20 Ocak 2013 Pazar

Sarhoş Bakireyi Siktim

Adım Selim, 50 yaşındayım,dükkana devamlı gelen Selin mükemmel vucudu olan meraklı ve gençliğin verdiği heyecanla dolu bir kızdı,yüzü çok güzel olmasada benim için bulunmaz bir çıtırdı,herçeyi merak edip ailesinden gizlice denemeyi istiyordu,muhabbet etiğimiz zamanlar beni arkadaş gibi görüyordu,ben de ona olgun bir kadın muamelesi yapıyordum ,onu büyük gibi görmem hoşuna gidiyordu,bir pazar günü buluşup şarap içecektik,sabah dükkana geldi,ben heyşeyi hazırlamıştım,kapıyı kapatıp üst hikaye kata çıktık, yere serdiğim örtü ve battaniyeye oturup şarap içiyorduk,kız biraz sonra dinlediği müziğin ritmine uyup kafayı bulmuş vaziyette dansa başladı galiba ilk defa sarhoş oluyordu,ben de ona eşlik ederek sarıldım ve boynuna doğru hafif öpücükler atmaya başladım,kız ayakta duramıyor bana yaslanıp duruyordu, öpmelerim kulak ve boynunu yalamaya dönmüş güzel kokusunu içime çekip arkadan da diri kalçalarını okşuyordum , kız kendini ellerime bırakmıştı.Selinciğim tanıdığım en güzel kızsın diyerek arkadan sarılıp taze ve sert memelerini okşayarak elimi amına atıp avuçlamaya başlayınca kalçasını geri atıp inlemeye başladı, fermuarını çözerken Selinciğim her tarafını öpmek istiyorum ,sadece öpeceğim nolur izin ver hayatımda gördüğüm en güzel vücut sende deyip kızı ürkütmeden ikna ettim,üstünü de çıkarıp yere uzattım, diri memelerini emip yalarken alt tarafımı çıkarıp ona çaktırmadan soyundum,iri aletimi ona değdirmeden aşağı kayıp amını öpmeye ve yalamaya başlamıştım. kabarık kasığında yeni çıkan ince tüyleri vardı,amının etli dudaklarının etrafı kılsız yarık bölümü çizgi gibi duruyordu, dilimi amının arasına sokarak yalayınca Selinciğim çok tatlısın deyip bızırını emmeye başlayınca kız kalçasını kaldırarak inledi, amının ekşimsi sıvısı geliyordu mis gibi kokuyordu,rahatça yalayıp emiyordum,aletim kazık gibi olmuştu,kasığıma ağrı giriyordu,amının etli dudaklarını emip yalamam kızı iyice gevşetip inlemelerine devam etmesini sağlıyordum,kız sarhoşluk ve zevkle iyice kendini bırakmış beni üstüne çekiyordu, zaman gelmişti 25lik adam iri kobrasını taze kıza geçirecekti artık,yukarı kayıp boynunu ve belini sıkıca kavradım ,altımdaki taze Selin hareketsiz durumda inlemeye devam ederken iri aletimi amına dayayınca irkilip durdu,ben boynunu yalarken sıkıca kavradığım kıza alttan sertçe geçirdim,kızlığını yırtan aletim daracık sıcak ve kaygan amını yararak dibine kadar girince kız aahhh diye bağırıp kasıldı, canım şimdi geçer biraz derin nefes al deyince aklı biraz başına gelmiş bekaretinin gittiğini anlayıp ağlamaya ve beni itmeye başladı, kızı bırakmadan yavaş yavaş aletimi sokup hikaye  çıkarıyordum,kasıldığı için zorlanmama rağmen sert aletim amını zorla yarıp dibine kadar giriyordu,amı çok sıcak ve sıkıydı artık sertçe geçirip dibine kadar köklüyordum,iri aletimin tamamı girmemişti ama her darbede biraz daha sokarak tamamını geçirmeye başladım, Selin ağlayarak beni itiyordu ama gücü yetmeyince sadece ağlayıp nolur yapma diye yalvarıyordu,canım hoşuna gitmiyor mu,biraz dayan senin de hoşuna gider deyip tempolu bir şekilde sikiyordum,iri yarrak sonunda onun ağlamasını kesip nolur yavaş yap diye rica etmesine sebep oldu, şimdi yavaş girip hızla çekiyor,amının ağzında kısa darbeler atıp sonra dibine kadar kökleyerek sikiyordum , Selin inlemeye başlamıştı,canım Selinim dünyanın en tatlı vajinası senin diye iltifat ederek sikmem kızın hoşuna gidip bana sarılmasına ve amını bana itmesine sebep olmuştu,dakikalarca sikmeye devam ettim şimdi kız zevkle inleyip tırnaklarını sırtıma batırıyordu,omuzumu ısırıp inliyordu sonunda dayanamayıp sarsılarak titriyor ağzı açık şekilde çığlık atıp amıyla iri yarrağımı sıkıştırarak orgazm oluyordu, ben de dayanamadım,kasılan kobram 9-10 köklemeyle amının dibine döllerimi fışkırtarak beni de titretip ter içinde kızın üstüne yatırdı, birbirimize sarılı olarak yarrağımın inmesini beklerken kızı öpüyordum,sonunda aletimi çıkardım,kanlı sıvıları sildim Selinin ayrık duran amından kanlı sıvılar süzülüyordu,silip amını öptüm,canım dünyanın en güzel vajinasını çok seviyorum deyip yanına yattım,kız uyuyor gibi gevşek yatıyordu... devamı var..Kız, Dul , Evli Fark yapmaz Bütün Hanimları bekliyorum

1 yorum: