25 Ocak 2013 Cuma

güzel dişcimin bana yaptıkları

geçen yıl sıcak bir haziran sabahı diş ağrısıyla uyandım kahvaltı ardından
acilen içtiğim ağrı kesici fayda vermedi çarşıda dolaşırken diş doktoru
tabelasını görmemle içeri kendimi atmam bir oldu..doktor sinemi görür görmez
ağrım falan geçti sanki adeta vuruldum güzelliği karşısında bayan arkadaşı ile
alçak sesle dertleşmeye devam ederken koltuğa oturmamı söyledi..sevgilisinden
ayrıldığından bahsediyordu.biraz sonra arkadaşı kalktı gitti ve muayene başladı
çürük dişi tesbit edip uyuşturdu ve çekim sırası gelmişti bir iki deneme
yapmasıyla birlikte acıdan kendimi kaybedip nasıl ona sarıldım anlamadım meğer
tam uyuşmamış ikimizde utandık bu durumdan..biraz bekleyip dişimi çekti..bir kaç
çürük ve dolgu isteyen dişlerim olduğunu söyledi..bense sağlam dişlerimi
çektirmeye çoktan razıydım nefis vücudu ve güzelliği beni esir almıştı bir kaç
ay sıksık gidiyordum epey samimi olmuştuk..bir gün telefon ettim ve kendisinden
çok hoşlandığımı söylediğimde çok sevindiğini söylemesi benim yolumu açmıştı
çoktan..bir akşam bostancıda güzel bir restorana yemeğe gittik içki almasıda çok
iyi oldu ki geç saatlere kadar eğlendik..saat . iki suları evine bırakmak için
arabama bindiğimiz sırada başını uzatıp yanağıma öpücük kondurması dinamitimi
ateşlemişti dönerken sahil kenarına çekip arabayı dudaklarımız kenetlendi adeta
yutuyordum o ateşli dudaklarını..tişörtünü sıyırıp muhteşem gögüslerinin nohut
büyüklüğü uçlarını vakum gibi emiyordum..çığlıkları gitgide yükseliyordu sonra
pantolonunu indirip külotunun paçasından dilimi sulu nefis şeftalisine dakikada
altmış dil darbesi atıyordum tenisci şarapovanın çığlıkları hafif kalırdı
yalvarıyordu hadi sevgilim çabuk gir içime dercesine aleti kavrayıp biraz yaladı
ve üzerine oturdu patlıcanımın öyle hızlı oturup kalkıyordu ki yavaşlaması için
fren yapmak zorundaydım öyle nefis ve dardı ki amcığı adeta içinde eziliyordu o
sıktıkça kucağıma sularının aktığını farkediyordum onu durdurup göğüslerini
emmeye devam ettikçe belimden kendine doğru çekip itiyordu şırrak şırrak sesleri
geliyordu amcığı ve altimden içinde kızak yapıyordu koca patlıcan sulara
gömülmüş tekne gibiydi boğulmuştu içinde ..henüz iki ay öncesine kadar sürekli
sevişiyorduk mecburen bazı durumlardan ayrıyız haftada bir arayıp hatrımı
soruyor sağolsun..sana minnettarım sinem bana bu güzellikleri yaşattığın için..

1 yorum:

  1. SLM İSTANBULDAN EFE BEN 5373071055 NUMARAM AZGIN DOYUMSUZ ATESLI SEKSTE SINIR TANIMAYAN EVLI DUL MUTSUZ DOYUMSUZ BAYANLAR YILARDIR EVLIYIM HIC ZEVK ALAMIYORUM DIYORSAN HEP TEK TARAFLI ILISKI YAPAN ERKEKLERE BOYUN EGMEYIN ISI BITTIMI KALKIP SENIN NE OLDU OLDUGUN HIC UMRUNDA OLMAYAN BIR TEK KENDINI DUSUNEN SENI SEKSTE MUTSUZ EDEN ERKEKLERE KOCALARA BOYUN EGMEYIN ARAYIN TANISALIM BIR TLF KADAR YAKINIM SIZE BEN SIZIN MUTLULUGUNUZ ZEVKE GELEMENIZ SEHVETLE DEFALARCA BOSALMANIZ ICIN BURDAYIM CARİ WATSAP LİNA VİBER VAR

    YanıtlaSil