25 Mart 2013 Pazartesi

Erkerk Arkadaşımdan Sonra Sikişecek Kişi Arıyorum

ben 22 yaşında genç güzel zayıf ve fiziği düzgün olan bi kızım. Anlatacağım seks hikayeleri erkek arkadaşım tarafından gerçekleştirildi. birgün erkek arkadaşımla arabayla gezmeye çıktık alkol aşırı derecede almıştım ama olanların hepsi hala aklımda. biraz arabayla dolaştıktan sonra beni eve götürdü başta gitmek istemiynce zorladı bende kabul ettim eve geldik odasına götürdü beni oturdum yatağa uzanmış kafam güzel onun gelmesini bekliyordum tam uykuya dalcakken kapı açıldı ve geldi gözümü bile açamıyordum kıyafetlerimi çıkardı başta uyuycağımızı sanmıştım ama hiçte öyle olmadı . tamamen çırılçıplaktım oda soyundu boynumdan zevk aldığımı bildiği için boynumu öpmeye başladı tahrik oluyordum uykumda kaçıyordu ama bakire olduğum için ona engel olmak istedim sonra biraz aşşağılara indi ve göğüslerimi öpmeye başladı. göğüslerimi öptükçe koparcakmış gibi olduğunu hissettikçe acıdan inim inim inliyordum .. sonra bunu yatağa fırlattım busefer o benim altımda ben onun üstünde hakimiyeti ele almak için yavaşça kalçalarımı haraket ettirirek sanki yılan süzülüyormuş gibi yarrağına doğru yöneldim ve ağzıma aldım busefer o inliyor zevkten dört köşe olmuş saçlarımı çekip iyiyce yarrağının son kısmına kadar ağzıma almam için başımı itiyordu . ben kudurdukça oda azıyor ahhhhh diye bi ses çıktı oanda içime girmişti ammım yanıyor yüzüm alev gibi bütün bedenim alev gibi yanıyordu azmıştım yatağın üsütünde oturur vaziyette üstüne çıktım yarrağı içime girdikçe benim ateşim artıyor inlemem dahada acılaşıyordu ben inledikçe o sikti ben inledikçe o sikti en sonunda ayağa kalktık duvarın hemen önündeki masanın üstüne oturttu beni bacaklarımı ayırıp sikmeye başladı kızlığım bozulmuştu ama oan için umrumda bile değildi 20 cm lik yarraktan başka hiçbirşey umrumda değildi çıldırdıkça beni sikmeye devam etti artı8k öyle kudurmuştumki titremeye başladım içime boşaldı içime boşalırken ammımın sıcaklığını suyla söndüroylardı sanki .. şimdi evli olmasına rağmen arasıra beni arar ve karısını sikerken hep o geceyi hatırladığını söyler .. şimdilerde ise erkek arar oldum yanıyorum

21 yorum:

  1. ben varım sevişelim ist 5435208298

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben murat mersinden bayan kuaforuyum yas 24
      mersinli bayanlardan arama ve mesaj bekliyorum
      yanlız bayanlar cagrıya cevap yok 05064942008

      Sil
    2. MEHMET BEN 5374667155 KOCAMAN KOLGİBİ YARAGIM VAR VE GEC BOSALIRIM DAHA SOKARKEN BOSALTIRIM SİZİ GERCEK SEVİSMENİN VE YARAK YEMENIN TADINI SIZDE ALIN SICAK GUVENILIR BIRIYIM DAİMA KARSIMDAKINE DEGER VERIRIM EVLI DUL BALIK ETLİ SİSMAN BAYANLAR ARAYIN OLDUKCA YAKISIKLI VE HOS BIR SES TONUM VAR VE ASLA KIMSE KIMSEYI HARATSIZ ETMESIN ON SARTIMDIR NOT:GAYLAR ARAMASIN

      Sil
    3. merhabalar ben efe istanbuldan 05373071055 dan bazen evde tek basina oturdugumuz zaman insanin cani gercekten cok skliyor dimi? internetin basina oturdugumuzda bile özellikle bayanlar cogu zaman bir girisimde bulunmaya cesaret edemiyor, sanirim oda yurduminsaninin her bayana sülük gibi yapismasindan ibaret. Ama her nekadar normal bi cevremiz olsa bile hep ayni insanlarla sohbetde etmek istemiyoruz ama karsiniza bir dost sirdas guvenilir bir arkadas ciksa hanginiz o cesareti gosterip tanismak istemezdiki?? hele o kisi ile sohbet ederken zamanin nasil gectigini bile anliyamiyorsaniz.. ben böyle birimiyim? sana bagli bu eger sicakkanli neseli gülmeyi güldürmeyi seven biri isen bence denemeye deger pisman olmucaksin 0.5.3.7.3.0.7.1.0.5.5 watsap lina viber var

      Sil
  2. 554 782 27 63 gercek yasamak istiyirsan ara soner....

    YanıtlaSil
  3. Slm tatlım gaziantepten görüşmek istersen ara ;)
    553-277-3976

    YanıtlaSil
  4. Slm ben Bodrum'dan murat kendine güvenen ciddi vede bakımlı bayanlarla tanışmak isterim 05468842018.

    YanıtlaSil
  5. +90 553 274 4731 ben fatih aradigin benim

    YanıtlaSil
  6. Slm ben ist pendikten oguz 28 yasinda bekar biriyim yalniz yasiyorum istanbul ve cevresi bulusmak isteyen bayanlarin aramasini bekliyorum 0539 896 41 73

    YanıtlaSil
  7. merhaba ben taner eğer istersen tanışalım.

    YanıtlaSil
  8. Sln londradan hahasa0044 7538700921

    YanıtlaSil
  9. 41 yaş işadamıyım 8 yıl oldu türkiye ye fabrika kuralı 17 yıl avrupa da idim türkiye ye fabrika kurunca gidip gelmeye başladım özgür lüxs yaşayan işadamıyım her tür maddi destek olacagım güvenilir ensest yaşayanlar veya genç çiftler liseliler ister kısa süreli ilişki ister lüxs akdeniz kıyısında villamda güzel bir tatil arkadaşlıgı herşeyi karşılarım maddi destek olurum türkiyenin neresi olursa olsun şehir farketmez seyahat sorunum yok ne aradıgını bilenler arasın 2 kelimeyi bir araya getiremeyenler teli nerden aldıgını bilmeyenler aramasın özgür çiftler maddi sıkıntısı olan çıtırlar ensest yaşayanlar arasın 05343855329

    YanıtlaSil
  10. mrb bayanlar corumluyum bek aramanızı 05326538506

    YanıtlaSil
  11. İst ali 05393618251 fantazisini yasamak istiyen dürüst güvenilir bayanlar önce msj

    YanıtlaSil
  12. denizli ve çevresi amcığı götü yarağa hasret kalmış bekar, dul, evli genç yada olgun kadınlar özel şeyler yaşayıp çılgınlar gibi boşalmak tatmin olmak isterseniz çekinmeden arayın adım ali 0 539 665 64 40

    YanıtlaSil
  13. 0543 267 78 01 özele açık vdfn ist cüneyt 30 gizli güvenilir dürüst biri arayan OLGUN BAYANLAR AMİNİ YALAMAK DILIMI IÇINE SOKMAK AM DUDAKLARİNİ EMMEK ISTIYORUM SERT AZGİN VAHŞI YETER DIYENE KADAR SIKERIM 20 CM DAMARLİ YARAK AMİNİ PARÇALAR HADI ARA ÖZELE AÇİK 7.24

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uff cüneyt nasıl sıktın öyle amım hala yanıyo kıçımim üstüne oturanıyorüm aletine sağlık tekrar isterim öpüyorum koca sikinden

