN EŞİNDEN GİZLİ MUHTESEM Bİ SEKS YASAMAYI İSTEYEN EVLİ BAYANLAR DAKKİKALARCA SEVİŞMEYİ İSTEYEN KALIN VE BÜYÜK TEN HOŞLANA 19 VE 80 YAŞ ARASI DUL OLGUN TONBUL ŞİŞMAN TÜRBANLI BEKAR EVLİ BAYANLAR VE ARALARINA 3 ÇÜYÜ ARAYAN EVLİCİFTLER ARAYIN TNSLM 8543 282 86 18

    YanıtlaSil
  15. 05412502963 ewli çifttiz arayın çiftler

    YanıtlaSil