31 Ocak 2013 Perşembe

avukatın ofisinde1

Adım yeliz ben sikişten çok okşanmaktan vede iltifattan hoşlanıyorum o nedenlede
evime veya işyerime gelen cinsel taciz içeren telefon sapıklıkları çok hoşuma
gider karşımdaki insanın bana ne kadar güzel olduğumu vede sikini bana sokmak
için sabırsızlandığını anlatması kendini tarif ederken uzun uzun sikini
anlatması o anda o siki hayal ettiğim için baya bir haz alırım

İşte bir
gün ki bu ilkiydi evde yalnızdım bi telefon geldi aslında karşıdaki yalnış
numara aramıştı ve benden özür dileyip telefonu kapadı daha bir dakika bile
geçmeden tekrar aradı ve bana sesimin çok güzel olduğunu ve sesimden etkilenerek
aradığını söledi ve ekledi eminim sesin kadar güzelde bi vücudun vardır ben çok
hoşuma gitmesine rağmen yinede adamı tersledim ben tersledikce o daha da ileri
gidiyordu bana kalçalarımı okşamak ağzıma vermek ve amımı sikmek istediğini çok
açık bir dille sölemeye başladığında ben artık kendimi okşamaya başladım ama
daha da fazla zevk almak için adamı sürekli tersliyordum adamda eminim siki ile
oynamaya başalmıştı ben rahatlayıp adama sikin ne kadar diye sorduğumda adamdan
garip sesler geliyordu birden bana benimle tanışmak istediğini söledi bende ona
adresimi veremiyeceğimi ama birkaç konuşma daha yaparsak ve seni tanıdıktan
sonra ben senin yanına gelebilirim dedim ve admın telefon numarasını aldım artık
her gün adamla konuşuyor ve telefonda resmen sikişiyorduk

Bu böle bir ay
sürdü ama böylede gitmezdi telefonda beni bu denli mahveden adam gercekte acaba
beni nedenli mahveder deyip daha önceden öğrendiğim işyerine gittim adama o beni
tanımadan baktım adam bir avukattı ve bende bir davam var diyerek adamın
sekreterinden randevu aldım ertesi gun için.ertesi gun adamın işyerine gittim ve
başladım adama ölesine bi dava anlatmaya üzerimde açık mavi tek parca oldukca
kısa bi elbise vardı adam beni dinlerken dikkatini sadece kilotsuz amıma
yoğunlaştırmış arada bir bana dönerek pardon anlayamadım tekrar edermisiniz
diyordu ve bende zaten ölesine anlattığım seyi tekrar ediyor saçmalık üstüne
saçmalık ekliyordum ve adam saçmalamama ragmen beni dinliyor görünüyordu çünki
artık sanki altımda birşey yok gibi sıyrılmıştı elbisem ve amım tamamen
ortadaydı.

Artık yeter dedim dışımdan ve adam birden toparlandı ve
nedediniz hanfendi dedi bende artık yeter bu oyun ben yelizim yani teldeki kız
dedim adam sevinçden çıldırcak gibiydi ve kekeleyerek o senmiydin dedi bende
hadi artık başlayalım dedim bana o öve öve bitiremediğin sikini göster dedim oda
bunu neden sen yapmıyorsun al o senin dedi ve yanına giderek diz çöktüm adamın
sikini pantalon üstünden avuçladım çok büyük görünüyordu dehşet birşeydi ve bi
anda ohhh ım diye kaldım oracıkta okşadıkca büyüyordu bu daha ne kadar büyüyecek
böle dedim o da gülerek ee çıkarda pantolandan olmayalım kaç pantalon deldi o
biliyonmu sen derken daha onun konuşması bitmeden ben onunkini yani asıl aşkımı
gun yuzune çıkarmış çoktan tanışmıştım bile ağzımda

1 yorum:

  1. SLM İSTANBULDAN EFE BEN 5373071055 NUMARAM AZGIN DOYUMSUZ ATESLI SEKSTE SINIR TANIMAYAN EVLI DUL MUTSUZ DOYUMSUZ BAYANLAR YILARDIR EVLIYIM HIC ZEVK ALAMIYORUM DIYORSAN HEP TEK TARAFLI ILISKI YAPAN ERKEKLERE BOYUN EGMEYIN ISI BITTIMI KALKIP SENIN NE OLDU OLDUGUN HIC UMRUNDA OLMAYAN BIR TEK KENDINI DUSUNEN SENI SEKSTE MUTSUZ EDEN ERKEKLERE KOCALARA BOYUN EGMEYIN ARAYIN TANISALIM BIR TLF KADAR YAKINIM SIZE BEN SIZIN MUTLULUGUNUZ ZEVKE GELEMENIZ SEHVETLE DEFALARCA BOSALMANIZ ICIN BURDAYIM CARİ WATSAP LİNA VİBER VAR

    YanıtlaSil