24 Ocak 2013 Perşembe

KARŞI KOMŞUM PC BOZULMUŞ BENDE TAMİR ETTİM

ben samsundan yazıyorum burada üni de okuyorum.olay tamamen gercek buna inanıp
inanmamak sizin elinizde nasıl olsa zevki yasayan benim:):)isim gizllik
acısından kullanmıyorum.bu olay bi ay önce geçti bir gün evde tv izlerken zil
çaldı kelen yan komşunun kızıydı onun bilgisayarında bi sorun çıktıgını eger
zamanım varsa benden bi bakmamı istedi bende kabul ettim evlerine gittim biraz
bilgisayara baktım fakat benim yapabilecegim bişey lmadıgını söledim o sırada
annesi gilde çarsıya cıktılar anneside biz içelim diye çay demlemişti onun
kalçalarının bu kadar güzel oldugunu ilk defa o gün fark ettim dar bir kot
giymişti ve sıp sıkı sarıyordu götünü tam ben onları izlemeye dalmışken telefonu
çaldı arayan arkadaşı idi buluşmak istedigini söyledi bana da 'sen burada otur
ben üstümü değiştirir çıkarız ' dedi bende olur dedim odaya gitti 5-6 dk sonra
geri geldi üzerine kırmızı renkte gögüslerini şahane bir şekilde ortaya döken
bir bluzla 10 yada 15 cm yi geçmeyecek bir etekle döndü ama o giydigi çorap
herşeyden de güzeldi ona çok güzel oldugunu öyledim oda teşekkür etti daha sonra
dışarı çıktık o buluşmaya gitti bende yanda bulunan daireme geçtim aradan 1,5-2
saat geçmişti kapı çaldı gelen yan komşunun kızı idi fakat morali çok bozuktu
sevgilisinden ayrılmıştı bide bunun üstüne sabah evden çıkarken anahtarını
yanına almayı unutmuştu bende onu eve davet ettim kız aglıyordu ben de ona moral
vermeliyim diye düşündüm yanına oturdum elini tuttum birazkendini çeker gibi
oldu ama daha sonra oda alışmaya başlamıştı bir an göz göze geldik ve gözleri
dünyadaki en güzel göz olarak görünmüştü bana elimi omuzuna attım ve bunların
geçecegini bunlara fazla takılmamasını söledim bu anda ne oldugunu bilemeden kız
benim gömlegin üstteki iki dügmeyi açmaya başladı boynumdan aşşagıya yalama ya
başladıki ben o ana kadar hiç böle çıldırdıgımı hatırlamıyorum bende onun
gögsüne ellerimi attım fakat o bi anda ellerimi geri itti bende vaz geçti
heralde dişye düşünerek geri çekildim fakat biraz sonra o kırmızı bluzünü
çıkardıgını görünce işin gerçegini anladım fakat kız durmuyordu sonra benden
eteginin fermuarını açmamı istedi bende hemen açıverdim daha sonra o siyah
tangası ve sütyenini çıkardı ben de hiç bi şey yoktu çünkü daha şoktan
çıkamamıştım oda hadi ama ne zamandan beri beni arzuladıgını söyledi benim
çekinmeme ragmen benim fermuarı açı ve oaradan çekip çıkard benimkini önce
eliyle okşuyor sonra agzına alıyordu ama ben zevkten geberiyordum daha sonra
bende dayanamadım soyunmaya başladım artık onu aşırı derecede istiyordum önce
kanepenin üstüne çıktık yan taraftaki küçük yastıgı onun kalçalarının altına
koydum dudaklarından başlayarak gögüslerini falan öperek götüne kadar geldim ama
amı daha bi tatlıydı en sonunda orayı yalamaya karar verdim ben yaladıkça kız
çıglıklar atıyordu allahtan apartmandakiler falan duymadı bartık herneyse yaragı
aldı amına sokmaya başladım bi anda kanlar boşalmaya başladı fakat ben hiç
aldırış bile etmedim çünü onun kız oldugunu biliyordum verdikçe aldi verdikçe
aldı tam 3 saat seviştik ve ben ona 2kez falan boşaldım artık hiç gücüm
kalmamıştı bunun bitmesini istedim kızda zaten çok yorulmuştu ama hala istiyodu
bana bi şart koştu cd izleyelim yanlız başıma sarmıyo dedi bende kabul ettim
içeriden bütn cdleri getirdim bana bunların hangisi diye saçma bi soru sordu
bende hepsi dedim sanki senin gibi bi kız bulmuşum ben adam gibi bi film
izleyecegim daha sonra üstümüzü falan giydik en çokda tangasını giyerken görmek
çok hoşuma gitti neyse film izlemeye geçtik filmdeki pozisyonlar geçiyo kız
benim başımın etini yemeye başlıyo neden bana böle yapmadın neden şöyle yapmadın
bende buradan anladımki kız azmış elimi eteginin altına attım tangasını çıkardım
üç parmagımı birleştirip amına sokmaya başladım bundan sonra kızda konuşmayı
kesti oda benim 17 cm olan sikimi açıp çekip yalamaya başladı 1 ssat sonra
falanda evine gitti hayatımda geçirdigim en güzel gündü ama her hafta sonu
buluşup saatlerce sevişmeyi hobi haline getirdik..

2 yorum: