23 Aralık 2012 Pazar

Bulgar Kadınları Siktim

onceden gencligimde yaptigimiz bir kac olayi bir arada anlattim simdi uc sene once yasadiklarimi yazacagim bizim bolgedekiler tanirlar ya tanisinlar ne yapayim yurt disindan izne gelirken koye 10 km kala arbayla sarampole uctum neyseki olumden yara almadan kurtulduk polis jandarma yaninda getirdigim bir miktar parayi sakladigim yerden cikardim gecenin karanliginda bu toplanan lara cok gozukmusku ertesi gun bir canta dolusu olarak rivayet ediliyor ve yol ustudur kasaba eh bizide epey taniyan var civarda ne kadar pezevenk varsa bana bir sekilde ulastilar sebeb bir canta dolusu para her gun ariyorlar abi kadin lazimmi neyse kazanin etkisini atar atmaz arabayi da gumruge verdikten sonra dedim gonderin evde yalnizim ve kapi acik hemen bir hemen iki gurcu bayan odama kadar geldiler dedim siz kimsiniz e falanca gonderdi iyi odedim 100 eroyu ikisine ben daha once gurcu yapmadigimdan onlarin teknigini bilmiyorum dedim bana istediginizi soyleyin dediler biz isimizi biliriz iyi dedim basladik sevismeye sanki benim nikahli karim ikiside bir sevistilerki benimle icinde her var her poziyon her teknik icinde var bende costukca costum ikisinide becerdik sukur dedim oglum yas kirk sende hala is var oysaki bu isleri 15 senedir yapmamisim harama bakmamisim sozde yasamanin sevincini yasiyorum ikisini birer defa yaptim ama anlastigimiz saat doldu bes saatligine gelmislerdi o kadr uzun surdu yani ben memnun karilarda memnun bu arada restorantciyla anlastim yemegi eve getiriyorlar tekelciyle anlastim viski kola cikolata eve geliyor hesap sonra odeniyor yani keyfimiz yerinde olsada pezo geldi hanimlari almaya korna caldi hanimlar gitti daha yataktan cikmadan iki bayan daha kapiya geldi hos geldiniz siz kimsiniz falanca gonderdi baska bir pezocagirttim kendisine konustuk daha yeni iki bayan gonderdigimi falan soyledim dedi abi yolumuz dustu kalsinlar yaparsan tik tak parasi odersin falan dedi bende tik taki bilmiyorum o da ne kadar yaparsan mis bir seferlige tik tak deniyormus iyi dedik aldik iceri bir iki duble viskiden sonra dedim soyunun itiraz etmediler e fiyat dedim patronunuza oderim izmirlilerdi bir giristik ise bizimkiler gurculerden daha iyi sikisiyorlar ben belki bir sefer edrim falan diyordum bunlarada birer sefer atladikmietti dort iyice moral yerine geldi bir iki daha icelim belki dedim bir daha ikinizi birden yaparim tamam dediler icerken pezo geldi bizim is olmadi50 eroda ona odedim dusunuyorum kendi kendime biraz dinleneyim bir banyo yapayim biraz cikayim falan kafamda alacakir baska bir pezo telefon caldiriyor actim sen ne istiyorsun abi uc bayan yeni geldi ben de kasadayim istermisin dedim olum bugun dort bayani becerdim benden hayir yok abi yol parasigonder en guzelini cikip geldiler ucude baktim bir cok guzel rus ogretmenmis turkce biliyonmu biraz iyi dedik aldik dedim bak ben bu isi bilmem madem ogretmensin bana ogret kabul etti ben ona cakir kafayla bir kahve yaptim ictikten sonra hadi bakalim goster maarifetini bizimki zorlan madan ayakta biraz opusme yalasma ben yatiyorum baktim ustune cikti ha bakalim de bakalim ben alttan memlerini opuyorum yaliyorum o ustte calisiyor bazen dudaklarimdan falan opuyor tamamen onun iradesinde defalarca titreyerek durakladigini sikimin basina sikistirdigini ben nda gordum aminin sulari dasaklarin yanindan suzulerek carcafi islattigini onda gordum oncekilerde bosaldilar hele gurculer sikisirken bosalabilmek icin ozel bir gayret sarfedip kendilerini is basindayken masturbasyon yapark sikistiklerinide o gun gordum ama rus baskaydi o arada aminin her ne kadar sissede kizarsa da orgazmdan sonra bollastigi benimkinin de ne kadar is uzarsa bir okadar hoyratlastigi kesfettim simdi bazen bizimkini yaptiriyorum aynisini kendisine spor oluyor ama rus tadini vermiyor bu omurde bir yasanacak olayi gelince yine denemek istiyorum ama besini bir gunde nasil bulurum onu bilmiyorum yurt disindayim dedim ya birde uc kizla sevismemiz oldu fakat sikisemeden ayrildik bulgar kiziydi ucude bunlar normal ev kizi avrupaya calisacgiz diye geliyorlar uc ay sikistikten sonra yine ev kizi olup donuyorlar bunu da baska bir zaman anlatacagim simdi yas gecti beceremem falan diye hayal kirikligindan soz ettiydim yanilmisim insanin kafasindaymis aslan gibide istemi her sey oluyor her gun bile yapabiliyor isteyince gunde uc defa bile bu arada simdilik sohbet amacli msn adresim jobi@live.fr herkese saygilar sunarim

1 yorum: