31 Ocak 2013 Perşembe

sevgilim ve annesi 2

Evet sevgili türban sever arkadaşlar geçen hafta anlattığım öykünün ikinci
yarısına hoş geldiniz Geçen öykümde anlattığım olaylara kaldığım yerden devam
ediyorum.Hilale tattırdığım ve tattığım zevklerden ve deneyimlerden sonra Hilali
yaklaşık 2 hafta hiç görmedim yaşadıklarımız nasıl bir tesir bıraktı bilemem
ancak ben o aldığım zevki düşünüp günde en az 3 kere 31 çekmeye başlamıştım ama
yinede Hilalin yüzünü dahi görememek beni meraklandırmaya başlamıştı zira
yaşadıklarımızı babasına anlatırsa herhalde hayatımın kaydığı an olurdu .Merakla
ve korkuyla geçen günlerimin sonunda kapımın altından evime atılmış bir mektup
buldum,mektubu Hilal yazmıştı ve kısaca yaptıklarından pişman olmadığını ama
yinede en büyük sırdaşım ve arkadaşım dediği annesinden bu durumu gizlemesinin
onu nedenli üzdüğünü yazıyordu ve bir müddet için şehir dışına çıkacağını
belirtiyordu. Mektup karşısında ne yapacağımı şaşırmıştım ama Hilalin şehir
dışına çıkacak olması beni de rahatlatmıştı doğrusu. Sonra bir gün apartmanın
önüne bir taksi geldi Hilal valizlerini yerleştirip annesiyle vedalaştıktan
sonra babasıyla beraber uzaklaştı.Tam o anda beni dehşete düşüren bir olay
oldu.Annesi uzaklaşan taksiye doğru bakarken yavaş yavaş kafasını yukarı
kaldırdı ve benim evin penceresine doğru baktı,bende o sırada perdenin
arkasından aşağıya bakıyordum ve bir an göz göze geldik ben korkuyla içeri doğru
çekildim ama o mavi gözlerin takibinden kurtulamadığımı hissediyordum.Ne olmuştu
acaba niye evime baktı yoksa bir göz yanılsaması mıydı belki de başka bir yere
bakmıştı, hala hiçbir şeyden haberi yoktu herhalde evet evet haberi yoktur diye
düşündüm.Ama içimi de içten içe bir şeyler kemiriyordu ve ne yapacağımı
bilemiyordum . Böylece gün akşam oldu ne gelen vardı ne giden biraz
rahatlamıştım .Sonra gece saat 11 gibi falan aklıma bir şey geldi, Hilalin anesi
yani Beyza Hanımın yatak odası benim oturma odamın bitişiğindeki odaydı sanırsam
hemen steteskopumu aldım ve odanın duvarına dayayarak odadaki sesleri dinlemeye
başladım.Oda ne ? tam muhabbetin ortasına düşmüşüm , 50 yaşlarındaki adamın aç
bacaklarını dedikten bir müddet sonra sevgilim oh canım gibi sesler çıkarak
Beyza Hanımı siktiğini anladım,ama kadından gık çıkmıyordu sonra kısa bir müddet
sonra sesler tamamen kesildi ve bir horultu başladı moruk bir iki dakika içinde
alacağını almış sonrada yatmıştı galiba. Bende hakkımda herhangi bir şey
konuşulmamanın verdiği rahatlıkla bir güzel oturdum 31 çekmeye başladım ama
yinede içim sıkkındı çünkü Hilalim , yani 31 kaynağım artık yoktu. Uzun zamandır
uykularım kaçtığı için o gece derin bir uyku uyumuşum .

Ertesi gün zil
sesiyle uyandım kapıcı sabah ekmeğini getirdiği için aheste aheste kalktım
üstümde sadece don olmasına karşın kapıyı açtım birde ne göreyim karşımda bir
çift mavi göz hemen toparlanıp kapının arkasına kaçtım , karşımda sert
bakışlarıyla Beyza Hanım duruyordu, hiçbir şey diyemiyordum.Yüzüme küçümseyerek
baktı ve biraz sonra konuşmak için geleceğini ve 10 dakika içinde hazırlanmam
gerektiğini söyledi.Sonra arkasını döndü ve evine girdi.Ben kapıyı kapattım
resmen şok geçiriyordum çünkü kendimi artık bitmiş bir insan olarak görüyordum
kocası duyarsa kesin bir tarafımı kesip elime verirdi çünkü.İçeri girdim saate
baktım saat nerdeyse 12 olmuştu, demek çok derin uyumuştum.Sonra odama gittim
altıma yazlık bir şort giydim , üstüme de bir gömlek çektim .Salona gidip
koltuğa yığıldım ve celladımı beklemeye başladım.Hiçbir şey düşünemiyordum ve
tam o sırada kapı tekrar çalındı kapıyı açtığımda Beyza Hanımı gördüm beni
tepeden aşağıya süzdü , mahcup bir şekilde içeri buyur ettim oda içeri
girdi.Hiçbir şey söylemeden içeri girip bir koltuğa oturdu bende karşısında
dikildim.Bir an sessizlik oldu sonra yavaşça konuşmaya başladı.Kızına ne
yaptığımı sordu ben bir şey yapmadım dedim ama kızının aynı şeyleri
söylemediğini anlattı.Sonra bana ne sordu buyurursunuz ??? Kızıma yaptıklarının
aynısını bana da anlatıcaksın ki kızımın bir yalan söyleyip söylemediğini
anlayayım,başına ne getirmişsin bileyim dedi.Ben çok utanmıştım konuşmanın
başından beri yüzüne doğru dürüst bakamamıştım bile, bu soru üzerine kafamı
utançla kaldırdım mavi gözlerini üzerime dikmişti ve olup biteni anlatmaya
başladım.Yavaşça nasıl bacaklarını okşadığımı baldırlarını nasıl öptüğümü
ısrarlı dillemelerime dayanamayarak nasıl şeftalisini bana sunduğunu ve sonunda
amını nasıl yaladığımı, sonra o muhteşem göğüslerini nasıl emdiğimi zevkin
doruklarına geldiğimizde nasıl götünü siktiğimi en son ayrıntısına kadar
anlattım.

1 yorum:

  1. SLM İSTANBULDAN EFE BEN 5373071055 NUMARAM AZGIN DOYUMSUZ ATESLI SEKSTE SINIR TANIMAYAN EVLI DUL MUTSUZ DOYUMSUZ BAYANLAR YILARDIR EVLIYIM HIC ZEVK ALAMIYORUM DIYORSAN HEP TEK TARAFLI ILISKI YAPAN ERKEKLERE BOYUN EGMEYIN ISI BITTIMI KALKIP SENIN NE OLDU OLDUGUN HIC UMRUNDA OLMAYAN BIR TEK KENDINI DUSUNEN SENI SEKSTE MUTSUZ EDEN ERKEKLERE KOCALARA BOYUN EGMEYIN ARAYIN TANISALIM BIR TLF KADAR YAKINIM SIZE BEN SIZIN MUTLULUGUNUZ ZEVKE GELEMENIZ SEHVETLE DEFALARCA BOSALMANIZ ICIN BURDAYIM CARİ WATSAP LİNA VİBER VAR

    YanıtlaSil