25 Aralık 2012 Salı

Tavuğa Yazık Oldu

O zamanlar 18 de var yoktum. Evimiz müstakil 2 katlı bir evdi. Bahçemizde bir kümes iindede 3 tavuk bir horoz vardı. hep merak etmişimdir. bir gün öce tavuk horoz tarafından sikildiğinde ertisi gün yumurtluyordu. bu kadar çabuk naasıl oluyor derdim kendi kendime. hatta horozun siktiği tavuğu takip eder ertesi günde gider götünü yoklardım yumurta varmı diye. Bu aradada tavuğun götüne dokunurken kendimi tarıfsız bir zevk deryasında düşünürdüm. sanki tavukta beni anlar gibi oda zevk alır gibi boynunu aşağıya uzatır ve kasılırdı. bir gün bu tavuk kocaman yumurtayı götünden çıkrdığına göre benim yarrağımıda alabileceğini düşünüp, fırsat kollanaya uygun zaman yaratmaya çalıştım ve beklediğim ertesi gün gerçekleşmişti. annemler pazara gitmiş ben evde yalnız kalmıştım. Aylardan yaz ve pazar günü oluğu için mahallede boşdu. Yavaşça tavukları ürkütmeden kümese girdim. bir tanesini yakalayıp hemen yarrağımı götüne dayadım. Ama ne mümkün tavuğun götü kupkuru ve beton gibiydi. aklıma evin içine götürmek ve orada şampuanlayıp öyle yapmak geldi. tabi hemen uyguladım. Önce tavuğun ses çıkarmaması için gagasını batla sardım. sonra göt deliğine duşu tutarak şampuanla yıkayıp, temizledim.Artık o daracık sıcak tavuğun erkeği olacaktım. yarrığa azıcık şampuan sürdüm ve tavuğu iki elimle tutup yarrağımın üstüne hafifçe bastırdım. sanki tavuk "kendimi siktirmem" dercesine götünü gevşetmiyordu. ama ben kafaya koymuştum da zadece incitmek istemediğimden sert davranmıyordum.çünkü sikim şampuanlanınca çok kaygan hale gelmişti. Artık benden günah gitti diye düşündüm ve biraz sert bir şekilde tavuğun götünü zorladım. aman allahım bu ne zevkti ne kadar güzeldi. Sanki sımsıcak bir mengene sikimin kafasını sikiyordu tabi erkek olarak bu sıkılık hep sikin bir an önce biraz daha ileriye gitmesini ister gibi erkeği uyarır bende aynen yaptım biraz daha bastırınca sikimin yarısı artık tavuğun götünün içindeydi ama bende dayanacak hal kalmamış be bolaşmıştım bile bu arada tavuk kafayı öne atarak uzatnış kasılıyordu. biraz rahatlasın diye sikimi çıkardım. biraz su içirdim. Az sonra tekrar tavuğu kucaklamıştım. bu kere sikimde dölleriminde etkisiyle iyice sert ve kayganlaşmıştı bir hamlede sertbir şekilde tavuğu kendime doğru sikimin üztüne bir bastırdım. bastırmamla beraber benim koca 22 cmlik sik tavun küçücük vücuduna coop diye giriverdi tavuk birden acı bir sesle boynunu büktü. Ama bende tavuğu görecek hal kalmamış girdiğim zevk girdabında uçuyordum çünkü hayatımda ilk defa cinsel münasebette bulunmuştum.



Ancak tavuğu ogün kümese bıraktıktan sonra ertsi gün ölüsünü bulduk. halen üzülüyorum. ama arkadaşlar çok dar sıcak bir delik ile yapılan sikişin zevki gerçekten başka. Tavsiye ederim. Daha sonraları bir çok defa kadın götü siktim hatta bunlardan bir tanesinin ilkiydim ve yaşı 16 idi onunki bile tavuktan aldığım zevki vermedi. Hoşçakalın

2 yorum:

  1. Adım Nebi.50 yaşındayım.Ankaralı bayanlar sikim uzun ve kalındır. arayın konuşalım.05554662646

    YanıtlaSil
  2. Adım Nebi.50 yaşındayım.Ankaralı bayanlar sikim uzun ve kalındır. arayın konuşalım.05554662646

    YanıtlaSil