      Sil
  14. MERHABA BEN POYRAZ TOLGA ANKARA CANKAYA TURİZİMCİYİM YAŞ 38 BOY 170 KİLO 80 PENİS 20 SANTİM KALIN DAMARLİ COOK COOK GEC BOSALAN DOYUMSUZ BİRİYİM VUCUDUM KILSIZ BEYAZ ANAL SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR AİLE İÇİ SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ANNE KIZI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ABLA BACI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR KOCASININ GÖZUNUN ÕNUNDE SIKILMESINI IZLEMEK ISTEYEN BAYANLAR ESININ GÖZUNUN ÖNÜNDE SİKÏLMESINİ ÏZLEMEK ISTEYEN BEYLER ESINI KENDISINI AYNI ANDA SIKTIRMEK ISTEYEN BEYLER HAMİLE KALMAK İSTEYEN BAYANLAR KENDI EVİNDE MASAJ YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR 2 ERKEK TARAFINDAN AYNI ANDA SIKILMEK ISTEYEN BAYANLAR 50 60 YAŞ ARASI BAYANLAR HERŞEY SELBES SINIRSIZ KESİNLİKLE HAYALİNDEKİ BÜTÜN SEKS TÜRLERİNİ SINIRLAR KOYMADAN BENİMLE ÖZGÜRCE DOYASIYA FANTAZININ KIRALINI SEKSIN SON NOKTASINI YAŞAMAK ISTEYEN ARZULU BAYANLAR KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ BOGAZINA KADAR SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA BANA SAKSO CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE BENİ AGZINA BOMBA GİBİ BEMBEYAZ SÜT RENGI DÖLÜMÜ AGZINA SURATINA PATLATMAK İSTEYEN BAYANLAR TEK GECELİK SEKS YAPMAK ISTEYEN EVLİ CİFTLER EVLİ BAYANLAR YAŞLI OLGUN GENC BAKİRE BAYANLAR GOT DELİGİNİ SİKTİRMEK İSTEYEN BAKİRE KIZLAR AM YALATMAK GÖT DELIGINI YALATMAK AMININ İCİNE GÖT DELİGİNİN İÇİNE DIL MASAJI YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR AMININ İCİNİ GOT DELIGININ İCİNİ BANA KOPEKLER GİBİ YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA AGZIMA BOSALMAK AGZIMA AKITMAK SURATIMA İSEMEK İSTEYEN ARZULU BAYANLAR KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ HER YERINE SOKMAK ISTEYEN MEMUR ÖĞRETMEN HEMŞİRE DOKTOR MIMAR AVUKAT IS KADINI EV KADINI BAYANLAR FAZ GECMEDIGIM KURALLARIM GIZLILIK GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS TEMIZLIK TİTİZLİK DURUSTLUK MEZARA KADAR SIRDASLIK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK ÖNEMLİ ARA ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE PISMAN OLMAYACAKSIN BUNDAN KESİNLİKLE EMIN OL YETERKI INSAN INSAN OLSUN MERHAMETLI VICDANLI OLSUN GUVENILIR OLSUN GIZLILIK GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS TEMIZLIK TİTİZLİK DURUSTLUK MEZARA KADAR SIRDASLIK OLSUN 24 SAAT ARAYA BILIRSINIZ DENGESİZ TUTARSIZ KARARSIZ NE ISTEDIGINI BILMEYEN PISKOLOJISI BOZUK OLAN ARIZA BAYANLAR ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE ARAMASIN LÜTFEN ANKARALI BAYANLAR ARASIN LÜTFEN ARA INSAN GİBİ MEDENI BIRSEKILDE ÖZGÜRCE KONUSALIM SEKS SONRASI KIMSE KIMSEYI TANIMIYACAK RAHATSIZ ETMEYECEK ARAMAYACAK ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE BU KURALLARA UYGUNSAN ARA YOKSA ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE ARAMA? ? ? ? ? ? NOT NOT NOT NOT BIRDE ARAYIP SONRA YANLIS ARAMISIM KUSURA BAKMAYIN DIYEN GERIZEKALILAR MALLAR ODUNLAR KAZMALAR ÖKÜZLER VE TELI CALTIRIP TELINI ACMAYAN TELEFON SAPIKLARI TUTKAL YAPISIK INSANLAR ABAZALAR UZAK DURSUNLAR ARAMASINLAR LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN ANKARA ANKARALI BAYANLAR ARASIN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN WAHATSAP VİBER LİNE VAR 05373215942 05373215942

    YanıtlaSil
  15. merhaba ben Volkan Adana'da yaşıyorum yaşım 27 esmer, yakışıklıyım...bekarım.tamamen güven içerisinde görüşebileceğim bayan arkadaş arıyorum....amacım seviyeli bir arkadaşlık.eğer sende böyle bir arkadaşlık düşünüyosan numaram 0545 697 63 00 güzel bir arkadaşlık düşünüyosan ara

    YanıtlaSil
  16. merhaba istanbul'dan Murat ben 0534 932 3481 azgin fantazi seven bayanlar evli bekar dul farketmez arayin tanışalım

    YanıtlaSil
  17. 0543 282 86 18 SLM BN İST MALTEPEDEN SEKS PATNERI KORAY SEKSE AC OLAN SINIRSIZ HOŞ VE GÜZEL Bİ SEKS YASAMAYI ARZLYN GERCEK SEKSI FANTAZİYİ DOYASIYA TATMAK İSTEYEN GİZLİLİGİ ÖNEM VEREN 19 VE 70 YAS ARASI EVLİ DUL OLGUN TONBUL BEKAR KAPALI BAYANLAR VE ARALARINA 3 ÇÜYÜ ARZLYN EVLİCİFTLER ARAYIN TNSLM SEKSİN GÜZELİKLERİNİ HEYECANINI BERABER YASAYALIM 05432828618

    YanıtlaSil