2 Mart 2013 Cumartesi

Bakımlı Ayakları Cok Severim

Bundan 4 sene önceydi bir yaz günüydü münübüste yanıma cok bakımlı bir bayan oturdu her tarafı bakımdı özellikle ayakları yüksek topuklu siyah tek bantlı ayakkabı giymiş tırnakları kırmızı öjeli okadar seksi duruyoduki anlatamam beni ysrrak kalkmıştı bür dikkat ayakları seyrediyordum farkındaydı onu seyrettigimi inince bende beşinden başladım takibe bir yandan da ayakları seyrediyom bir kafeye girdi sakin bir yere oturmuştu bende tam karşısına başladım seyretmeye deli olmuştum o güzel ayakları yalamalıydım birden kalktı ve yanıma geldi oturdu sen nereye bakıyosun öyle dedi bende gayet sakin bir uslüble kadının bakılacak en güzel yerine agzıda bis gözlerinle ayaklarımı siktin ıslandım demezmi e nereye götürüyon beni demezmi demesiyle hesabı istemem bir oldu kenimizi otele zor attık cıldırmıştı hemen saldırıya gecti hop dedim önce banyo bir güzel yıkandıktan sonra dogru yataga o muhteşem ayaklar elimdeydi önce bir masaj sonra başlaım yalamaa inliyodu amını götünü her yerini yaladım sırt üstü yatırdım sikim icindeydi artık bir yandanda ayakları yalıyoum öyle boşalmışım icine ne ayaktı ama aklıma geldikce sikim kalkıyo.varsa yalatmak isteyen gelsin.aslanmak1973@ekolay.net seve seve yalarım.

7 yorum:

  1. Ben murat mersinden bayan kuaforuyum yas 24
    mersinli bayanlardan arama ve mesaj bekliyorum
    yanlız bayanlar cagrıya cevap yok 05064942008

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhabalar ben efe istanbuldan 05373071055 dan bazen evde tek basina oturdugumuz zaman insanin cani gercekten cok skliyor dimi? internetin basina oturdugumuzda bile özellikle bayanlar cogu zaman bir girisimde bulunmaya cesaret edemiyor, sanirim oda yurduminsaninin her bayana sülük gibi yapismasindan ibaret. Ama her nekadar normal bi cevremiz olsa bile hep ayni insanlarla sohbetde etmek istemiyoruz ama karsiniza bir dost sirdas guvenilir bir arkadas ciksa hanginiz o cesareti gosterip tanismak istemezdiki?? hele o kisi ile sohbet ederken zamanin nasil gectigini bile anliyamiyorsaniz.. ben böyle birimiyim? sana bagli bu eger sicakkanli neseli gülmeyi güldürmeyi seven biri isen bence denemeye deger pisman olmucaksin 0.5.3.7.3.0.7.1.0.5.5 watsap lina viber var

      Sil
  2. Merhaba ben ist kaan 05385815629 tek ama tek gecelik seks yapmak isteyen evli ciftler evli bayanlar yaşlı olgun dul genc bakire bayanlar got deligini siktirmek isteyen bakire kizlar am yalatmak got deligini yalatmak aminin icine got deliginin icine dil masajı yaptirmak isteyen bayanlar aminin icini got deliginin icini bana kopek gibi yalata yalata yalata yalata yalata agzima boşalmak agzima akitmak isteyen bayanlar kobra gibi büyük kalın damarli yarragimi bogazina kadar sokmak isteyen bayanlar seks sonrası kimse kimseyi tanimayacak aramayacak rahatsız etmeyecek asla asla kesinlikle bu kurallara uygunsan ara yoksa asla asla kesinlikle arama 05385815629 wwatsap carı sms gaylar aramasın

    YanıtlaSil
  3. İş icabı iskenderundayim 36 yaş bekarım ATLETİK SECİCİ BAKİMLİ BEYİM hem masör hem jigoloyum evliciftler dul bayanlar arayın görüşelim sadece İSKENDERUN VE ÇEVRESİ HEM KALİN HEM BUYUK..0534..696..4725

    YanıtlaSil
  4. İş icabı iskenderundayim 36 yaş bekarım ATLETİK SECİCİ BAKİMLİ BEYİM hem masör hem jigoloyum evliciftler dul bayanlar arayın görüşelim sadece İSKENDERUN VE ÇEVRESİ HEM KALİN HEM BUYUK..0534..696..4725

    YanıtlaSil
  5. Antep ve çevresi bayanlar arayın tanışalım evli dul fark etmez 0535 738 08 83

    YanıtlaSil
  6. Antep ve çevresi bayanlar arayın tanışalım 0535 738 08 83

    YanıtlaSil