30 Ocak 2013 Çarşamba

KÖYDE KOMŞU KIZLARIYLA

Hikayem ben 16 yaşında memleketim olan Afyona gittigimde gerçekleşti.Anlatacagım hikaye tamamen dogrudur.Bir gün halam ların evinde tv izliyordum.Halamın oglu ahmet abim oda terasta ders çalışmaya çıkıyorum dedi bende eniştemle oturuyordum ahmet abim telefonuma 3-4 kere çagrı attı bende terasa çıktım. Bide baktım ki ne göreyim halamların karşı komşusu nun mükemmel güzellikte ki kızı camda ahmet abimse sikini çıkarmış kıza gösterio

kızda cama yapışmış camı yalıyor.Ahmet abim kızı mesaj çekti ilerideki inşaata kimseye gözükmeden 10 dk sonra gel dedi.Ben kız bizim

agzımıza sıçıçak derken.Cevap tamam aşkım yazıodu ben sevinçtemn ne yapacağımı şaşırdım.ne yapacağımı şaşırdım çünkü milli olacaktım.Abimle koşa koşa inşaata gittik.İnanın .

hayatımda hiç o kadar hızlı koşmadım ayaklarım kıçıma vuruyordu.Neyse biz girdik abim 3 katlı olan inşaatın en üst katına çıkmamı

ve gamzeyi sikerken aşağıya inip benim de katılmamı istedi.Bende tamam dedim.Gamze geldi abim dudagından öperek içeri aldı kızı. Ben dakikaları saymaya başladım.Sonra onların şikişeceği odaya yarım saat sonra daldım ne göreyim abim daha gamzeyi yeni soyuyor kız utandı benim gitmemi istedi

bende sinirlenip çektim gittim.Eve gittiğimde içimden yemin ettim o kızı öldüresiye sikicem diye.1 saat sonra abim geldi sonra 10 dk

sonrada gamze.Bn sinirliydim abim noldu dayı oglu dedi ende ya abi sikemedim ona yanıom dedim. Abimde yemin etti o kızı sana

siktirecem dedi.Bende yarın istanbul a dönücez dedim.Ne sikmesi elleyemem bile dedim.Oda görüşürüz dedi.Sabah oldu ve yine abim yukarıda işi ayarlamış beni çagırdı terasa gittim kız parmak işaretiyle gel diyordu yine aynı inşaata gittik. Bu sefer ikiye ikiydi arkadaşını da getirmiş gamze kızın adı leylaydı.Abimle Gamze yukarı çıktı bende Leyla ile alt katta konuşuodum kız beni sevdigini ve çok yakışıklı oldugumu(allah kahretsin)söylüyordu.Bende ben sana göre deilim dedim neden dedi.Biraz dan görürsün dedim. Nolur söyle dedi bende gamzeyi sikince beni sevmekten vazgeçicek sin dedim.Oda o zaman beni sik dedi.Bende senin baban yok ben seni sikemem ve sen çook güzelsin benseni öpmeye kıyamam

dedim oda tam dudaklarıma yapıştı ki aimle Gamze geldi.Gamze nin agzı döl doluydu gitti yüzünü yıkadı ve geldi sonra ben

Gamzeye senle yukarıda konuşacaklarım var dedim.Oda tamam konuşalım ama çabuk ol dedi.Bende tamam dedim.Abimle leyla aşagıda kaldı ben gamzeye birden sarıldım o dedi.Senle olmaz dedi ben neden dedim. Oda leyla seni .

sevio dedi banane dedim bende seni seviyorum dedim.Bana aşkım ekegim diye sarıldı neyse ahmet bei çok kötü sikti dedi beni fazla zorlama aşkım dedi bende ben ondan beter sikicem dedim.Güldü

yere yatıdım amını yalamaya başladım acayip azdı gamze sonra sonra onun o süperr tangasını çıkardım götü mükemmeldi afyonun en güzel

lokumu diye bilirim. Neyse domaldı boynunu yalamaya başladım çok zevk alıyordu adeta delirdi hadi aşkım gir dedi.Bende nerden istersin dedim oda sen ne istersen yap seninim dedi.Baktım amı daha açılmamıştı sordum ahmet arkadan sikti dedim bende vay keriz dedim amına biden benim osmanı abandım.Gamze bir çıglık attı ben gemen dudaklarına yapıştım .Delirte delirte sikiyordum.Sonra domalttım bir köpek gibi beni sik diyordu bende götünü biraz yaladım ve sokmaya başladım içine iki posta attım sonra amını çevirdim bir psotada amına boşalttı.sonra dayanamadım

agzına aldı bide agzına boşattım yuttu 1 aydı 31 çekmemiştim hıncını çıkardım.sonra gamzeyi giydirdim kucagımda sevişerek aşagıya indik abime bi

baktımki ne göreyim benim öpmeye kıyamadıgım leylanın amını yalıyordu bende ee sikerim lan böyle işi diyerek leylanın yeni tarş edilmiş amını sikmeye başladım onuda ilk ben bozdum kızın amı kanamaya başladı sonra çok korktum ve kzı giydirdim.inşaattan önce onlar sonrada biz çıktık.ben akşam trenle döndüm.Aradan 5 ay geçti abimi aradım nasılsın die halil yarragı yedin dedi noldu dedim Gamze hamile

kalmış ve aldırmış.Kız beni sorup duruyormuş.Ama bişey olmadı hatta ondan sonra abim kızın jigolosu olmuş kızın ne kadar parası varsa

3 yorum:

  1. müzik eşliğinde ağır tempoda önce ilk 15dk sevişip daha sonra ağır ağır sürtünerek erkekliğimi içinde hissetmek isteyen bayan var mı?kamerada zevkin doruğuna çıkıp delirmek kudurmak zevk sularımı akıtmak istiyorum.o zaman ekleyin adresimi sertsex_31@hotmail.com (kamera yoksa boşuna eklemeyin) zevk var tatmin var tutku seks var gizlilik prensibimdir evli dul bekar bayanlar isteyeni kendi yatak odasında isteyeni cep telefonunda boşaltırım.ya da cep telefonunda güzel dakikalar yaşatırım 0544 463 19 41 ara sex nedir gör.yapışan rahatsız eden birisi asla değilim.çünkü zorla kimseyle sex yapılmaz.yaşım 28 üniversite mezunuyum.gizlilik çok önemli bana göre.asla pişman olmazsınız.kamera olmayan eklemesin adresimi…..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. SLM İSTANBULDAN EFE BEN 5373071055 NUMARAM AZGIN DOYUMSUZ ATESLI SEKSTE SINIR TANIMAYAN EVLI DUL MUTSUZ DOYUMSUZ BAYANLAR YILARDIR EVLIYIM HIC ZEVK ALAMIYORUM DIYORSAN HEP TEK TARAFLI ILISKI YAPAN ERKEKLERE BOYUN EGMEYIN ISI BITTIMI KALKIP SENIN NE OLDU OLDUGUN HIC UMRUNDA OLMAYAN BIR TEK KENDINI DUSUNEN SENI SEKSTE MUTSUZ EDEN ERKEKLERE KOCALARA BOYUN EGMEYIN ARAYIN TANISALIM BIR TLF KADAR YAKINIM SIZE BEN SIZIN MUTLULUGUNUZ ZEVKE GELEMENIZ SEHVETLE DEFALARCA BOSALMANIZ ICIN BURDAYIM CARİ WATSAP LİNA VİBER VAR

      Sil
  2. merhaba ben Hakan kayseri ve civarından tanışmak seks hayatını renklendirmek isteyen evli bekar dul kapalı azgın bayanlar yaş ve medeni hal önemli değil yeterki seks olsun evlilere üçüncü olurum arayın tanışalım isteyenle msjlaşabilirim 0532 486 4319 ...

    YanıtlaSil