4 Mart 2013 Pazartesi

Unutamadığım Seks Deneyimim

Merhaba değerli www.skesanilarim.com  okurları  adım buse yaşım 22 size başımdan geçen ve unutamadığım tatlı bir anımı  baylaşmak istiyorum bundan

2 ay önceydi erkek arkadaşımla sık  sık geziyor ve eğleniyorduk.ben erkek arkadaşımın beni bir başkasıyla  aldatğından şüpheleniyordum. vede şüphemde haklı çıkmıştım ve ben  günlerce ağladım kendimi perişan etmiştim.    benim eski erkek arkadaşımın bir arkadaşı vardı bazen üçümüz beraber  gezerdik adı volkandı (gerçeğini yazmıyorum) bazen bana kaçamak bakışlar  attığını görüyordum. Neyse bir gün erkek arkadaşımın benim çok samimi  olduğum kız arkadaşımla seks hikayeleri

el ele tutuşurken yakaladım. O anda  dünyalar başıma yıkılmıştı ve ben bir hafta boyunca ağladım.    Arada volkan beni teselli etmek

için evimize geliyordu.ve ben  onu gördüğüm zaman içimi ona boşaltıyordum. Volkan bana bazen sarıldığı  zaman sırtımı okşuyor ve beni teselli ediyordu bir defasında sırtımı  okşarken elleri yavaşça kalçama kaymıştı ben bir an duraksadıktan sonra  içimden eski arkadaşımın dan intikam alma fikri beynimde bir şimşek gibi  çakmıştı. Ben sesimi çıkarmayınca volkan ellerini    kalçamda gezdirmeye başlamıştı bile ben ona tepki göstermek yerine  gözlerimi yumup kendimi ona teslim ettim. Volkanda yüzünü bana dönüp o  herifi senin aklından çıkaracağım deyiverdi ben nasıl deyince birazdan

görürsün dedi. O gün üzerimde dar ve ayak bileğime kadar uzun fakat  arkadan derin yırtmaçlı eteğimi giymiştim. Üzerimde ise dar .

gömleğim vardı.  O anda aklıma gelen şey tuhaftı ben lisedeyken bütün kız arkadaşlarım  kızlığını çoktan bozdurmuştu    aralarında bakire olan ben vardım ve ben her zaman içimde bir yarak  eksikliği his ederdim kızların benimle dalga geçtiği günleri  hatırlıyorum da keşke bende

önceden şu yarağın tadına  varsaydım diyordum. Ve o gün gelip . sex hikayesi

çatmıştı. Volkan bir  elini eteğimin altından bacak arama soktuğunda bu işten zevk almaya  başlamıştım bile volkan ellerini ammıma götürdüğünde ise çıldırmak  üzereydim.    Bu arada da ammım iyice islanmıştı volkanın elleri ammımda gezerken ben  inliyordum volkan orta parmağını ammıma koyduğunda ammım bir yanardağ  gibi yanıyordu. Daha sonra volkan beni yüz üstü kenepenin üzerine  yatırıp eteğimi yukarı sıyırıp bacaklarımdan öpmeye başlamıtı ben  zevkten uçuyordum bu okşama ve öpmeler ta götüme doğru ilerliyordu .(şu  anda bazı ayrıntıları hatırlamıyorum)    ben kendi kalçamı çok beğenirim volkanda beğenmiş olacakki boyuna  kalçamı okşuyordu ben ayağa kalkıp önce eteğimi daha sonra ise gömleğimi  çıkattım üzerimde ise sadece iç çamaşırları vardı. Onları da volkan bir  çırpıda çıkardı ben kanepeye geçip bacaklarımı açtım volkanda  sertleşmiş ve de dikleşmiş yarağının ucunu ammıma koymaya başlamıştı  bile ben büyük bir acı içinde ammımı

ondan    kaçırmaya çalıştım ama nafile ve ben orada kızlığımı volkana vermiştim  ve ben içimdeki yaraktan zevk almaya başlamış bütün acıları .

unutmuştum volkana biraz daha sıkıca sarıldım o ise ammımda gidip  gelmeye devam ediyordum bazen iki elimle volkanın kalçasından tutup  yarağın ammıma daha çok girmesi için kendime doğru itiyordum. Bazen de  dayanamayıp sik beni becer beni diye inliyordum.    Artık dünyalar benim

olmuştu ve ben bu şekilde iki defa  boşaldım. Volkan da .

içime boşalıp kalktığında ise ammımdan  akan kanı görünce şok olmuştu.

Tek kelime konuşmadan hemen  elbiselerini giyip odadan çıktığı gibi kaçmıştı.    Daha sonraki günlerde kafamda sürekli ilişki düşünür hale gelmiştim  volkan

o günden sonra beni hiç aramadı. Sanırım ona benimle  evlenme istediğimi söyleyeceğimden korkuyordu. Ben volkanı unutmuştum  ama benim amım bir defa yarağa alışmıştı bir kere ve ben bu duygularımı  masturbasyon yaparak geçiriyorum herkese selamlar seks hikayeleri

4 yorum:

  1. 0543 282 86 18 SLM BN İST MALTEPEDEN SEKS PATNERI KORAY SEKSE AC OLAN SINIRSIZ HOŞ VE GÜZEL Bİ SEKS YASAMAYI ARZLYN GERCEK SEKSI FANTAZİYİ DOYASIYA TATMAK İSTEYEN GİZLİLİGİ ÖNEM VEREN 19 VE 70 YAS ARASI EVLİ DUL OLGUN TONBUL BEKAR KAPALI BAYANLAR VE ARALARINA 3 ÇÜYÜ ARZLYN EVLİCİFTLER ARAYIN TNSLM SEKSİN GÜZELİKLERİNİ HEYECANINI BERABER YASAYALIM 05432828618

    YanıtlaSil