28 Aralık 2012 Cuma

18 Yaşındaki Kıza Tecavüz Ettik

merhaba ben hakan 25 yaşında 1.90 boyun fiziki düzgün bir kişyim.istanbulda yaşıyorum .bizm mahallede 18-19 yaşlarında irem adında müthiş bir kız var ve bende o kıza hasstayım . oyüzden sürekli kızı takip ediyordum.birgün yine takip ederken onu izledigimi anladı ve yanıma gelerek hakan abi neden beni izliyosun dedi.ben lütfen ban abi deme diyerek ricana da bulundum.sonrada onu çok sevdigimi dediller gibi aşık ıldugumu söyledim oda gülerek ve beni küçümsercesine ben ve sen olmaz yaşlarımız tutmaz tutsada ben senle he diyerek oradan uzaklaştı o laf bana evlad acısı gibi koydu.kafama akmıştım iremden intikan alcaktım.arkadaşları çagırarak olanları anlattım ve hepimiz birlikte düşünmeye başladık.arkadaşlarımıdan mustafa ağa biz bu kızı sikelim dedi ben önce olmaz falan dedim ama sonra aklıma yattı.bu seferde nasıl ve nerede sikecegimizi düşünmeye başladık . ve planı bitirdik kızı yarın hepbirlikte sikecektik.sabahleyin arkadaşla kızı yine takip edip boş biryere bayıltarak arabaya attık.kızı eve çıkardık kız ayılmaya başlıyordu bizde yüzümüze bake geçirdik.kız çığlık atarak bagırıyordu ağzını bağlaraka sessizliğe kavuştuk.ahmet dayanmayıp kızı soyundurmaya başladı ve bizde ona yardım ederek kızı soyduk irem artık çıplaktı.yarrakları çıkarark kızn ağzına zorla sokmaa çalıştık ve hamdi soktu kız hamdinin yarragnı ısırdı v hamdi kız dövmeye başladı elinden zor aldık.sonra yarrakları zar zor yalattık ve sıra sikmeye gelmişti mustaf ağa bunu ilk sen hakediyosun diyerek beni yönlendirdi yarragı kızın amına sürmeye başladın o rada kızda bağırıyodu.ben yarragımı ıslatark kızın amına doğru zorladım ve bi anda içeri girdi girmeyirle irem bi çıglık attı sanki ev başımıza yakılacak gibi olmuştu.ben yarragımı çıkardıgım da heryer kan olmuştu bune diye bakarken kız bakireymiş bilmiyorduk ama olan omuştu artık ben sikmeye evan ettim sonra arkadaşlar sırayla başladı.biz tam 11 kişiydik murat dedi ben bu göte sokacam olmaz falan desekte dinlemedi banyodan sabunu getidi ve bolca sürdü sonra zorlamaya başladı bu arada kızda hıçkıra hıçkıra ağlıyordu.muratın göte sokmasıyla kızın aplaması dahada arttı. ve sonunda kökledi.öyle bir 10 dk kadar sikti bizde bu arada kızı okşuyoduk.sonra benim aklıma ibnelik geldi ve kızın altına yattım ve sikmeye başladım mustafay göte kökle dedim kız ölüm dedi bende ölsün gebersin oruspu diye bagırdım ve bni dinleyerek sokmaya başladın kız artık ağlayacak bile hali soktu o ğpozisyonda 15 dk sikdik sonra aynen o şekil arkadaşlarda sikti kızı sikerken biri götte çıkarım buragın siktiği yere gömecekti yani ikiside amı sikmek istiyou ve ikiside sabunlayarak sikmeye başladılar baktıgımda kız ölü gibiydi heme nabzına baktım atıodu devam edin dedim am ve götü büyüdükçe bir hızlanıyoduk o yarraklar kıza i hayl büyüktü en kısası 18 cs falandı galiba biz kızı saatlerce siktirden sonra hepimiz sırayla amına boşaldın dile kolay tam 11 kişi ama boşaldık sonra bir daha çekerek ağzına zorla yutturduk.artık kızı sikmeyi bıraktım kız bir arım saat sonra kendine geldi ve onu bir sokağa attık.o günden sonra kızı bir iki ay görmedim. ve gördüğümdeyse özlerime inanamadım kızın karnı burnundaydı hamileydi o an bi vicdan azabı çektim ama onun bana yaptığını hatırlayınca geçti sonra o kızı dul 40-45 yaşlarında bir adamla yaşın büyüterek resmi nikah kıydılar .en son gördügüme ise ikinciye hamileydi.bana o gün öyle demeyip kimarca red etseydi tüm bunlar olmayacaktı.siz siz olum bizim yaptığımızı yapmayım ben şimdi gece uyku uyuyamıyorum acaba çocu kimdendi diye.

1 yorum:

  1. SLM ANKARADAN EMRE SEKSE AC VE SINIRSIZ SEX YAŞAMAYI ARZULAYAN 18 VE 40 YAŞ ARASI DUL OLGUN EVLİ BEKAR BAYANLAR VE ARALARINA 3 ÇÜYÜ ARZULAYAN EVLİ CİFTLER ARAYIN SEXİ SINIRSIZ HEYCAN DOLU YAŞAYALIM 0542 280 92 17

    YanıtlaSil