24 Ocak 2013 Perşembe

dekarasyoncunun yasadıkları ankara

slm ben ismet bu hikayemi ankardan yazıyorum ben inşaat ve dekarsyon işleriyle ugrasan birisiyim bundan altı ay önce başıma güzel bir şey geldi onu paylaşmak istedim sevgili okuyucular sabah dukkanımı actım cayı demledim saat 9,30 geliyodu dukkanın kapısı acıldı içeri bir adam girdi usta dedi evin tavanı coktu onu yapmamız lazım dedi bende nasıl tavan coktuu dedim ya tavandaki kartonpiyerler duşmuş olur dedim yaparız atladık arabaya gittik eve içeri girdik işe baktım olur dedim yeniden yaparız dedim anlaştık erti gun işe koyulmak için eve gittik kapıyı bize evin hanımı actı kapıyı ama ben ok oldum allahım bu ne güzelik bu nasıl bir insan varmıydı boyle biriyaaa derken içeri girdik biz işe koyulduk ama aklım başımdan gitti işe veremiyom kendimiineyse elamnı malzeme almaya yoladım bayagı uzak bi yere hemde bilerek derdim kadına yaklaşmaktı neyse o arada kadın dedi cay demledim içermisiniz tabii dedim gectik mutfaga cay koydu içmeye başladık am kadın hiç gulmuyo hep suratı asık bende dedim ben içeri geceyim dedim rahatsız oldunuz herelde yoooo dedi ama suratınız asık bu surat size hiç yakışmıyooo bu güzelige bu insana dedim kadın aglamklı oldu güzelik insana mutluk getirmiyooo sen benden daha mutlusun dedi allah allah dedim kendi kendime başladı kadın anlatmaya kocası meger öküzün onde gideniymiş hakaret dayak ne arasan varmış kıskanc resmen öküz bildigimiz öküz tam dayaklık neyse lafı uzatmayalım ben başladım kadını teselli etmeye işte konuşmaya ve kendimöden utanmaya hek duşunduklerim içim hemde erkeligimden neyse kadınaglamaya başladı bende yanına gittim ve sandelye oturdum ve boşuna aglıyosun dedim o senin kıymetini bilmiyosa ayrılırsın gidersin yok dedi ayrılırsam beni öldurur diye korkuyom dedi ve başını omuzuma kaydu aglamaya devam etti bende sacları okşuyarak boş ver öyle bir şey yapamaz dedim ve o arada eleman geldii biz işe koyulduk ertesi gun tek gittim işe cunku boya işi kalmıştı ben tek halederdim dedim ve boyay başladım birinci katı vurdum kurumasını beklemey başladım bu arada hatun kave getirdi içmeye başaldık ama bu sefer cok dekolte giymişte ustunde atlet tarzı bir elbise altında mini etek düşük belli olanlarından karşıma oturduuu kaveleri içmeye başladık muhabet muhabeti actı iş cinsellige geldiii

bana sordu evlimisin diye yok dedimya ben uzun zamndır adam gibi şevişmedim dedi direk olarak ben şaşırdım acıksacı benle şevişeceksin oda neden olasın dedi ve beni elimden tutarak yatak odasına göturduuu ve birden yapıştı dudaklarıma ben geri iteledim dur dedim ne oluyuuu felan dedim bana dediki sende okuzsun işte yok dedim dur bi elimi yuzumu yıkıyayım dedim neyse kısa bir duş aldım ve bornozla yatak odasına geldim htun soyunmuş ustunde tangası ve kırmızı sutyeni vardı ben hemen dudaklarına yapıştım deli öpüşmeye başladık ben bugne kadar okadar kadınla birlikte oldum boylesine ac boylşesine öpüşme görmedim belki 20 dakka ayakta öpüştuk sonra ben onu yataga uzattım bende yanına uzandım başladım goguslerinden yalamaya kendime inamıyodum o muhşesem güzelik artık kolarımda  ve suan inim inliyooo yavaş yavaş aşagılara dogru dilimi kaydıryodum ve sonunda tangasınıda cıkardım ve muthiş amı cıktı orya ben bakmaya kıyamıyordum kapalı bir am sanki hiç yarak girmemiş gibii neyse ben onu hemen yalamaya koyuldum yavaş yavaş saatlerce yalasam doyamam neyse 62 pzisyonuna gectik o uste ben alta birbirimizi yalamaya koyulduk belki 10 15 dakka ayaldık ben artık patlamak üzereyim dedim olur patla dedii bende kendimi saldım ve oldugu gibi agzına boşaldım ve hepsini yuttu tabi o kac sefre boşaldı ben bilmiyom ama hep sulu amııı ve muhtesem kokuyodu

neyse biraz dinletinten sonra gene devam etmeye başladık bu benimkini aldı başladı yalamaya benim oglan dilikdi gene bu sefer domaltım onu arkadan amına girecektim yavaş yavalş icine girmeye başladım bir yandan kara deligiyle oyunuyodum gidp gelemye başaldım ama kara deliginide ihmal etmiyodum genişletmeye calışıyodum artık iki parmagım içine giriyodu amaın sularıylada guzelce alıştıryodumm cıktım dayadım arkasına biraz acıyocak dedim aam sık dişini cok zevk lacaksın dedim olur dedi ve yavas yavas girmeye basladım ama dikkat ediyodum cunku acıtmasın acırsa kacar diye korkuyodum kara deilk alıştı artık arahaqt rahat giidip gelmeye başladım ve o altımda cıldıryodu zevkten bi yandan amını oksuyom bir yandan gosulerini aoksuyom o cıldıryoduuu 10 dakka gidip geldikten sonra boşaldım oda tabi rahatladı ve yataga öylece duştuk

neyse kaltık banya yaptıktan sonra giyindik ben işime dondum ama yarım biraktım yarın devam edecem dedim olur dedi yarın daha iyi calışrısn deyip cıktım ve ertesi gun geldigimde acayip bir suprizle karşılastım onuda bir dahaki sefer anlatacam arkadaşlar

 

 

 

 

 

4 yorum:

  1. Mrb ankaradan UMUT 34 yasında 1.80boyundayım 75 kiloyum gorusmek isteyen bayanlar arayabilirsiniz resim görmek isteyenler WhatsApp üzerinden aradıklarında atabilirim karşılıklı görüp karar verebilirsiniz 551 865 15 82 mutlu günler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. SLM İSTANBULDAN EFE BEN 5373071055 NUMARAM AZGIN DOYUMSUZ ATESLI SEKSTE SINIR TANIMAYAN EVLI DUL MUTSUZ DOYUMSUZ BAYANLAR YILARDIR EVLIYIM HIC ZEVK ALAMIYORUM DIYORSAN HEP TEK TARAFLI ILISKI YAPAN ERKEKLERE BOYUN EGMEYIN ISI BITTIMI KALKIP SENIN NE OLDU OLDUGUN HIC UMRUNDA OLMAYAN BIR TEK KENDINI DUSUNEN SENI SEKSTE MUTSUZ EDEN ERKEKLERE KOCALARA BOYUN EGMEYIN ARAYIN TANISALIM BIR TLF KADAR YAKINIM SIZE BEN SIZIN MUTLULUGUNUZ ZEVKE GELEMENIZ SEHVETLE DEFALARCA BOSALMANIZ ICIN BURDAYIM CARİ WATSAP LİNA VİBER VAR

      Sil
  2. Mrb ankaradan UMUT 34 yasında 1.80boyundayım 75 kiloyum gorusmek isteyen bayanlar arayabilirsiniz resim görmek isteyenler WhatsApp üzerinden aradıklarında atabilirim karşılıklı görüp karar verebilirsiniz 551 865 15 82 mutlu günler :)

    YanıtlaSil
  3. gizlilige önem veren azgın dul bakımlı hnmlar FANTAZİ DUSUKUNU EVLİÇİFTLER tek bayanlar hemsıre ve ögretmenler sırdas olmak isteyen yurdumun tum çicekleri 24saat 22cmyle en az 4 posta garantili sikişlerimiz İHTINA VE ÖZENLE yapılır BİLGİNİZE 0534 489 55 20 ACİL ACİL.. özellikle sivas ve cevresi

    YanıtlaSil