20 Ocak 2013 Pazar

Taksiye Binen Kadını Siktim

slm arkadaşlar bildiginiz gibi ben taksici oktay tabi oktay takma isim başimdan gecen olyimi iki yıl önce yaşadim taksiye binien cok saglam ve dürüst bir arkadaşim vardi takma ismi ahmet olsun kendisi 1 yıllık evli bir inşaat işcisiydi eşide gönül olsun takma ismi gönül 170 boylarinda 80 kiloda beyaz tenli irigöğüsleri olan mükemmel bir bayandi balık etli göğüslerive götü dimdik ıslak dudaklara sahipti sürekli dikiz aynadan göz göze geldimizde hafif gülümserdi gel zaman git zaman samimiyet arti ahmet kışa gogru inşat işi olmadigindan vana gitmek zorunda kaldi eşinide babasinin evinde birakmişti amA ben tabi yinede eşini bazen gidecegi yere birakiyodum her gecen gün gönüle olan hayranligim artiyo rdu başka kadinlarla ne zaman sikişsem gönülü hayal ederek daha cok doyuyom ve seller gibi boşaliyodum bir cumartesi akşamıydı hic unutmam saat 8 gibiydi gönül tlf acti almami istemişti gittimde cok agliyordu arabaya bindi ve gitmemizi istedi kaynanasiyla kavga etmiş ve hatta tokat yemişti babasinin evine gitmek istiyordu ama nasil giterim diye benimle dertleşiyordu biraz gezdirmemi istedi ön koltuga yanima oturmuştu ev haliydi kırmizi bir eşofman dar siyah bir tişört giymişti muhteşemdi ve bana 3 aydir eşinden uzak oldugunu cok yanliz oldugunu söyledi icim icimi yiyodu acaba beni azdırmayamı caliyodu eger öyle birşey varsa onu sike sike yanlizligindan kurtaracaktim ama ya yaniliyorsam onun bu üzgün haline dert katacaktim bu duygu beni bitiriyodu ben bunlari düşünürken onun göğüs uclariyla oynadigini gördüm biz taksicilerin yaptigi numaralardan birini yaptim vitesi degiştirmeye calişirken elimi amina kadar götürdüm afedersin diyerek geri cektim gönül yok canim önemli degil dedi biz arkadaşiz daha da cok kudurmuş tum artık dayanamadim ve gönüle seni hep arzuladigimi seninle sevişmek istedigimi resmen söyledim gözleri parlarcasin gülümseyerek bana döndü ve bilmemki dogru olurmu hem ben evliyim eşimi aldatamam dedi ama gönül ihtiyac in var dedim evet haklisin bir defadan ne cikar güzelim dedim ve benim bekar evine dogru gittim kapiya vardim gönülü indirdim bu oruspuyu birazdan evde sikecegim diyudum icimden ve o büyük götünü kıvırarak önümde yürürkenm deli oluyodum binaya girdik 2 kata ciktik anahtRLA kapiyi acmaya calişirken gönül elini sikime atarat yerim ben bunu diyordu deli oldum kapiyi acip iceri attim kapiyi kapatim yizini kapiya sikiştirarak götünü soyup götüne dayadim acayip canim cekiyodu sevişmeden direk götüne kaymak istiyordum bu onon icin cok zor olacakti ama kurtuluşu yoktu daha once götten hic yemedini söyledi bende ilk ler güzeldir diyerek yaragımı tükürükleyip göt deligini biraktim yukari dogru hafif hafif pompalamaya başladim ilk girişim yaparak yaklaşik kafasinin tamamini sokmuştum aci icinde oıktay lütfen cikar şunu cok korkuyorum cok büyük ikiyemi bölcen beni diyodu daha cok heveslendim biraz daha sıktım bagirmalar yükselmişti gönülülün o bagirmalari beni deli etmişti volkan gibi boşaldim boşalirken bile hareketsiz kalmama ragmen sikimin gerilip ufalmasi bile onun göt cemberini acip kapatiyo olmaliki bagiriyodu daracik ti harikaydsi derin bir oh cekti belinden kavradim kucagima aldim zaten evim tek odali ve koridor mutfak odaya götürdüm yaklaşik yarim saat amcigini yaladim sonra agzina verdim meme uclarini yaladim artık icine girip patlamami istiyodu ben olabildigince uzatip geciktirip büyük zevk almasini istiyordum bunu hep yaparim tekrar amcigini yalamaya başladim pürüssüzdü 21 yaşindaydi dolgun birleşmiş iki muz gibi olan amcigi harikaydi yaliyodum ince ince ısırıyordum o da saacimdan tutarak amciginia bastiriyordu oktay lütfen icime gir diye yalvariyordu götünün altina minderi birakarak yerden temasini birazda olsa yükseterek dizlerimi kürek kemigine kadar götürdüm amacim 21 santimi yerleştirecektim bacaklarinin arasinda dizlerimi istedigim noktaya ulaştirarak amcigini yaragimla fircalamaya başladim acayip titriyodu durmadan zevk yutkunuyodu dalmaya başladim sik beni kocacim sik beni parcala diyodu hızlanmaya başladim dudaklami ısırıyo sırtımı tırnmaliyodu bagira bagira icine boşaldim ılık ılık ikimizde ucuyoduk beraber boşaldik ikimizde dizlerimin bagi cözülmüştü bütün enerjimi icine boşlmiştim üstüne yıgıldım klkacak halim yoktu oktayım kocacim beni bitirdin beni mah vettin o ne güzel şeydi daha önce hic yaşamadim bir kere olsun kocam ahmet amımı yalamamıştı sadece sikini sokar 5 dakikada boşalp yatardi ben kendimi tatmin ederdim diyodu artık ahmet ten nefret ediyorum her erkegin ayni oladigini sen bana yaşattirdin dile benden ne dilersen dedi bana merak etme gece daha uzun sürecek dedim ve yalamASİNİ istedim cok acemiydi ama ıslak dudaklari yaragimi hareketlendirip bidaha kaldirmişti gömtten sikecektim dört ayak pozisyonuna gecirip götüne dayadim yüklenmeye başladim catir catir sikiyordum 15 yakin pozisyondan gecirdim yarim saat ugraşrtim bidaha boşaldim 5 defa boşaldi uyuduk sabah banyoda ertesi gün ıssız bir yerde arabada kaynanasinin evinde yani 4 ay sikiştik o bana ben ona doyamiyordum şimdilerde van da kaliyo bende hakkaride bazen msn de cam acip boşalmasina yardimci oluyorum kocasi yokken evde gönül siktim en güzel kadinlardan biriydi taksiciligi severek yapiyorum cünkü bolca amcik sikiyorum şimdilerde yeni biri var yabanci biri burali degil söz sikersem yazarim kimbilir belki beraber yazariz hoşcakalin arkadaşlar

1 yorum: