27 Aralık 2012 Perşembe

Okulun Hademesine Kendimi Siktirdim

Merhaba ben 26 yaşında sınıf öğretmeniyim. Mardin'e bağlı bir köyde öğretmenlik yapıyorum. Bundan bir yıl önce eşimden ayrıldım aynı zamanda sex delisiyim ama böyle bir köyde kimle ilişkiye girebilirim ki.

Yaklaşık bir yıldır buradayım okulda çalışan bir hademe var. Bir hafta sonu o kadar azmışım ki ne yapacağımı bilemedim derken hademe hafta sonu okula geldi kış bittiği için sobaları sökecekmiş rica etsem benim lojmandaki sobayı da söker misin dedim. Olur hocam dedi fırsat bu dedim hademe benden 10 yaş büyük iri yarı birisi.

Sobayı sökerken yarrağını tuttum okşamaya başladım hiç bozuntuya vermeden oda beni okşamaya başladı ve kucağına aldı. Beni kanepeye yatırdı üzerimdekileri parçalayarak beni soydu uzun bir sevişmeden sonra o kocaman yarrağını ağzıma verdi. Ben deliler gibi yalamaya başladım oda benim amcığımı yalamaya başladı. Sonra yarrağını amcığımın içine doğru sokmaya başladı ben zevkten uçuyordum yaklaşık 1 saat boyunca sikiştik. Ertesi hafta sonunda 3 arkadaşıyla birlikte beni zorla siktiler benim bir yıllık azgınlığımı aldılar.

1 yorum:

  1. 05432828618SLM BN İST MALTEPEDEN PATNER KORAY SEKSE AC OLAN EŞİNDEN GİZLİ HOS GÜZEL VE FANTAZİ DOLU Bİ SEKS YASAMAYI İSTEYEN GERCEK SEKSIN MUTLUGUNUTATMAYI ARZLYN KALIN VE BÜYÜK SEVEN 19 VE 70 YAŞ ARASI DUL OLGUN TONBUL BEKAR EVLİ BAYANLAR VE ARALARINA 3 ÇÜYÜ ARAYAN EVLİCİFTLER ARAYIN TNSLM 05432828618

    YanıtlaSil