3 Mart 2013 Pazar

Mini Etegim Bana Fantazi Dünyasına Girmemi Sagladı

ben henüz 18 yaşındayım, liseyi bu sene bitirdim ve üniversiteye kayıt yapmaya hazırlanıyorum. herkesin çıtır diye tabir ettiği henüz tazecik bir kızım. yaklaşık 1,69 boylarında esmer 45-50 kg, ağırlığında siyah düz saçlı bir kızım. bazen aynada kendime baktığımda genellemenin ne kadar üstünde bir kız olduğumu görebiliyorum. her neyse belediye otobüsünde başımdan geçen bir hikayeyi sizlerle paylaşmak istiyorum. ankara keçiören oturuyorum ve üniversite hazırlık kursuna kızılay dershanesine gidiyordum. dershane öğleden sonra idi ve çıkış bir hayli geç saatlere kalıyordu. burada yaşayanlar bilirler cumartesi günleri hele dershane çıkış zamanı akşamları otobüslerin ne kadar dolu olduğunu. otobüs zaten dolu gelir ve herkes durakta o dolu otobüse hücüm eder. yine bir cumartesi günü dershane çıkışı keçiören otobüsünü durakta bekliyorduk. hava yağmurlu durak tıklım tıklımdı. otobüs geldi ve doluydu. bilirsiniz ukarus marka otobüsleri kağnı gibi gider ama çok fazla yolcu alır. önden binmeye çalıştım ama imkansızdı ve şoför orta ve arka kapıyı açtı bende arkadan bindim. üzerimde kabanım vardı, içimde ise diz üstünde bir etek giymiştim. dizime kadar olan bir çorap vardı bacaklarımda. neyse otobüse arkadan bindim ve zorlukla en arka köşeye gidebildim. benim arkamdan da birçok kişi bindi otobüse ve artık herkes birbirinin üzerindeydi sanki. benim yüzüm otobüsün arkasına bakar bir vaziyette idi ve yanımda sağımda solumda erkekler vardı.ben onlarla temas etmemeye çalışıyordum ama nafile köşeye öyle bir sıkışmıştım ki neredeyse yüzüm otobüsün arka camına yapışmıştı. otobüs hareket etti ama trafik çok kalabalık ve yağmur olduğu için kağnı gibi yol alıyorduk. hareket ile birlikte biri sağ biri sol tarafımda olmak üzere kalçalarıma aşırı baskı hissetmeye başladım. baskı belli bir süre sonra belli noktalarda sanki dürter gibi his duymamı sağlamaya başladı. belli ki arkamdaki iki erkek erkekliklerini kaldırmış ve götüme dayamaya başlamışlardı. önceleri kalçalarımın yan taraflarına gelen erkek organları birinin hamlesiyle değişti ve adam tam arkama dayandı. erkekliği çok kalkmıştı ve neredeyse götümü delecek gibi tam hedefine baskı yapıyordu. otobüsün dur kalk hareketleri ile beraber o sertlik hedefe doğru gidiyor ve geliyordu. engel olmayı düşündüm fakat her yanım erkekti ve kımıldayacak yer yoktu. katlanmaya karar verdim yapacak başka bir şey yoktu. arkamdaki adam gidip gelirken her iki tarafımdan da baskılar artmıştı yani üç kişi götümün her yanına dayamıştı organlarını. bir ara bir el hissettim sol tarafımda ben ses çıkartmayınca cesaretlendi herhalde ve götümü ellemeye sıkmaya başladı. ne yalan söyleyeyim o üç adam haricinde kimse görmüyordu bu olanları ve yapacak fazla bir şeyimde yoktu ve yavaş yavaş zevk bile almaya başlamıştım. ben engel olmadığım için elleme gittikçe hoyratlaşmaya kabalaşmaya başlamıştı. adam neredeyse kıçımı parçalayacak sandım. tam o anda ikinci bir el bu kez daha cesaretli bir eldi bu, yavaş yavaş eteğimi kaldırmaya ve elini çıplak götüme değdirmeye başladı. kızarmıştım ama kimse görmüyordu. bağırmak engellemek istiyordum ama bir yandan da içimdeki ses bırak diyordu. ikilem içinde içimden gelen arzuların rüzgarına bıraktım kendimi. daha önce birkaç kez öpüştüm oramı buramı sıkıştırdılar ama hiç kimseyle beraberliğim olmadı. tek cinsel deneyimim mastürbasyondu. otobüste üç adamın götüme yaptıkları baskılar ellemeleri sıkmaları çok hoşuma gitmeye başlamıştı. herhalde o üç adam artık birbirlerinden cesaret alıp tüm hareketlerini serbest bırakmışlar ve üçü beraber hareket etmeye başlamışlardı. artık iki el de götümdeydi ve mıncıklıyorlar ve sıkıyorlardı. arada bir kilodumu sıyırmaya çalışıyorlar ama bir türlü beceremiyorlardı. olmaz demeyin oluyor, banada anlatsalar inanmazdım ama eteğim arka tarafımdan iyice yukarı çekilmişti artık ve götüm külotlu bir şekilde artık tamamıyla meydandaydı

16 yorum:

  1. istanbuldan evli dul olgun bayanlar arayın tanısalım 0507 112 51 21

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben murat mersinden bayan kuaforuyum yas 24
      mersinli bayanlardan arama ve mesaj bekliyorum
      yanlız bayanlar cagrıya cevap yok 05064942008

      Sil
    2. Merhaba ben ist kaan 05385815629 tek ama tek gecelik seks yapmak isteyen evli ciftler evli bayanlar yaşlı olgun dul genc bakire bayanlar got deligini siktirmek isteyen bakire kizlar am yalatmak got deligini yalatmak aminin icine got deliginin icine dil masajı yaptirmak isteyen bayanlar aminin icini got deliginin icini bana kopek gibi yalata yalata yalata yalata yalata agzima boşalmak agzima akitmak isteyen bayanlar kobra gibi büyük kalın damarli yarragimi bogazina kadar sokmak isteyen bayanlar seks sonrası kimse kimseyi tanimayacak aramayacak rahatsız etmeyecek asla asla kesinlikle bu kurallara uygunsan ara yoksa asla asla kesinlikle arama 05385815629 wwatsap carı sms gaylar aramasın

      Sil
    3. teşli BAYANLAR Ben kaan 0.5.3.8.5.8.1.5.6.2.9.İSTANBULda Real Sex İstiyorsanız Gizlilige Önem Veren,Gizli aşk ilgi sevgi sexs zevk kaçamak mutluluk arkadaş dost arayan bayanlar sadece bayanlar arasın evli dul bekar fark etmez fantazı arkadasınız sırdasınız sms watsap carı

      Sil
    4. teşli BAYANLAR Ben kaan 0.5.3.8.5.8.1.5.6.2.9.İSTANBULda Real Sex İstiyorsanız Gizlilige Önem Veren,Gizli aşk ilgi sevgi sexs zevk kaçamak mutluluk arkadaş dost arayan bayanlar sadece bayanlar arasın evli dul bekar fark etmez fantazı arkadasınız sırdasınız sms watsap carı

      Sil
    5. merhabalar ben efe istanbuldan 05373071055 dan bazen evde tek basina oturdugumuz zaman insanin cani gercekten cok skliyor dimi? internetin basina oturdugumuzda bile özellikle bayanlar cogu zaman bir girisimde bulunmaya cesaret edemiyor, sanirim oda yurduminsaninin her bayana sülük gibi yapismasindan ibaret. Ama her nekadar normal bi cevremiz olsa bile hep ayni insanlarla sohbetde etmek istemiyoruz ama karsiniza bir dost sirdas guvenilir bir arkadas ciksa hanginiz o cesareti gosterip tanismak istemezdiki?? hele o kisi ile sohbet ederken zamanin nasil gectigini bile anliyamiyorsaniz.. ben böyle birimiyim? sana bagli bu eger sicakkanli neseli gülmeyi güldürmeyi seven biri isen bence denemeye deger pisman olmucaksin 0.5.3.7.3.0.7.1.0.5.5 watsap lina viber var

      Sil
  2. istanbul ve cevresi dul bayanlarla gorusebiliriz5075160900

    YanıtlaSil
  3. Istanbul dul bayanlar mesaj atın yeter 539 781 60 59

    YanıtlaSil
  4. Ben birçok insanın istediği gibi fit vücutlu güzel kadınlar yerine, kilolu ve kusurları olan kişilerden hoşlanıyorum.pek inandırıcı gelmeyebilir ama gerçekten öyle.ince bir bel yerine yumuşacık büyük bir beli tercih ederim.Kusursuzluk değil aradığım,kusurlar, yaşanmışlıklar arıyorum.şişman bayanlarla birlikte olmak,onlara kendilerini dünyaynın en güzel kadını gibi görmelerini sağlamak istiyorum.işte buda benim.0545 697 63 00 Volkan,Adana

    YanıtlaSil
  5. Merhaba ben Volkan Adana'da yaşıyorum yaşım 27 esmer, yakışıklıyım. Bekarım, tamamen güven içerisinde görüşebileceğim bayan arkadaş arıyorum. Amacım seviyeli bir arkadaşlık, sanal yada reel olması önemli değil önemli olan kafa, 0545 697 63 00.

    YanıtlaSil
  6. İş icabı iskenderundayim 36 yaş bekarım atletik bakımlı beyim hem masör hem jigoloyum..sadece İSKENDERUN VE ÇEVRESİ..KALİN VE BÜYÜK..0534..696..4725

    YanıtlaSil
  7. İş icabı iskenderundayim 36 yaş bekarım sadece İSKENDERUN VE ÇEVRESİ..hem masör hem jigoloyum..evli evliciftler dul bayanlar arayın görüşelim..KALİN VE BÜYÜK..0534 696 4725

    YanıtlaSil
  8. Antep ve çevresi bayanlar arayın tanışalım 0535 738 08 83

    YanıtlaSil
  9. 0543 282 86 18 SLM BN İST MALTEPEDEN SEKS PATNERI KORAY SEKSE AC OLAN SINIRSIZ HOŞ VE GÜZEL Bİ SEKS YASAMAYI ARZLYN GERCEK SEKSI FANTAZİYİ DOYASIYA TATMAK İSTEYEN GİZLİLİGİ ÖNEM VEREN 19 VE 70 YAS ARASI EVLİ DUL OLGUN TONBUL BEKAR KAPALI BAYANLAR VE ARALARINA 3 ÇÜYÜ ARZLYN EVLİCİFTLER ARAYIN TNSLM SEKSİN GÜZELİKLERİNİ HEYECANINI BERABER YASAYALIM 05432828618

    YanıtlaSil