30 Ocak 2013 Çarşamba

askerde yasadıklarım

slm ben istanbulda askerlik yaparken, tanıştıgım bir kız vardı.kızın ismi esra, 22 yaında. neyse esrayla telefonda konuşuyoruz, sonra esra bana bulaşılım dedi bir hafta sonu.olur dedim bende. ve neyse bir cafede anlaştık ve buluştuk.sonra kız direk bana dediki senle şevişmek istiyom.ben şaşarmıştım!kız yüzümdeki ifadeyi görünce gülmeye başladı.neyse lafı uzatmalaım ben hemen orda bir ötel baktım.ve ötele gittik.neyse kızla odaya cıkar cıkmaz. kız yapıştı dudaklarımıma.belki 15 dakka o şekilde öpüşmeye devam ettik tabi benim saatler kısıtlı ve asker oldugum için korkuyodum ötelkdeydik.neyse sonra ben kızı soyudurmaya başladım.göguslerini yalamaya ayakta sonra kızda beni soydu .yataga uzandı.bende ustune uzamndım 69 yaptık ben onun muhtesem amını yalıyom,oda benim sikimi yalıyo ama nasıl somuruyo anlatam.neyse artık dayanamıyacaktım ben ve patlşıyom dedim.oda patla aşkım dedii agzıma patla dedi. ve ben patladım. ama ne patlayış askerim ,uzun zamandır kadın yüzü görmemişim! neyse biraz muhabet ettikten sonra.bu başladı tekrar agzına almaya ve benimkini kaldırdı bende boş durmuyom amını ve götünü yalıyodum.neyse bu başladı hadi aşkım sok artık dayamıyom diye,ve bende domaltım arkasından amina girdim. ve daracık amı ateş gibi yanıyodu.bende başladım yavaş yavaş gidip gelmeye. ve 15 dakka sonra bende oda sarsıla sarsıla boşaldık.ve bu iş tam iki saat sürdü.sevişmek ve boşalmak harika bir şey di.ve askerligim bitene kadar deavm ettik. ve halade devam ediyo. göruşmek üzeree.....

1 yorum:

  1. SLM İSTANBULDAN EFE BEN 5373071055 NUMARAM AZGIN DOYUMSUZ ATESLI SEKSTE SINIR TANIMAYAN EVLI DUL MUTSUZ DOYUMSUZ BAYANLAR YILARDIR EVLIYIM HIC ZEVK ALAMIYORUM DIYORSAN HEP TEK TARAFLI ILISKI YAPAN ERKEKLERE BOYUN EGMEYIN ISI BITTIMI KALKIP SENIN NE OLDU OLDUGUN HIC UMRUNDA OLMAYAN BIR TEK KENDINI DUSUNEN SENI SEKSTE MUTSUZ EDEN ERKEKLERE KOCALARA BOYUN EGMEYIN ARAYIN TANISALIM BIR TLF KADAR YAKINIM SIZE BEN SIZIN MUTLULUGUNUZ ZEVKE GELEMENIZ SEHVETLE DEFALARCA BOSALMANIZ ICIN BURDAYIM CARİ WATSAP LİNA VİBER VAR

    YanıtlaSil