20 Ocak 2013 Pazar

Köyde Ynegemle Birlikte Olduk

Merhaba anlatacağım hikaye antalyanın bi köyünde oldu.18 yaşlarındaydım o zaman tam abaza zamanlarım. amcam evleneli 3 sene olmuştu yengem minyon tipli iri göğüslü kocabir poposu vardı.buralarda yaylalarda genelde şalvar giyerler bayanlar.oturup kalkarken yengem hep içim giderdi.şalvar arasına girerdi kalkınca çıldırırdrım öle görüncee,hemen en yakın yere gider 31 çekerdim ,neyse böle devam ederken arasıra şakalşıyoduk yengemle ben bahaneyle arkasından sarılıyodum tam dolduruyodu kalçaları kucağımı,böle böle devam ediyodu .ama onun aklında öle bişi yoktu tamamen masum bazen gündüzleri uyurken korka korka yanına yatıp hafif hafif dokunuyodum oda bişi demiyodu ama sonra anladımki uykusu çok ağırmış.ben bunu kşfedince hergün biraz daha ileri gidiyodum.birgün amını ellemeye başladım baktım ses yok cesaretle parmaklamaya başladım .tabi benimki kazık gibi olmuştu yavaş yavaş şalvarını sıyırdım biraz bekledim baktım ses yok devam ettim külodunuda sıyırdım .aman allahım bembeyaz karşımda duruyo biraz götünü araladım yavaş yavaş amına sürtmeye başladım ama korkudan ölecektim. kafasını az sokup bekledim baktım ses yok hapsini soktum biraz zorlandım kuru olduğu için neyse gidip gelmeye başladım 2 dk pompaladım gelmeye yakın çekecektim ama dayanamadım boşladım. boşalmamla yengemin uyanması bir oldu beni görünce önce şaşırdı sonra okkalı bikaç tokat attı ama çok kızdı benden beklemiyodu bidahada benle konuşmadı.ama merak ettiğim şey nasıl olduda uyanmadı yoksa uyanık numarasımı yaptı anlamdım

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder