26 Aralık 2012 Çarşamba

Sevgilim ve arkadaşı ile grup sex hikayesi


slm. arkadaşlar. ben 33 yaşında bekar ama seksi tam anlamıyla yaşamış biriyim.. hikayeme geçmeden önce temizlik ve gizliliğe önem çok önem veririrm. beraber çalıştığım sevgilim ve onun evli olan arkadaşıya bi akşam alkol içmeye karar verdik. sevgilim yalnız yaşıyodu ve onun evine gittik.


tabi ben jb viskiyi almıştım uçalım mayatında:) ilerleyen sattlerde dağıtmıştık ama aklımdan sevgilimle yatacağım zamanı bekliyodum. oda artık iyice sarhoş olmuş ve beni uyarmaya başlamıştı. tabi uyursam yada sızarsam yanıma gel yat. bu kadın seni istiyor seni arzuluyor diyip duruyodu.. fazla zaman geçmeden sızdı... onu yatana yatırdım ve biz devam ettik zaten son bardaklardı. nerde yatacamı sordu bende sevgilimle yatacamı söledim. oda bi bakalım uyuyomu dedi. evet sızmış mışıl mışıl uyuyodu sana ondan bu akşam fayda yok dedi ve seksi bi bakış atarak gülümsedi.

ama bunu sevgilime yapamazdım. son bardakları içip ben yatmaya gidiyorum dedim. oda geldi ve hep beraber yatalım dedi. ben içimden kızmıştım. ve sonucunda yattık ben sevgilime sarıldım çok geçmeden kolumda elini hissettim ve bana dönsene az dedi ne olduğunu sormak için döndüğümde dudaklarıma yapıştı elide sikimde geziyodu güzel ve çekici bi kadındı kokusu beni baştan çıkardı.. bende karşılık verdim herşey sessiz sedasız gidiyordu çünkü yanımda sevgilim uyuyordu.. herşeyimizi sessizce çıkardık.

biraz sevişmeden sonra 69 za geçtik.. çok güzel yalıyodu benimkini tabiki bende amının suları artık yüzüme akıyodu ve onu düzelttim altımdaydı tertemiz ve pürüzsüz bi amı vardı onu dakilarca yaladım kıvranıyodu hadi diye ama ben acele etmiyodum boşalıcanı anladım ama sokmaya yetiştiremeden patladı:) sıra bendeydi benimkini yalarken çantasından krem çıkarıp güzel bi kremledi şimdiye kadar kimsenin yapmadığı güzel ve daracık götünü bana sundu ben alttaydım üstüme çıktı ve yavaş yavaş almaya çalışıyodu ben ise kuduruyodum altında yarısı girmişti dar ve sıcacıktı. boşaldım ve dayanamadım hepsini soktum bi çığlık attı.. kahrolsun sevgilim uyandı...:))

şaşkınca bize bakarken kafasının sarhoşluğuyla olayı tam çözemedi ama biz onuda aramıza kattık üçlü olmuştuk beni yatırdılar ikisi birden penisimi emiyolardı ben ise az önce sikemediğim amı yüzüme çektim gene yalamaya başladım bu arada sevgilimde ata biner gibi oturdu üstüne zıplıyodu sarhoşluğundan eser kalmamıştı.. sevgilimin boşaldığını anladım. sıra az önce sikemediğim amdaydı ben gene onu yalamaya başladım benimkinide sevgilim yalıyodu zaten dimdik pürüzsüz ama hazırlanmıştı işin gerçeği sevgilimden daha güzel sevişiyodu.. ve daha fazla dayanamayıp içine girdim kulama öyle güzel sözler sölüyoduki beni daha fazla gaza getiriyodu aynı anda boşaldık..

tabi sevgilim kıskandı ama iş işten geçmişti. sonra hep beraber duşa girdik duştada devam ettik. yatamıza yattımızda sevgilim gene istedi o hep üstümde boşalmayı sever onu üstümde bida boşalttım. üstümde patlamış bi şekilde duruyodu alkol ve yorgunlukla o şekilde uyumuşuz. yanı sevgilim üstümde gene sızmış:)) çok güzel bi geceydi unutamıyorum:)) ulaşmak isteyen bayanlar mail. adresim terratc@hotmail.com. ama herşey gizli kalacak:))



1 yorum:

  1. 05432828618SLM BN İST MALTEPEDEN PATNER KORAY SEKSE AC OLAN EŞİNDEN GİZLİ HOS GÜZEL VE FANTAZİ DOLU Bİ SEKS YASAMAYI İSTEYEN GERCEK SEKSIN MUTLUGUNUTATMAYI ARZLYN KALIN VE BÜYÜK SEVEN 19 VE 70 YAŞ ARASI DUL OLGUN TONBUL BEKAR EVLİ BAYANLAR VE ARALARINA 3 ÇÜYÜ ARAYAN EVLİCİFTLER ARAYIN TNSLM 05432828618

    YanıtlaSil