25 Ocak 2013 Cuma

LİSELİ AZGIN OROSPU

Lise sonda okuyan bir oğlum var yaramaz, genç bir çocuk yakışıklıda her hafta
sevgili değiştirenlerden sex hayatı olukça hareketli anlayacağınız. Sarışınlara
ilgisi var bende öyleyimdir sarışınlar beni her zaman tahrik eder. En son
ganıştırmak için getirdiği kız demiycem kaşarın adı Aleyna mini miniden bile
kısa bir etek altında taş gibi bacaklar kocaman bir göt öğrenci değil sanki bir
orospu o derece ateşi amına vuemuş bir kaltak anlayacağınız. Kızın böyle oluşu
yaşlıda olsam sikimin kalkmasına yetti kızda beni etilemeye çalışıyor gibiydi.
Neyse o gün kız evine gitti ben oğlumun telefonundan gizlice numarasını aldım
sabah aradım konuştuk okul çıkışı buluşalım dedim kabul etti. Okul çıkışı okula
uzak birparkta arabayla beklerken geldi yanıma arabaya aldım kız o kadar kaşarki
beni sikmek istiyormusun diye sordu evet dedim tabiî ki ne diyecektim. Varmı baş
başa kalabileceğimiz bir yer dedi hemen bağ evine götürdüm bunu. Yine o etek
üzerinde içeri girer girmez öpüşmeye başladık sonra sikimi avuçlayıp emmeye
başladı dizlerinin üzerine çökmüştü sikimi yalarken aşağıdan bana bakıyordu
böyle bir tat uzun zamandır yaşamamıştım. Domaltım ayakta bunu verdim ayakta
malı amının içine hayvanca sikmeye başladım kız sanki benden daha tecrübeli
gibiydi öyleki sadece amıyla değil her hareketiyle beni zevkin doruklarına
ulaştırdı. Kız beni dört defa boşalttı o gün elden ayaktan kesildim sikim tahriş
oldu kızda prefesyonel bir yarak yediği için kendinden geçmiş çok mutlu olmuştu
ama oğluma anlatmış oğlum söylemedi ama kendisi telefonda anlattı telefondada
birkaç defa sex denememiz oldu hala sikişiyoruz arada oğlumlada birlikteliği
devam ediyor...

1 yorum: