26 Aralık 2012 Çarşamba

Buse ile özel


Merhabalar öncelikle bunu sadece inananlar okusun çünkü seks inanmayan hissetmeyenle olmaz. 18 yaşında 183 boy 84 kiloyum. Ben kayseride yaşamaktayım.


Buse ile lisede tanıştık ancak ben ona karşı hiç boş değildm. EN sonunda çıkmaya başladık ve 10 ay çıktık umarım bu yazıları görüp kızmaz bana :) her neyse yaz gelmişti ve biz iki sevgili bolca vakit geçiriyorduk. önceden önsevişmeye geçmiştik. gerçi sadece ben geçmiştim çünkü o çok çekingendi. Bir gün hava da kayseride çok sıcak olduğu için bizim evde buluşmayı teklif ettim. ikimizin de aklında sevişmek vardı. geldiğinde sarıldık öpüştük ve en son be boxerla o da külot ile kalmıştı. bundan ileri hiç gitmemiştik. ancak şimdi ikimiz istiyorduk. yavaş yavaş öperek külodunu çıkardım. buse önceden orayı temizlemişti. ve gelen sıvı sayesinde parlıyordu.

ikimiz için de ilk olacaktı. yavaş yavaş klitorisini emmeye başladım busenin nefesi kesiliyordu. o kadar hoşumuz gidiyrdu ki. o da yapmak istediğini söyledi ve daha sonra yapmaya çalıştı. daha önce hiç yapmamıştı. ama ikimiz için de ilk olduğu için çok harika bir andi. daha sonra bakire olduğunu söyledi ve acıyacağından korktu ama ben onu rahatlatım sarılarak. prezervatif kullanarak birlikte olduk. kan gelince duş aldık ikimiz de ve iyice rahatlayınca bir daha yapmayı denedik. bu sefer her şey daha güzeldi ve tedirginlik olmadığı için harika zaman yaşadık. değişik pozisyonarda bir kaç kez boşaldık. ama en çok onun üstte olduğu zamanı sevdik..

sonra bir kaç kere daha yaptık ve o okul için başka ile gitti. orada da başkasından hoşlandığını öğrenip yıkıldım. öncelikle söylemeliyim ki seks sırasında da ona hiç hakaret etmedim ve pis bir dille konuşmadım bundan nefret ederim. daha sonra ayrıldık çünkü bunu kaldıramazdım.. konuşmak isteyen var ise bana ulaşabilir. yeni şeyler yaşayabiliriz. ama ben basit olsun istemiyorum çünkü ben seksi özel olarak görüyorum. lütfen sadece -25 kızlar :)



1 yorum:

  1. 05432828618SLM BN İST MALTEPEDEN PATNER KORAY SEKSE AC OLAN EŞİNDEN GİZLİ HOS GÜZEL VE FANTAZİ DOLU Bİ SEKS YASAMAYI İSTEYEN GERCEK SEKSIN MUTLUGUNUTATMAYI ARZLYN KALIN VE BÜYÜK SEVEN 19 VE 70 YAŞ ARASI DUL OLGUN TONBUL BEKAR EVLİ BAYANLAR VE ARALARINA 3 ÇÜYÜ ARAYAN EVLİCİFTLER ARAYIN TNSLM 05432828618

    YanıtlaSil