27 Aralık 2012 Perşembe

Kocam Patronumu Patronum Beni Sikti

Kocamın patronu Şakir bey bizi bir akşam yemeğe davet etmişti. Evli olmadığını bildiğimden bu davet çok garibime gitmişti.
Şakir bey almışlarında, kısa boylu şişman ve başka da bakılmaya değer özelliği olmayan bir adamdı. Hatta çok korkunç görünüşlü de denilebilir.
Kocamla ben daha yirmili yaşlardayız ve oldukça düzgün fiziğe sahibiz. Oldukça iri memelerim var. Göğüs ölçüm 107 santim. 42DDD sutyen giyiyorum.
Şakir bey’in evine vardığımızda bizi üç kişi için hazırlanmış masaya davet etti. Yemekler muhteşemdi.
Yemekten sonra Şakir bey kocama dönerek “şimdi tatlı yemek için hazırım” dedi. Kocam şeytanca gülüp, “bana birkaç dakika müsaade edin” deyip kalktı. Sonra Şakir bey yerinden kalkarak yanıma geldi. Gülümseyerek memelerime dokunarak “çok güzel memelerin var, onları yakından görmek istiyorum” dedi. Şok olmuştum. Hızla ellerini iterek “bir daha dokunursan bağırırım” diye uyardım. O ise gülümseyerek memelerimi daha da sert okşamaya başladı. Panikle kocama seslendim ama yanıt gelmedi. Sonra beni sandalyeye iyice bastırıp okşamaya başladı. Memelerimi okşayıp çekiştirirken, oldukça hoyrat ve kaba davranıyordu. Sonra diğer elinin eteğimin altına amıma doğru kaydığını hissettim. Sonra da parmağıyla klitorisimi okşamaya başlamıştı. Bunu yaptığına inanamıyordum ama ben e heyecanlanmaya başlamıştım.
Derken elbisemi sıyırıp, dışarı çıkardığı sikini ağzıma verdi. Memelerimi okşarken kalın ve uzun sikiyle ağzımı sikmeye başlamıştı. Koca siki ağzımda sertleşmeye başlamıştı. İyice sertleşince beni yemek odasının tavanına yatırdı ve aletini amıma soktu. O kadar heyecanlanım tahrik olmuştum ki, siki amıma dokunur dokunmaz boşalmıştım. Ama o devam ediyordu.
Siki kocamandı ve amımı tamamen doldurmuştu. Sikişmeye başladık, ona “daha sert sik beni” diye çığlıklar atıyordum. O da isteğime uyup hareketlerini sertleştiriyordu.
Şakir bey boşalmak istediğini söyleyip “sen ne yapacağını biliyorsun!” dediğin de bunu içeri yeniden giren kocama söylediğinin farkına vardım. Kocamın ne yapacağını da kendi sikini ve patronu Şakir bey’in götünü yağlamasından anladım.
Derken kocan iri sikini patronunun götüne bastırdı. Şakir bey inlemeye başlamıştı. Bu heyecanla o da benim amımı daha sert ve hızlı sikmeye başlamıştı. Kocamın koca sikini kıçının içine almasını izlemek beni müthiş tahrik etmişti. Bu duygu bana üst üste orgazmlar yaşatıyor, orgazmın biri bitmeden biri başlıyordu.

1 yorum:

  1. 05432828618SLM BN İST MALTEPEDEN PATNER KORAY SEKSE AC OLAN EŞİNDEN GİZLİ HOS GÜZEL VE FANTAZİ DOLU Bİ SEKS YASAMAYI İSTEYEN GERCEK SEKSIN MUTLUGUNUTATMAYI ARZLYN KALIN VE BÜYÜK SEVEN 19 VE 70 YAŞ ARASI DUL OLGUN TONBUL BEKAR EVLİ BAYANLAR VE ARALARINA 3 ÇÜYÜ ARAYAN EVLİCİFTLER ARAYIN TNSLM 05432828618

    YanıtlaSil