18 Ocak 2013 Cuma

Sevgililer Günü Hediyesi Olarak Sikiştik

slmlar ben pokemon busiteyi kuranlara çok teşekkür ederim benim hikaym bundan 2 sene önce sevgililer gününde oluştu .oluştu diyorum çünkü biraz zor oldu kız arkadaşım tabi artık eski :) kız arkadaşım afyonda üni. okuyodu bense başka bi ildeydim dedim napcaz s. gününde gel buraya dedi bende orası kalabalık olur sen buraya gel dedim ertesi gün s.günü beraber geçirirz dedim ok dedi ben buna hediye sütyen kilot aldım bi ark. dükkanını ayarladım çekyat vardı sote biyerdeydi dükkan iki katlıydı.neyse akşam 7 gibi bu geldi garajdan aldım bunu bi yemek yedik hava kararınca dükkana girdik . çıktık üskata hoşgeldin muhabbetlerinden sonra ben bunun dudaklarına yapıştım dur bi sabaha kadar burdayım dedi bende durarmam 2 hafta oldu hadi artık diyordum. aldığım takımı buna giy dedim soyundu yanımda giydi çok güzel yakışmıştıbende soyundum buarada önce yala amımı çok özledim dedi hemenmi dedim evt dedi.peki dedim çünkü yalamayı çok seviyorum. başaladım yalamaya bu daha beş dakka olmadan boşaldı . harikasın hayatım dedi ben tabi durmuyorum ayakların dan ta enselerine kadar yaladım bunu dedim patlıcam sende beni boşalt devam ederiz dedim sonra. başaladı benimkini emmeye ben zaten çok geçmeden geliyorum dedim kalçalarıma boşal dedi döndü doöaldı bende kalçalarına boşaldım. sonra tekrardan başaldım heryerini yalama belki yarım saatten fazla heryerini yaladım bunun başladı inlemeye kafamı amına doğru bastırıyodu bende işareti aldım tabi amını yalarken hadi içime gir dedi bakireydi ama ilk defa bu kadar istekli gördüm onu olmaz dedim arkadan yapalım dedim acır ama dedi ben dön sen bişi olmaz dedim domaldı önümde kremlemiş heryerini zaten tertemiz herbir tarafı başladım dillemeye götünü inliyo önce bir parmağımla genişlettim dayanamıyorum lütfen sok dedi başladım ittirmeye kafası içine girince ahh dedi bende ölece kaldım dur alışırsın dedim. biraz bekledikten sonra gerisini itmeye başladım yavaştan gidip geliyodum sonra alışınca hızlan dedi bende önden amını okşarken hızlandım bu başladı bağırmaya geliyorum dedi aynı anda içine boşaldım oda avcuma boşaldı altımda yığıldı kal bu böle sabaha kadar devam etti sabah kalktık ilk otobüsle gönderdim onu daha sonra yaşadıklarımıda yazarım eğer bunu beğenirsenir . YALANMAK İSTEYEN BAYANLAR EKLEYİN GÖRÜŞELİM EGE BÖLGESİ TERCİHİMDİR

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder