25 Mart 2013 Pazartesi

Köpeğim Beni Sikerken Abim Yakaladı

KÖPEĞİMİN SİKİ İNCECİK VE O KADAR SERTTİKİ TAŞAKLARI UFACIK BENDE SİKİ İÇİNE GİRMESİN DİYE TAŞAKLARININ DİBİNDEN TUTUYORDUM BU İNCE VE SERT SİKİ GÖTÜME SOKSAM ACIMAZ HEMDE RAHATÇA GİRERDİ HEMEN GÖTÜMÜ TÜPRÜĞÜMLE ISLADIM VE KÖPEĞİ SIRT ÜSTÜ YATIRIP SİKİNİ GÖTÜME SÜRTMEYE BAŞLADIM TAŞAKLARINI BIRAKMADAN DELİĞİME YAVAŞÇA SOKTUM SİKİ SER OLDUĞU İÇİN RAHAÇÇA BENİMDE YARDIMIMLA GÖTÜME GİRDİ BİR İKİ SEFER SİKİ GÖTÜME SOKUP ÇIKARDIM ÇOK HOŞUMA GİTMİŞTİ KÖPEĞİN SİKİ AZDA OLSA İÇİMDE SANKİ ŞİŞMİŞGİBİ HİSSETTİM VE DİĞER ELİMİ DE BIRAKIP KÖPEĞİN ÜSTÜNE OTURDUM SİKİ TEKRAR İÇİNE KAÇMASIN DİYE AMA SİKİ GENE GÖTÜMDEN ÇIKTI YİNE KAYBOLDU TEKRAR YALAMAYA BAŞLADIM VE ZORDA OLSA SİKİ YİNE ÇIKARDIM VE BU SEFER KÖPEĞİN AYAKLARI ARASINA OTURDUM BİR AYAĞIDA O YUMUŞACIK TÜĞLERİ AMIMA SÜRTTÜKÇE DAHADA TAHRİK OLUYORDUM SİKİ TEKRAR GÖTÜME SOKTUM TAŞAKLARINI BU SEFER BIRAKMADIM VE SİKİN ÜSTÜNE OTURUP KALKMAYA BAŞLADIM BU SEFER FAZLACA SOKUP ÇIKARDIM YANİ ELİMİ TAŞAKLARINDAN KESİNLİKLE AYIRMADIM GERÇEKTENDE SİKİ GÖT DELİĞİMİ SIKIŞTIRMAYA BAŞLADI SİKİ GÖTÜMÜN İÇİNE DOĞRU İLERLİYORDU SANKİ DAHA FAZLA DAYANAMADIM KÖPEĞİN ÜSTÜNE ELİMİ BIRAKIP SERTÇE VE ANİDEN TAMEMEN OTURDUM İŞTE O AN CANIM BİR YANDI SORMAYIN KÖPEĞİN TAŞAKLARI AZDA OLSA ŞİŞMİŞ FARKINA VARMADIM AYAKLARI ARASINDA OLDUĞUMDAN KÖPEĞİN SİKİ TAŞAĞI İLE BİRLİKTE GÖTÜMDEĞDİ ARTIK KÖPEĞİN ÜSTÜNDEN BİR SANTİM BİLE KALKMADAN ÇOK AZ GÖTÜMÜ SAĞA SOLA SALLAMAYA BAŞLADIM KÖPEĞİN SİKİ İLK GÖRDÜĞÜM HALİNE ALMIŞ OLACAK GÖTÜMÜN DERNLİKLERİNE KADAR İLERLİYORDU SANKİ VE AYNI ZAMANDA GÖTÜMÜ YIRTARCASINA ŞİŞİYOR GÖTÜM ACIYORDU KÖPEK ALTIMDA KIVRANIYOR AYAĞA KALKMAK İÇİN ADETA ÇILDIRIYORDU HAFİF AYAĞA KALKTIM AMA SİKİ GÖTÜMDEN ÇIKAR DİYE KORKUYORDUM AMA KÖPEĞİN SİKİNİN YERİ RAHAT OLACAKKİ GÖTÜMDEN ÇIKMADI AMA GÖTÜMÜN UCU KÖPEĞİN TAŞAKLARI ŞİŞTİĞİ İÇİN HERHALDE GÖTÜMDEN ÇIKMIYORDU YAVAŞÇA VE O KADAR YAVAŞ HARAKETLE KÖPEĞİN GÖTÜNDEN SIKICA SARILARAK DOMALDIM KÖPEK O KADAR USTAYDIKİ BİRDEN BELİME O KADAR SIKI SARILDI VE GÖTÜME GİRİP ÇIKMAYA BAŞLADIKİ NEFES ALIŞI VE HAREKETLERİ NASIL HIZLANDI BİLEMEZSİNİZ UNU KONTRO EDEMEZ OLDUM O BENİ İSTEDİĞİ GİBİ İLERİ GERİ ÇEKEREK GÖTÜME O KADAR HARİKA DARBELERLE VURUYORKİ KENDİMİ ONA TESLİM ETMİŞTİ O KADAR ZEVK ALIYORDUMDUMKİ KENDİMİ KAYBETTİM VE AMIMDAN SIMSICAK BİR ZEVK VE SICAKLIK GELMEYE BAŞLADI KENDİMDEN GEÇMİŞTİM AMA KÖPEK HALA GÖTÜME GİRİYOR AMA TAM OLARAK SİKİNİ GÖTÜMDEN ÇIKARIP TEKRAR SOKAMIYORDU TAŞAKLARI O KADAR ŞİŞMİŞTİKİ UFACIK GÖTÜMDEN ÇIKAMIYOR SİKİDE GÖTÜMÜ YIRTARCASINA İÇİMDE ŞİŞTİKÇE ŞİŞİYORDU ÇOK AZDA OLSA SİKİ GÖTÜMÜN İÇNDE GİDİP GELMESİ BENİ TAHRİK EDİYORDU SİKİ İYİDEN İYİYE ŞİŞMİŞ OLACAKKİ GÖTÜMDE GÜÇLÜKLE HAREKET EDİYOR AMA GÖTÜMMÜN DELİĞİ GERÇEKTENDE ACIMAYA BAŞLAMIŞTI TAŞAKLARI ÇIKARMAK İSTİYORDU BELKİDE SIKIYOR OLMALIYDIKİ BELİME O KADAR SIKI SARILIYORDUKİ CANIMI YAKIYOR AMA SİKİNLEDE HARİKA ZEVK VERİYORDU GARİP SESLER ÇIKARARAK GÖTÜMÜN DİPLERİNE KADAR SIMSICIK BİR AKINTI OLDUKİ SANKİ BARDAKLA SICAK SU BOŞALTTILAR KÖPEK AZ SONRA BELİMİ RAHAT BIRAKTI RAHATLAMIŞTIM AMA KÖPEĞİN SİKİ GÖTÜMDEN HALA ÇIKAMAMIŞTI KÖPEK BİR AN ÖNCE GÖTÜMDEN ÇIKMAK İSTİYORDU BENDE SİKİNİN GÖTÜMDEN ÇIKMASINI İSTEMİYORDUM AMA GEÇ OLMUŞTU ABİM HER AN GELEBİLİRDİ BENDE KENDİMİ ZORLAYARAK ZORDA OLSA KÖPEĞİN SİKİ GÖTÜMDEN BİR ÇIKIŞI VARKİ SANKİ ŞİŞEDEN MMANTAR SÖKER GİBİ SES ÇIKARARAK ÇIKTI O AN KÖPEK BAĞIRINCA CANI YANMIŞ OLACAKKİ KÖPEĞİN SKİ VE TAŞAKLARI GÖTÜME AKITTIĞI MENİSİ AKIYORDU AMA O KADAR KIZARMIŞ VE ŞİŞMİŞLERDİKİ O KACAMAN SİKİ VE TAŞAĞINLA BERABER NASIL GÖTÜME ALDIM BİLMİYORUM NEYSE O KOCAMAN SİKTEN VE TAŞAKLARDAN AKAN MENİLERİ YALADIKÇA KÖPEK SANKİ RAHATLIYORDU ODA YALIYORDU İKİMİZİN DİLLERİ BİRBİRİNE SÜRTÜYORDU BEN ONUN DİLİNDEKİ MENİYİ YALIYOR ODA BENİM DUDAKLARIMDAKİ VE DİLİMDEKİ MENİLERİ YALIYORDU HOŞUMA GİTTİ DİLİNİ DUDAKLARIMIN ARASINA ALIP EMMEYE BAŞLADIM KOCAMAN DİLLERİ VARDI BENİ BUGÜNLÜK YETERİNCE MEMNUN ETMİŞTİ NE MEMNUN ETMESİ YORGUNLUKTAN ÖLDÜRMÜŞTÜ BENDE SON KEZ SIRT ÜSTÜ YATIP KÖPEĞİN KAFASINI GÖTÜMDEKİ MENİLERİNİ YALAMASI İÇİN GÖTÜMÜME DAYADIM YALAMA BAŞLADI BENDE AĞZINDAKİ MENİLERİ TEKRAR YALAMAK İSTİYORDUM FAKAT BİR BAKTIM FARKINDA BİLE OLMADAN GÖTÜM KANAMIŞ MENİYLE BERABER GÖTÜMDEN AKIYORDU KÖPEK SALADIKÇA HOŞUMA GİDİYOR ACISINI BİR AN BİLE DUYMUYORDUM VE SONRA AYAĞIMA ŞORTUMU VE ATLETİMİ GİYDİM KÖPEĞİ OKŞAYA OKŞAYA DIŞARI ÇIKARMAK İÇİN İÇ LAMBAYI SÖDÜRDÜM SALON LAMBASINI YAKTIKİ KARŞIMDa abiimi gördüm

