31 Ocak 2013 Perşembe

sevgilim ve annesi3

Bunları anlatırken kızının yaptığımız şeyden nasıl zevk aldığını da ballandıra
ballandıra anlatıyordum .Anlattıklarımı dinlerken bakışlarının yavaş yavaş daha
da sertleştiğini bir yandan da içinde bir şeylerin alevlendiğini
hissediyordum.En sonunda ayağa kalktı yüzüme öfkeyle baktı bağıra bağıra
kendisinin 16 yaşında evlendiğini ve şimdiye kadar bir kez bile orgazmı
tatmamasına karşın böyle ahlaksızca bir şeyler yaşamadığını ve kızını baş dan
çıkardığımı söyledi, kapıya doğru çıkmak için yöneldi tam yanımdan geçerken
belki de gidip başka birisine söylemesinden korkduğum için kolundan sıkıca
tutuverdim,döndü korkarak yüzüme baktı.Ne yapacağımı bilemiyordum, ama yüzüne
ilk baktığımda hemen dikkatimi çeken dolgun ve nerdeyse mor renkdeki dudaklarına
yapışıverdim bir anda şiddetle kendini itti yüzüme baktı ve dönüp kaçmak istedi
ancak ardından atıldım ve arkadan sarıldım sikim iri götüne değince bir anda
şaha kalktı, bir kolumla sıkıca belinden tutup kendime çekiyordum bir elimle de
siyah gömleğinin düğmeleri arasından göğüslerine dalmıştım, sütyeninin danteli
elime gelir gelmez iyice iştahlandım ve avucuma gelen iri göğüsünü kuvvetlice
sıktım.Bir çığlık attı ama bağıramadı çünkü benim evimde bu şekilde yakalansak
herhalde evime gelişinin nedenini anlatamaz rezil olurdu herkese .Bir elimle
göğüslerini okşarken diğer elimi de belinden kasıklarına indirmiştim bile siyah
dar türbanlı eteğinin baldırlarını saklayan kısmını kuvvetlice kavramış ve diri
bacakları morartırcasına sıkmaya başlamıştım ayakta, bu arada yarrağım da boş
durmuyor götünün tam arasına bastırdıkça bastırıyordum .Yalvarmaya başladı ve
direncini bıraktı bende salondaki yatağa çektim ve yavaşça oturttum.Mavi
gözlerini bana dikti, aramızda açıklanamaz bir elektrik vardı az önce olanlardan
heyecanlanmıştı ama korkuyordu da şortumu aşağı indirdim ve yarrağımı ağzına
doğru uzattım önce bana baktı sonra başını öne eğdi türbanı hafiften kaymıştı
gözlerini göremiyordum ama yarrağıma baktığını iyi biliyorum sonra baktım
hareket etmiyor elimle dudaklarımı okşayıp ağzını açtım sonrada yarrağı ağzına
sürdüm em dedim biraz sertce ve başı gidip gelmeye dudakları ve dili arasında
yarrağımı hareketlendirmeye başladı, ağzını sikmek çok hoşuma gitmişti ama daha
malın diğer kısımlarını görmemiştim henüz.Ağzından çıkarıp ayağa kaldırdım Beyza
Hanımın üstündeki siyah gömleği çıkarınca iri göğüsleriyle karşılaştım,
türbanının hemen altında iki dik kafa bana bakıyordu hemen sütyenini ğöğüs
uçlarının altına çektim ve emmeye başladım ayakta öylece belki 10 dakika hem
avuçlarımda sıkarak hem de emerek Beyza türbanlısını havaya sokmaya uğraştım ama
banamısın demedi. Sonra eteğinide çıkardım hiç sesini çıkarmadı salondaki
kanepeye uzattım ve bacaklarını açtım ayak parmaklarından başlayarak tüm
bacaklarını ve baldırlarını yalamaya başladım,yaklaşık bir 15 dakika kadar
bacaklarında dolaştım durdum ,bir an yüzüne baktım ve beni seyreden bir çift
heyecanlı gözle karşılaştım o an onunda zevk almaya başladığını anladım.Sonra
amının çevresinde dilimle oyunlarla yapmaya başladım amının çevresinde dilimi
dolaştırıyor ama içine dokunmuyordum çarşaflım iyice heyecanlanmaya başlamıştı
nefes alış verişlerini kontrol edemiyor gitgide kendini daha da çok kaptırıyordu
sikişe , en sonunda dilimin ucunu amının içine değdirdim ve o an ilk zevk
çığlığını attı, artık kendini tutamıyor ve sikişden aldığı zevki haykırıyordu,
sonunda daha fazla kendini tutamadı şiddetli bir sarsılıştan sonra zevk suyunu
bırakıverdi . Nefesi kesilecek sandım 34 yaşında ilk orgazmını yaşatmıştım
kahpeye , sonra deminden beri sırasını bekleyen sikimi gösterdim ona, ben bir
şey yapmadan ayağa kalktı ve önümde domaldı amı arkadan daha da güzel
görünüyordu önce kızını götten sikmiştim şimdi anası önümde amını sunuyordu bana
bende kalçaların tutup yarrağı bir anda içine gömdüm sabrım kalmamıştı ama bir
yandan da ikinci kez boşaltmak istiyordum Çarşaflı Beyza Kahpesini ve amını
dövmeye başladım arkadan kendimi hiç sıkmadan ve geciktirmeye çalışarak yaklaşık
10 dakka siktim bir elimle yularından tutar gibi türbanına yapışmıştım bir
elimlede göğüslerini okşuyordum, sonra amının yeniden titremeye başladığını
solukları ve iniltilerinin hızlandığını fark ettim hadi öldür beni dedi ve son
bir iki sert vurşla beraber ikimizde boşaldık, aldığım zevki anlatamam size
adeta uçuyordum .Yarrağım amının içinde öğlece gevşeyerek üzerine yığıldım bir
müddet öğlece yattık sonra ayağa kalktım o çırılçıplak yatıyordu öğlece .

2 yorum:

  1. müzik eşliğinde ağır tempoda önce ilk 15dk sevişip daha sonra ağır ağır sürtünerek erkekliğimi içinde hissetmek isteyen bayan var mı?kamerada zevkin doruğuna çıkıp delirmek kudurmak zevk sularımı akıtmak istiyorum.o zaman ekleyin adresimi sertsex_31@hotmail.com (kamera yoksa boşuna eklemeyin) zevk var tatmin var tutku seks var gizlilik prensibimdir evli dul bekar bayanlar isteyeni kendi yatak odasında isteyeni cep telefonunda boşaltırım.ya da cep telefonunda güzel dakikalar yaşatırım 0544 463 19 41 ara sex nedir gör.yapışan rahatsız eden birisi asla değilim.çünkü zorla kimseyle sex yapılmaz.yaşım 28 üniversite mezunuyum.gizlilik çok önemli bana göre.asla pişman olmazsınız.kamera olmayan eklemesin adresimi

    YanıtlaSil
  2. merhaba ben Hakan kayseri ve civarından tanışmak seks hayatını renklendirmek isteyen evli bekar dul kapalı azgın bayanlar yaş ve medeni hal önemli değil yeterki seks olsun evlilere üçüncü olurum arayın tanışalım isteyenle msjlaşabilirim 0532 486 4319 ...

    YanıtlaSil