2 Mart 2013 Cumartesi

Çok Azınca Arkadaşımı Becerdim

Ben 18 yasinda bir erkegim.her gun defalarca 31 cekiyorum ama hic sex yapmamistim ama benimde patlama zamanim coktan gelmisti.bizim alt komsu 40 yaslarinda ama tam bir orospu onu her gordugumde kafamda
turlu turlu fantaziler ve sikisler planliyorum her gece nasil hikayeleri
onu sikebilirim diye dusunuyorum.arada eve geliyor annemle konusuyor. bir oturmasi var illa gotu gozukecek.bir gun zil calindi deliktem baktim onu gorunce kalbim kut ktt atmaya basladi kapiyi actim annen yokmu dedi anneanemlerde dedim iceri girsene dedim iceri girdi havadan sudan bayagi konustuk sonra bana kiz arkadasin varmi dedi bana ben kiz arkadasim var ama sevgilim yok dedim oda hadi hadi genc adamsin sen ne kizlarin canini yakmissindir dedi bende vala yok dedim.oda on sekiz yasina geldin hic bi kizla beraber olmadinmi dedi ben yok olmadim dedim.kalbim kut kut atiyordu sikimin basi islanmirti.nasil duruyosun peki dedi.icimden firsat bu firsat simdi yapamazsam bidaha hic yapamazsin d
edim ve sen beni mili yap oyaman dedim hic bise demedi elini esofmanimin uzerinden sikime atti biraz oksadi ben bosaldim ve goguslerini elemeye basladim ve elimi daldirdim bu sirada esofmanimi acti yalamaya basladi bende gogvslerini actim deliler gibi yalamaya basladim onun pantolonunu acip amini yaladiktan sonra don sokuyum dedim biraz onden sok dedi ama ben cabuk bosaldigm icin kendime guvenemedim birden ittim bagirdi reflekske kendini cekti gitim banyodan eline biraz sabun surdum kadinin gotune elimi soktum kayganlastirdim tekrar soktum degdirdim anda icine girdi sonuna kadar soktum vurmaya baskadim simdiye kadar bosuna yasadigimi anladim.komsunum icine bosaldim ve gitmem lazim dedi bende bana buzevki yasattigin icin tesekur ederim dedim ve ardindan bir daha buzevki bana yasaticakmisin dedim gulup telefon numarasini verdi ve o gun milad oldu seri sikiciye donustum.

3 yorum:

  1. Ben murat mersinden bayan kuaforuyum yas 24
    mersinli bayanlardan arama ve mesaj bekliyorum
    yanlız bayanlar cagrıya cevap yok 05064942008

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhabalar ben efe istanbuldan 05373071055 dan bazen evde tek basina oturdugumuz zaman insanin cani gercekten cok skliyor dimi? internetin basina oturdugumuzda bile özellikle bayanlar cogu zaman bir girisimde bulunmaya cesaret edemiyor, sanirim oda yurduminsaninin her bayana sülük gibi yapismasindan ibaret. Ama her nekadar normal bi cevremiz olsa bile hep ayni insanlarla sohbetde etmek istemiyoruz ama karsiniza bir dost sirdas guvenilir bir arkadas ciksa hanginiz o cesareti gosterip tanismak istemezdiki?? hele o kisi ile sohbet ederken zamanin nasil gectigini bile anliyamiyorsaniz.. ben böyle birimiyim? sana bagli bu eger sicakkanli neseli gülmeyi güldürmeyi seven biri isen bence denemeye deger pisman olmucaksin 0.5.3.7.3.0.7.1.0.5.5 watsap lina viber var

      Sil
  2. 0543 282 86 18 SLM BN İST MALTEPEDEN SEKS PATNERI KORAY SEKSE AC OLAN SINIRSIZ HOŞ VE GÜZEL Bİ SEKS YASAMAYI ARZLYN GERCEK SEKSI FANTAZİYİ DOYASIYA TATMAK İSTEYEN GİZLİLİGİ ÖNEM VEREN 19 VE 70 YAS ARASI EVLİ DUL OLGUN TONBUL BEKAR KAPALI BAYANLAR VE ARALARINA 3 ÇÜYÜ ARZLYN EVLİCİFTLER ARAYIN TNSLM SEKSİN GÜZELİKLERİNİ HEYECANINI BERABER YASAYALIM 05432828618

    YanıtlaSil