30 Ocak 2013 Çarşamba

iki lezbiyenin tatil zevki

ben ceyda 18 yaşındayım geçen yaz antalyada tatildeydik ben lezbiyendim leyla da aynı biz her zaman öpüşüyor ve sevişiyorduk tatili ailemizin izniyle beraber yazlıkta şarköyde yapıyorduk.bir aksam tv izlerken leylanı,n canı sıkılmış ve yanıma geldi bn cnm istemiomuş gibi yaptım ama çok güzel bir kız olan leyla beni öptü goguslerimi elleyince tahrik olmuş,tum bende onu öptüm beraber sex yapmaya başladık sonra takma sik çıkardı ö nce ben ona soktum acı dı öpüştük uzun süre filmlerdeki gibi sarılıyorduk bedenlerimiz birbirine yapısıktı azmıştık daha sonra ben onun amcığı,nı okşamaya başladım ve takma siki sokuyordum sonunda o boşalmayı başarmıştı sıra bendeydi çok heyecanlıydım önce öptü amcığı,mı daha sonra takma siki soktu ve hızlı bişekilde ileri geri yaptı bende boşaldım ve onun memelerini yaladım. en sonunda banyoya girdik ve beraber köpüklerin altında seviştik.onunla geçirdiğim saatler okadar harikaydıki unutamıyom ve bunu sık sık tekrarılyoz nerde olursa olsun buluştukmu yiyişmeye başlıyoz sevgi ve saygılarla.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder