23 Ocak 2013 Çarşamba

bakire sevgilim cığlıkları ve arkadaşı

slm ben antalyadan murat siz bu hikayemde sevgilim ve turist arkadaşıyla yaşadıklarımı anlatıcam ben 24 yaşınada kendi ahlinde pekte okadar yakışıklı olmayan biriyim sevgilim ama oldukca güzel hani bisefer bakarlarda bir daha dönup bakanlar olur o cnsten neyse fazla lafı uaztmıyım ben ve sevgilim bara gttiik ve sevgilimin ingilizcesi baya geniştir ve bisexsulilk te oldugundan bayanlarla arası iyidir neyse barda biralarımızı yudumlarken yanımaza bi kız geldi bunlar kendi aralarında konuştular ve bana hadi gidiyoz dediler bende olur cıklaım dedim ve ücümüz cıktık sevgilimin antalyada yazlıkları vardı orda kalıyoduk ve eve giderken de içki felan aldık neyse eve geldik daha gelir gelmez bunlar öpüşmeye başladılar ben şok oldum ama sevgilimin bakire oldugunu biliyodum cünkü kac sefer istedim vermedi neyse ben mutfaga gectim içkileri koydum geldim ve şok oldum bunlar soyunmuş 62 pzisyonunda birbirlerini yalıyolar sonra benide aldılar aralarına ben tabi hazır kıta hemen cıkardım ustumdekileri verdim sevgilim agzına kokune kadar almaya başladı hemen arkadaşı geldi oda yalamaya başladı ve ben artık patlama noktasına geldim ve patladımda ben kenara cekildim bunları izlemeye başladım bunlar amlarını aylıyolar ama sanki hiç am görmemişler gibiii neyse bunlarda boşaldılar ara verdiler ickileri yudumlarken bunlar konuşuyo ama ben anlamıyom tam bir fransız kaldım sonra sevgilim bana dediki ikimi birden sikebilirmisin aşkım bende neden olmasın zaten istiyodum bunlar ikisi birden bana saldırdııı ve benim ufaklık dikildiii tabi arkadaşıda sevgilim amını yalamaya gecti hazırladı ben sevgilim amına yavşca girmeye başladım ama bu cıldıryooo daracık am benimki kalın zor giriyoo yavaş yavaş girmeye başladı ve en sonunda lop diye aldı içene ben git gelmere başladım ve baktımki kırmızı kan gelmeye başladı kızlık gitmişti ama nasıl bagıryo yeri gogu inletiyo sanki arkadaşıda boş durmuyo bi yandan goguslerini okşuyo bir yandan dudaklarını öpuyo neyse ben patladım içine

kalktım gidip temizlendim arkadasıda istiyo ama benim piliim bitti sevgilimde uzandı kaldı kız geldi banabişeyler dedi anlamadım ve başladı benimkiyle oynamaya bende yatırdım yere 62 yaptık o beni yalıyo bende onun amını yalıyom 20 dakka kadar yalaştık tabi sevgilimde katıldı aramıza ve benimki yine uyandı bu sefer arkadaşının arkasına gectim yok dedi beni yere uzattılar ve ustune yavasca oturdu ve başladı dans etmeye ustumde sevgilimde amınını dayayadı agzıma bende basladım onu yalamaya ama hala kan kokusu vardı ama lezzetliydi gene bunlar bi yandan öpüşüyolar bi yandan gogusleriyele oynuyalar artık hızlı gidip gelmeye başaldım ben o ustumde ben alttta olmuyodu bunu yatırdım kanepeye ve daha hızlı gidip gelmeye başladık 20 dakka kadar sonra boşaldım herkes rahatlamıştı ve ogun sabah kadar ve daha sonraki gunler cok şey yaşadık saygıyla göruşuruz

 

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder