30 Ocak 2013 Çarşamba

ankaraya giderken yaşadıklarım!

slm arkadaşlar ben onu 35 yasındayım.iş için sıksık ankaraya gider gelirim.ve gene bu gidişlerimden birinde. otabüste,deki hostes kızla bayagı samimi oldum.kızın adı ebru.ebruyla bayagı konuştuk tabi o musait oldugu zamnlarda.ve yasının 26 oldugu ögrendim.evlenmiş boşanmış cocugu yokmuş.neyse uzatmıyım.ebruyla telefon numaraları aldık verdik.sonra ben işimi bitirdim ankarada, boş boş dolaşırken.ebruyu aradım oda ankarada bir barda tek başına içiyomuş.ve beni davet ettti.hemen ordan taksiye bindim verdiği adrese gittim.kapıda karşıladı beni.neyse bara gectik içmeye başladık.kafalar biraz cakır olunca beni evine davet etti.bende olur dedim öteli aradım rezarvasyonu iptal ettirdim,ve taksiye bindik evine dogru yola cıktık.giderken büfeye ugradım bişeyler daha aldım.ve evine vardık daha kapıdan içeri girmiştikkiii,bu dudaklarıma yapıştı öpmeye başladı.ve bende karşılık verdim ona.rahat bi ondakka öpüştuk bu şekilde.sonra mutfağa gectik bişeyler hazırlayıp solana gectil.o üstune rahat bişeyler giymek için yatak oadasına gitti bendeüstume bi şort giydim atletle oturuyodum.içeri bi geldi ben kucuk dilimi yuttum,üstünde transparan bir gecelik,altında tanga sütyen zaten yok sok oldum adeta.neyse ben bir iki kaadeh içtikten sonra başladım bunu okşamaya,tabi oda boş durmuyo benim şortun altından yarragımı okşuyodu. artık dayamadım ve halıya uzattım başladım amını direk yalamaya uzun zamndır kimseyle yatmamış amı dap daracık yanıyoo onu ne kadar yaladıgımı bilmiyom ama kac sefer boşaldı onu biliyom.tam 4 sefer boşaldı. artık bende,ydi sıra o beni uzattı başladı dudaklarımdan öpmeye.ve ordan aşağıya dogru yavaş yavaş inmeye,ve o muhteşem an başladı agzına almaya ben cıldırmak üzereydim,ve fazla dayanamadım boşaldım ama o hala devam ediyodu agzına almaya. tabi bi 15 dakka daha alşdı benim oglan yeniden ayaklandı. ve bende başladım onunkini yalamaya. ve alıştırdım. ve yere uzattım ayaklarımı aldım omuzuma, ve yavaş yavaş dayadım yaragımı amına ve icine girmeye başladım okadar dardıki,zor giriyodu sonunda hepsini içine aldı başladım git gelmeye.o altımda zevkten kıvarıyodu,tabi bende ne kaqdar gidip geldim bilmiyom sonunda boşaldım.tabi oda ve bu iş sabaha kadar sürdu.sabah ayrıldık ama gece güzel gecmişti şimdi ankara gittimmi hep onda kalıyom. tabi oda istanbula geldimi banede kalıyo..........

3 yorum:

  1. SLM İSTANBULDAN EFE BEN 5373071055 NUMARAM AZGIN DOYUMSUZ ATESLI SEKSTE SINIR TANIMAYAN EVLI DUL MUTSUZ DOYUMSUZ BAYANLAR YILARDIR EVLIYIM HIC ZEVK ALAMIYORUM DIYORSAN HEP TEK TARAFLI ILISKI YAPAN ERKEKLERE BOYUN EGMEYIN ISI BITTIMI KALKIP SENIN NE OLDU OLDUGUN HIC UMRUNDA OLMAYAN BIR TEK KENDINI DUSUNEN SENI SEKSTE MUTSUZ EDEN ERKEKLERE KOCALARA BOYUN EGMEYIN ARAYIN TANISALIM BIR TLF KADAR YAKINIM SIZE BEN SIZIN MUTLULUGUNUZ ZEVKE GELEMENIZ SEHVETLE DEFALARCA BOSALMANIZ ICIN BURDAYIM CARİ WATSAP LİNA VİBER VAR

    YanıtlaSil
  2. Denizli ilinde oturmaktayım. Bayan arkadaşlara kendi evlerinde masaj yaparak rahatlatma imkanı sunmaktayım. (Beşyüz Elli Üç Sekizyüz Yetmiş Beş Sıfır Sıfır Bir Sıfır) ( +90 553 875 00 10 )
    Kendi evlerinde masaj yaptırmaları kendilerini daha çok güvende hissetmelerinin gereği olarak bende rahat bir ortamda masaj hizmeti vererek müşterilerimin güvenini kazanmaktayım. (Beşyüz Elli Üç Sekizyüz Yetmiş Beş Sıfır Sıfır Bir Sıfır) ( +90 553 875 00 10 )
    Gizlilik ve sır içerisinde Güvenle masaj yaptırmak isteyen bayan arkadaşlar bana ulaşınız. Sınırları çizmek senin elinde. (Beşyüz Elli Üç Sekizyüz Yetmiş Beş Sıfır Sıfır Bir Sıfır) ( +90 553 875 00 10 )
    Denizli de ikamet eden bayan arkadaşlar (Beşyüz Elli Üç Sekizyüz Yetmiş Beş Sıfır Sıfır Bir Sıfır) ( +90 553 875 00 10 ) arayın, mesaj atın, gün ve saati belirleyip görüşelim. Ne dersin ??? (Beşyüz Elli Üç Sekizyüz Yetmiş Beş Sıfır Sıfır Bir Sıfır)

    YanıtlaSil
  3. gizlilige önem veren azgın dul bakımlı hnmlar FANTAZİ DUSUKUNU EVLİÇİFTLER tek bayanlar hemsıre ve ögretmenler sırdas olmak isteyen yurdumun tum çicekleri 24saat 22cmyle en az 4 posta garantili sikişlerimiz İHTINA VE ÖZENLE yapılır BİLGİNİZE 0534 489 55 20 ACİL ACİL.. özellikle sivas ve cevresi

    YanıtlaSil