18 yorum:

  1. merhaba 18 cm kalın ve sert alete sahibim istanbulda yaşıyorum sekste oldukça iyiyim güvenilir bir erkekle çılgınca seks yapmak isteyen bayanlar mail adresimden lütfen bana ulaşsın
    serkansan_1900@hotmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben murat mersinden bayan kuaforuyum yas 24
      mersinli bayanlardan arama ve mesaj bekliyorum
      yanlız bayanlar cagrıya cevap yok 05064942008

      Sil
    2. Merhaba ben ist kaan 05385815629 tek ama tek gecelik seks yapmak isteyen evli ciftler evli bayanlar yaşlı olgun dul genc bakire bayanlar got deligini siktirmek isteyen bakire kizlar am yalatmak got deligini yalatmak aminin icine got deliginin icine dil masajı yaptirmak isteyen bayanlar aminin icini got deliginin icini bana kopek gibi yalata yalata yalata yalata yalata agzima boşalmak agzima akitmak isteyen bayanlar kobra gibi büyük kalın damarli yarragimi bogazina kadar sokmak isteyen bayanlar seks sonrası kimse kimseyi tanimayacak aramayacak rahatsız etmeyecek asla asla kesinlikle bu kurallara uygunsan ara yoksa asla asla kesinlikle arama 05385815629 wwatsap carı sms gaylar aramasın

      Sil
    3. MEHMET BEN 5374667155 KOCAMAN KOLGİBİ YARAGIM VAR VE GEC BOSALIRIM DAHA SOKARKEN BOSALTIRIM SİZİ GERCEK SEVİSMENİN VE YARAK YEMENIN TADINI SIZDE ALIN SICAK GUVENILIR BIRIYIM DAİMA KARSIMDAKINE DEGER VERIRIM EVLI DUL BALIK ETLİ SİSMAN BAYANLAR ARAYIN OLDUKCA YAKISIKLI VE HOS BIR SES TONUM VAR VE ASLA KIMSE KIMSEYI HARATSIZ ETMESIN ON SARTIMDIR NOT:GAYLAR ARAMASIN

      Sil
    4. merhabalar ben efe istanbuldan 05373071055 dan bazen evde tek basina oturdugumuz zaman insanin cani gercekten cok skliyor dimi? internetin basina oturdugumuzda bile özellikle bayanlar cogu zaman bir girisimde bulunmaya cesaret edemiyor, sanirim oda yurduminsaninin her bayana sülük gibi yapismasindan ibaret. Ama her nekadar normal bi cevremiz olsa bile hep ayni insanlarla sohbetde etmek istemiyoruz ama karsiniza bir dost sirdas guvenilir bir arkadas ciksa hanginiz o cesareti gosterip tanismak istemezdiki?? hele o kisi ile sohbet ederken zamanin nasil gectigini bile anliyamiyorsaniz.. ben böyle birimiyim? sana bagli bu eger sicakkanli neseli gülmeyi güldürmeyi seven biri isen bence denemeye deger pisman olmucaksin 0.5.3.7.3.0.7.1.0.5.5 watsap lina viber var

      Sil
  2. Slm ben Bodrum'dan murat kendine güvenen ciddi vede bakımlı bayanlarla tanışmak isterim 05468842018.

