30 Ocak 2013 Çarşamba

3 tane izbandot gibi herif beni dagıttı

Selam yine ben konserdeki seks hikayemi anlatmıştım ordan tanırlar baya meşhur olmuşum hikayemi okuyup ekleyen gençler popomu dağıttı.

Yeni hikayem ben 162 boy 52 kilo temiz parlak külotlu çorap ve tanga kullanan pasif bir gayım. Popomda kıl yoktur.

Neyse hikayeme geçeyim hikayemi okuyan iki gençle msn de tanıştık. Cam falan açtık birbirimizi beğendik ve buluşma kararı aldık. Neyse çıktım yola Mecidiyeköy’de beni karşıladılar buluştuk ve evlerine gittik ben iki kişi beklerken tam üç kişi karşılamıştı. Üç tane birbirinden yakışıklı erkek ama durumu anlattılar bulusunca evde bir kişi daha var dediler. Evin sahibi arkadaşlarıymış bende dedim hepinizi idare edemeyebilirim zorlama yok.

Neyse eve gittik yakışıklı 4 tane genç üçü iri yarı idi, neyse koltuğa oturdum etrafımı sardılar. Tanışma faslından sonra tek tek yapabileceklerini söyledim. İlk önce ev sahibi olan iri yarı erkeğim geldi harika saksomu çektim ve soyunmaya başladım. Önünde domalınca off kız götlüm dedi bana. Canım yaa sonra dayadı deliğime yara yara sert şeyini popoma soktu. Harika zevk alıyorduk ikimizde sonra boşaldı ve diğer iri yarı genç erkeğim geldi. Aldım sikini ağzıma ve harika saksomu ikinci erkeğime de çektim. Heyecandan bacakları titriyordu. Sonra önüne domaldım ama nafile deliğimi bulamıyordu heyecandan. Ona yardım etmeliydim.

Hemen tuttum deliğime yapıştırdım şeyini bastır aşkım dedim oda beni kırmadı bastırdı. Artık ikinci erkeğimde içimdeydi harika sikiyorlardı beni ve oda boşaldı. Sıra üçüncü erkeğime geldi ağzıma almamla oda boşaldı. Dördüncü yakışıklı erkeğim de deliğimi dağıtarak, yararak içimdeydi. Harika zevk alıyorduk oda daracık deliğime fazla dayanamadı ve patladı.

Sonra duşa girdim ve duşta da tek tek yanımdaydılar. Bıkmadan sikiyorlardı beni hepimiz harika zevkler alıyorduk. Duş faslı bitti yemeğimizi yedik artık halim kalmamıştı ama durmak bilmiyorlardı. Saat baya bi geç olmuştu. Son kez sakso çekip gideceğimi söyledim ve sırayla erkeklerimi ağzımda boşalttım.

3 yorum:

  1. Konuşma başlangıcı: 24 Ocak 2013
    Volkan Büyük
    24/01/2013 12:35
    Volkan Büyük
    Hafif loş ışıklı bir ortamdayız ve başbaşayız.önce yavaş ve sakin bi
    şekilde öpüşmeye başlıyoruz, heyecan ve ateş gittikçe artıyor ve artık
    deli gibi öpüşüyoruz.ben senin dudaklarını dilini somuruyorum.biraz
    sonra boynuna kulaklarına ve göğüslerine iniyorum.sert ve dimdik olmuş
    meme uçlarını hiç durmadan dakikalarca yalayıp emiyorum. veee kollarını
    başının üstünde birleştirip koltukaltlarını yalıyorumm.sen kendinden
    geçmiş bir şekilde taş gibi olmuş yarrağımı vajinana sürtmeye
    çalışyorsun;) sırılsıklam olmuş küçücük külotunu çıkartmadan amını
    koklayıp yalıyorumm.sonra külotnu çıkartp seni dilimle sikmeye
    başlıyorum zevkten gözlerin kayıyo kendini kasıp kasıp bırakıyosun ve
    kafamı daha fazla bastırıyosun sırılsıklam amına.ve artık ikimizinde
    dayanack gücü kalmıyo, ben biraz önce yaladığım o sırılsıklam amına
    yavaşşş agır agır girmeye başlıyorum.biraz gidip geldikten sonra kökle,
    daşşaklarına kadar sok diye yalvarıyosun bana.ve ben hiç durmadan
    boşalana kadar şap şup seslerle seni deli gibi sikiyorumm.0545 697 63 00 Volkan, Adana

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. SLM İSTANBULDAN EFE BEN 5373071055 NUMARAM AZGIN DOYUMSUZ ATESLI SEKSTE SINIR TANIMAYAN EVLI DUL MUTSUZ DOYUMSUZ BAYANLAR YILARDIR EVLIYIM HIC ZEVK ALAMIYORUM DIYORSAN HEP TEK TARAFLI ILISKI YAPAN ERKEKLERE BOYUN EGMEYIN ISI BITTIMI KALKIP SENIN NE OLDU OLDUGUN HIC UMRUNDA OLMAYAN BIR TEK KENDINI DUSUNEN SENI SEKSTE MUTSUZ EDEN ERKEKLERE KOCALARA BOYUN EGMEYIN ARAYIN TANISALIM BIR TLF KADAR YAKINIM SIZE BEN SIZIN MUTLULUGUNUZ ZEVKE GELEMENIZ SEHVETLE DEFALARCA BOSALMANIZ ICIN BURDAYIM CARİ WATSAP LİNA VİBER VAR

      Sil
  2. Merhaba, Ateşli ve Azgın Bayanlar Adana ve yakın çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven çerçevesinde bir ilişki arayan Sexs’te Sınır Tanımayan ve ne istediğini bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorum..
    0545 – 352 – 25 – 52 Özele Açık ! ” Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp Line Tango Wiber Var!

    Merhaba, Evli Çiftler Eşinin Mutluluğundan Mutlu Olan, Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. (Fotoğraf ispatlı) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın ' 0545 - 352 – 25 – 52 '' Özele Açık ! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    YanıtlaSil