26 Aralık 2012 Çarşamba

Seda ile Rabia'yı evde zorla siktik - bakire hikayeleri


ben kendimi tanıtim önce ben yunus bu olay başımdan 1 yıl önce geçti o zamanlar 8. sınıfa gidiodum bizim sınıfta fazla güzel kız yoktu 2 3 tane belki vardı ama arlarından biri olan rabia vardı 155 boyunda götü taş gibidi vücut hatları yani muhteşemdi. bir gün biz resim dersinde iken herkes hocanın önünde domalmış hocanın yaptığı kil den heykele bakıyordu o sırada masa etrafı tamamen dolmuş herkes birbirinin omuzuna tutunarak izliodu bir rabia nın arkası boş kalmıştı bende oraya geçtim gözlerimi memesine diktim memesi portakal kadar dı memesinin heryeri gözüküyordu


ben biraz daha ileri gittim arkasına hafiften dayadım o sırdada en iyi arkadaşımda sınıftan bir kızı almış odan arkasında kıza göstere göstere dayıyodu ayhan yanındaki seda ben çok sıkıldım deyip yerlerine geçtiler. bende o sırada rabia ya dayarken ben bunu nasıl sikerim diye düşünüyodum hafif daldım rabia bana bakarak gülümsedi sonra aklıma bir cinlik geldi ayhan gilin ewi genelde boş olur ayhan ın babası çalışır annesi ise ablasına giderdi duruma ayhan a anlattım oda kabul etti ilk önce seda kabul etti ama rabia kabul etmiyordu.


seda ise zorlada olsa rabia yı ikna etti ve ayhan gilin evine geçip ders çalışmaya başladık ssonra ayhan dediki yazı tura yapalım 3 kere kazanan istediği şey olur benle ayhan dık seda ile rabia dı. ayhan 3 defa attı 2-1 biz kazandık ve isteğimizi söledik sex dedik o anda seda şaşırmamıştı ama rabia şok oldu rabia gitmek istedi ama onu iple kalolifere bağladık ağzını bağlamadık çünkü bağırsa rezil olurdu oda işi oluruna bıraktı ilk önce ben rabia yı soydum ilk önce hafiften dudağına asıldım bi 30 saniye öpüüştük sonra ben aşağılara inerk portakal büyüklüğündeki memelerini yaladım sonra yavaş yavaş amını yalamaya başladım amı pürüzsüz dü.sonra bana dediki sok artık ben onun bakire olduğunu biliyodum işi hızlı halettmek istiyodum.


birden amına geçirdim hızlı gitgeler yaptım ve amına boşaldım ona doum kontrol hapı içirmiştim sex yapmadan önce.sonra kaloliferin etrafı hep döl kan oldu o arda ayhan gile baktım işi büyütmüş siki amında sedanın götüne vibratör sokuyodu seda çığlık atmamak için zor kendini tututu o anda seda ayhan birlikte boşaldılar seda da bakiredi sadece bir iki kere oral yapmış o kadar benim sikim hala rabia nın içindedi rabia da kasılarak boşldı sonra ben arkasına geçtim ayhanda bana özenerek aynısını yaptı rabia nın götü daracıktı bana yalvarak nolur krem sür diyodu nafile iş çığrığından çıkmıştı tek hamlede götüne soktum o andada ayhan rabia nın ağzını kapamış olmasına rağmen oda çığlığa büründü benim sikimde o zaman 15 likti götü yırtıldı o gün tam amına 1 götüne 2 suratına 1 kez boşalddım ayhan da seda ya amına2 götüne2 suratına 1 kez boşaldı görüntüye öektik bu olayı istediğimiz zaman sex yapıyoruz okulda da hep dayıyoruz eklemek isteyenler faceden ***********@hotmail.com emailimdir



1 yorum:

  1. 05432828618SLM BN İST MALTEPEDEN PATNER KORAY SEKSE AC OLAN EŞİNDEN GİZLİ HOS GÜZEL VE FANTAZİ DOLU Bİ SEKS YASAMAYI İSTEYEN GERCEK SEKSIN MUTLUGUNUTATMAYI ARZLYN KALIN VE BÜYÜK SEVEN 19 VE 70 YAŞ ARASI DUL OLGUN TONBUL BEKAR EVLİ BAYANLAR VE ARALARINA 3 ÇÜYÜ ARAYAN EVLİCİFTLER ARAYIN TNSLM 05432828618

    YanıtlaSil