    YanıtlaSil
  3. Sakarya adapazarı merkezde ben ömer sex isteyen kızlar 5385694010 arayın sex yapalım . itinayla sikilir

    YanıtlaSil
  4. Izmirli aykut her yaştan bayanlar arayın 05362662478

    YanıtlaSil
  5. Kendine guvenen bayanlar yada evli ciftler ist dan faruk 180 by 75 kg esmer yesil gozluyum sexste sinir tanimam 36 ys

    YanıtlaSil
  6. mrb bayan lar corumluyum arayın bek 05326538506

    YanıtlaSil
  7. Offfff off gizli takipçi olgun ist bayanlar ben ist cüneyt 30 sert atletik yapılı gizli güvenilir biri istiyorsan ara AMİNİ YALAMAK DILIMI IÇINE SOKMAK AM DUDAKLARİNİ EMMEK OFF OFF DILIMI IÇINDE GEZDIRMEK SARSİLA SARSİLA TITRERdye titreye boşalmak istiyorsan 7.24 ara özele açık vdfn 0543 267 78 01 off fena azdım

    YanıtlaSil
  8. MERHABA BEN POYRAZ TOLGA ANKARA CANKAYA TURİZİMCİYİM YAŞ 38 BOY 170 KİLO 80 PENİS 20 SANTİM KALIN DAMARLİ COOK COOK GEC BOSALAN DOYUMSUZ BİRİYİM VUCUDUM KILSIZ BEYAZ ANAL SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR AİLE İÇİ SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ANNE KIZI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ABLA BACI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR KOCASININ GÖZUNUN ÕNUNDE SIKILMESINI IZLEMEK ISTEYEN BAYANLAR ESININ GÖZUNUN ÖNÜNDE SİKÏLMESINİ ÏZLEMEK ISTEYEN BEYLER ESINI KENDISINI AYNI ANDA SIKTIRMEK ISTEYEN BEYLER HAMİLE KALMAK İSTEYEN BAYANLAR KENDI EVİNDE MASAJ YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR 2 ERKEK TARAFINDAN AYNI ANDA SIKILMEK ISTEYEN BAYANLAR 50 60 YAŞ ARASI BAYANLAR HERŞEY SELBES SINIRSIZ KESİNLİKLE HAYALİNDEKİ BÜTÜN SEKS TÜRLERİNİ SINIRLAR KOYMADAN BENİMLE ÖZGÜRCE DOYASIYA FANTAZININ KIRALINI SEKSIN SON NOKTASINI YAŞAMAK ISTEYEN ARZULU BAYANLAR KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ BOGAZINA KADAR SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA BANA SAKSO CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE BENİ AGZINA BOMBA GİBİ BEMBEYAZ SÜT RENGI DÖLÜMÜ AGZINA SURATINA PATLATMAK İSTEYEN BAYANLAR TEK GECELİK SEKS YAPMAK ISTEYEN EVLİ CİFTLER EVLİ BAYANLAR YAŞLI OLGUN GENC BAKİRE BAYANLAR GOT DELİGİNİ SİKTİRMEK İSTEYEN BAKİRE KIZLAR AM YALATMAK GÖT DELIGINI YALATMAK AMININ İCİNE GÖT DELİGİNİN İÇİNE DIL MASAJI YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR AMININ İCİNİ GOT DELIGININ İCİNİ BANA KOPEKLER GİBİ YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA AGZIMA BOSALMAK AGZIMA AKITMAK SURATIMA İSEMEK İSTEYEN ARZULU BAYANLAR KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ HER YERINE SOKMAK ISTEYEN MEMUR ÖĞRETMEN HEMŞİRE DOKTOR MIMAR AVUKAT IS KADINI EV KADINI BAYANLAR FAZ GECMEDIGIM KURALLARIM GIZLILIK GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS TEMIZLIK TİTİZLİK DURUSTLUK MEZARA KADAR SIRDASLIK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK ÖNEMLİ ARA ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE PISMAN OLMAYACAKSIN BUNDAN KESİNLİKLE EMIN OL YETERKI INSAN INSAN OLSUN MERHAMETLI VICDANLI OLSUN GUVENILIR OLSUN GIZLILIK GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS TEMIZLIK TİTİZLİK DURUSTLUK MEZARA KADAR SIRDASLIK OLSUN 24 SAAT ARAYA BILIRSINIZ DENGESİZ TUTARSIZ KARARSIZ NE ISTEDIGINI BILMEYEN PISKOLOJISI BOZUK OLAN ARIZA BAYANLAR ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE ARAMASIN LÜTFEN ANKARALI BAYANLAR ARASIN LÜTFEN ARA INSAN GİBİ MEDENI BIRSEKILDE ÖZGÜRCE KONUSALIM SEKS SONRASI KIMSE KIMSEYI TANIMIYACAK RAHATSIZ ETMEYECEK ARAMAYACAK ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE BU KURALLARA UYGUNSAN ARA YOKSA ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE ARAMA? ? ? ? ? ? NOT NOT NOT NOT BIRDE ARAYIP SONRA YANLIS ARAMISIM KUSURA BAKMAYIN DIYEN GERIZEKALILAR MALLAR ODUNLAR KAZMALAR ÖKÜZLER VE TELI CALTIRIP TELINI ACMAYAN TELEFON SAPIKLARI TUTKAL YAPISIK INSANLAR ABAZALAR UZAK DURSUNLAR ARAMASINLAR LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN ANKARA ANKARALI BAYANLAR ARASIN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN WAHATSAP VİBER LİNE VAR 05373215942 05373215942

