19 Aralık 2012 Çarşamba

Annem beni travestiyle bastı

Merhabalar ben Cenk.İstanbul’da yaşıyorum ve travestilere çok özel bir ilgim var.Onları çok seviyorum.Neyse yine günlerden bir gün travesti arkadaşım suzan’ı eve çağırdım annemde o gün dayımlarda kalacaktı.Suzan geldi oturduk sohbet muhabbet derken,Yatak odasına geçtik ve soyunduk ikimizde hem pasif hem aktif olabiliyorduk suzanın aletinin benden ufak kalır yanı da yoktu.Suzan her erkeğin isteyeceği gibi taş gibi dolgun bacaklara sahip kalçası yeterli büyüklükte bir travestiydi.Ve erkeği en ufak şekilde andırmıyordu.Saat 20:00-20:30 sularıydı.Seviştik,sexin doruklarındaydık.Suzanımın yarrağını delice emiyordum ki bi anda kapı sesi geldi bende hemen suzanı yatağın diğer tarafına sakladım ve kendim yatağa yattım kendimi toparlayıp annemin odama girmemesi için dua ediyordum ki girdi.Artık ya herro ya merro diyerek beklemeye başladım.Annem burası çok ahvasız camı açmalıyım diye yatağın öteki tarafına geçince suzanı gördü ve beni uyandırdı anneme herşeyi anlattım.Annem bana dışarı çık diye bağırdı.Ben salona geçtim suzanla annemi bekliyordum.Üstümü giydim içerden inleme sesleri geldi yarım saat sonra.Annem Suzanın üstüne zıplıyordu.Sanki bi at üstündeymiş gibi.Ben hemen odaya daldım ve annem gel dedi.Annemin göt deliğine de ben girdim ve başladık sikişmeye.Suzanla annemi deli gibi sikiyorduk ve ikimiz aynı anda boşaldık annemin içine.Sonra 3lü yaptık.Suzan en arkaya ben ortaya annem en öne geçti ve devam etti.Sabaha kadar sikiştik.Sürekli yapıyoruz.Travesti arkadaşlar varsa benimle iletişime geçebilirler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder