3 Mart 2013 Pazar

Hem Nisanlımı Hemde Kız Arkadasını Aynı Yatakta Siktim

bir animi paylasmak istedim arkadaslar ben 23 yasinda istanbulda oturan yakisikli bir erkegim bir kaç sene önce mahallemde geçen komsu kizi macerami anlatmak istedim mahallemde sevinç isimli alimli endamli bir kiz vardi onduz yirmi yaslarinda tam çitirindaydi beni görünce gülümseyip o kisacik minisini sallaya sallaya geçerdi beni çildirtiyordu sanki gel beni becer diyordu aradan fazla zaman geçmeden bir gün mahallenin marketinde gördüm hala bana bakip gülümsüyordu dayanamadim marketin çikisinda yakaladim sizden çok hoslandim dedim oda bana karsi bos olmadigini söyleyip kabul etti bir kaç gün takildik ben ona seni arzuluyorum diyemiyordum oda çok istiyordu anliyordum ama belli etmemeye çalisiyordu aradan fazla geçmeden aksam annem babam misafirlige gidiyor ev bos bas basa takiliriz dedi bende bu firsati kaçirirmiyim aksama çagirdi bende gittim kapiyi açtiki ne göreyim üzerinde transparan bir gecelik her tarafi meydanda bembeyaz teni içimi bir hos etti hemen kolumdan tutup içeri atti beni sevismeye basladik hemen ben seni ne kadar arzuladigimi biliyormusun dedi bende gülümseyerek hayir dedim oda görürsün simdi dedi benimkini çikartip saksoya geçti hemen kaldirdi benimkini bende yataga atip üstünü çikartip her tarafini yalamaya basladim zevkten dört dönüyordu hadi ama vurusalim artik çok azdirdin beni diyordu bende artik dayanamadim vurus baslasin dedim ilk soktugumda yüzünde öyle bir mutluluk vardiki sanki dünyalar onun olmustu tam yirmi bes dakka araliksiz vurdum banamisin demiyordu sanki hasret gideriyordu ben bir bosalana kadar o ikinciyi bosalmisti sonra yaktim bir sigara yetermi dedim oda daha dur yeni basladik dedi sigaram biter bitmez direk üzrerime atladi beni parçalayacakcasina zipliyordu üstümde bu seferde iki defa daha bosaldi ben bir tane bosalana kadar sonra yetermi dedim yataga yatip vajinasini parmaklayarak yetmez dedi böyle bir yarrak buldumda birakirmiyim dedi sonra evirdim çevirdim bir kaç pozisyonda daha bosaldik sonra yeter artik iligimi kuruttun dedim gülümseyerek tamam ama sonra bir daha yapalim dedi bende tabiki bebegim seni böyle azgin birakicak halim yok dedim sizinkiler gelecek en kaçiyim dedim üstümü giyinip kaçtim tadi damagimda kalmisti sonra her firsatta beni eve atip dediler gibi sex yapip daha geç bosalip zevkini sonuna kadar almaya baslamistik alti ay gibi bir süre dediler gibi sex yaptik ama bu zevkimizi kizin babasinin sehir disi taini çikana kadar sürdü tasinmadan son günlerinde sana bir süprizim var dedi arkadasinin evini ayarlamis evde kimse yok bende bir bahasini bulup eve gitmeyecem bu sefer sabaha kadar sex yapacaz dedi öyle mutlu olmustumki hemen aksam olsun diye sabirsizlaniyordum aksam oldu eve kendimizi kitledik öyle sevisiyorduki bir daha senin gibisini nerden bulacam deyip söyleniyordu beni parçalicak gibisine sex yapiyodu her bosalmasinsa daha çok zevk almaya çalisiyordu banyoya girdim yeter askim dedigimde hayir olmaz deyip benimkini kaldirup içine almaya çalisiyordu sabah olmasin diye söylenip duruyordu sabah oldugunda bütün hersey için tesekkür ederim sende bu yakisiklilik ve böyle bir yarrak oldugu sürece çok kizin hayallerini süsyeyip zevkten çildirtirsin dedi ve gitti bunun gibi güzel bayanlar amables_23@hotmail.com adresinden beni bulabilir böyle anılar yaşayabiliriz…

8 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. teşli BAYANLAR Ben kaan 0.5.3.8.5.8.1.5.6.2.9.İSTANBULda Real Sex İstiyorsanız Gizlilige Önem Veren,Gizli aşk ilgi sevgi sexs zevk kaçamak mutluluk arkadaş dost arayan bayanlar sadece bayanlar arasın evli dul bekar fark etmez fantazı arkadasınız sırdasınız sms watsap carı

      Sil
    2. merhabalar ben efe istanbuldan 05373071055 dan bazen evde tek basina oturdugumuz zaman insanin cani gercekten cok skliyor dimi? internetin basina oturdugumuzda bile özellikle bayanlar cogu zaman bir girisimde bulunmaya cesaret edemiyor, sanirim oda yurduminsaninin her bayana sülük gibi yapismasindan ibaret. Ama her nekadar normal bi cevremiz olsa bile hep ayni insanlarla sohbetde etmek istemiyoruz ama karsiniza bir dost sirdas guvenilir bir arkadas ciksa hanginiz o cesareti gosterip tanismak istemezdiki?? hele o kisi ile sohbet ederken zamanin nasil gectigini bile anliyamiyorsaniz.. ben böyle birimiyim? sana bagli bu eger sicakkanli neseli gülmeyi güldürmeyi seven biri isen bence denemeye deger pisman olmucaksin 0.5.3.7.3.0.7.1.0.5.5 watsap lina viber var

      Sil
  2. Ben birçok insanın istediği gibi fit vücutlu güzel kadınlar yerine, kilolu ve kusurları olan kişilerden hoşlanıyorum.pek inandırıcı gelmeyebilir ama gerçekten öyle.ince bir bel yerine yumuşacık büyük bir beli tercih ederim.Kusursuzluk değil aradığım,kusurlar, yaşanmışlıklar arıyorum.şişman bayanlarla birlikte olmak,onlara kendilerini dünyaynın en güzel kadını gibi görmelerini sağlamak istiyorum.işte buda benim.0545 697 63 00 Volkan,Adana

    YanıtlaSil
  3. Ben murat mersinden bayan kuaforuyum yas 24
    mersinli bayanlardan arama ve mesaj bekliyorum
    yanlız bayanlar cagrıya cevap yok 05064942008

    YanıtlaSil
  4. Merhaba ben Volkan Adana'da yaşıyorum yaşım 27 esmer, yakışıklıyım. Bekarım, tamamen güven içerisinde görüşebileceğim bayan arkadaş arıyorum. Amacım seviyeli bir arkadaşlık, sanal yada reel olması önemli değil önemli olan kafa, 0545 697 63 00.

    YanıtlaSil
  5. Bayanlar arayın tanışalım seksi sevenler 0535 738 08 83

    YanıtlaSil
  6. 0543 282 86 18 SLM BN İST MALTEPEDEN SEKS PATNERI KORAY SEKSE AC OLAN SINIRSIZ HOŞ VE GÜZEL Bİ SEKS YASAMAYI ARZLYN GERCEK SEKSI FANTAZİYİ DOYASIYA TATMAK İSTEYEN GİZLİLİGİ ÖNEM VEREN 19 VE 70 YAS ARASI EVLİ DUL OLGUN TONBUL BEKAR KAPALI BAYANLAR VE ARALARINA 3 ÇÜYÜ ARZLYN EVLİCİFTLER ARAYIN TNSLM SEKSİN GÜZELİKLERİNİ HEYECANINI BERABER YASAYALIM 05432828618

    YanıtlaSil