    YanıtlaSil
  9. merhaba ben Volkan Adana'da yaşıyorum yaşım 27 esmer, yakışıklıyım...bekarım.tamamen güven içerisinde görüşebileceğim bayan arkadaş arıyorum....amacım seviyeli bir arkadaşlık.eğer sende böyle bir arkadaşlık düşünüyosan numaram 0545 697 63 00 güzel bir arkadaşlık düşünüyosan ara

    YanıtlaSil
  10. İş icabı iskenderundayim 36 yaş bekarım ATLETİK SECİCİ BAKİMLİ BEYİM hem masör hem jigoloyum evliciftler dul bayanlar arayın görüşelim sadece İSKENDERUN VE ÇEVRESİ HEM KALİN HEM BUYUK..0534 696 4725

    YanıtlaSil
  11. İş icabı iskenderundayim 36 yaş bekarım ATLETİK SECİCİ BAKİMLİ BEYİM hem masör hem jigoloyum evliciftler dul bayanlar arayın görüşelim sadece İSKENDERUN VE ÇEVRESİ HEM KALİN HEM BUYUK..0534 696 4725

    YanıtlaSil
  12. merhaba istanbul'dan Murat ben 0534 932 3481 azgin fantazi seven bayanlar evli bekar dul farketmez arayin tanışalım

    YanıtlaSil
  13. 0543 282 86 18 SLM BN İST MALTEPEDEN SEKS PATNERI KORAY SEKSE AC OLAN SINIRSIZ HOŞ VE GÜZEL Bİ SEKS YASAMAYI ARZLYN GERCEK SEKSI FANTAZİYİ DOYASIYA TATMAK İSTEYEN GİZLİLİGİ ÖNEM VEREN 19 VE 70 YAS ARASI EVLİ DUL OLGUN TONBUL BEKAR KAPALI BAYANLAR VE ARALARINA 3 ÇÜYÜ ARZLYN EVLİCİFTLER ARAYIN TNSLM SEKSİN GÜZELİKLERİNİ HEYECANINI BERABER YASAYALIM 05432828618

    YanıtlaSil
  14. Selam bayanlar kenan ben 0532 174 71 87

    YanıtlaSil