23 Ocak 2013 Çarşamba

tesertürlü ile saatlerce şeviştik




 

TESETTÜRLÜ İLE…

Ben 1.75 boylarında esmer etrafında karizmatik biri olarak bilinen biriyim.Turizmciyim ve zevkine düşkün biriyim.

İstanbul B.çekmece bölgesinde ikamet ediyorum.Ankaraya bir iş toplantısı için gittim.Zaten iyi bildiğim bir bölgedir.Tam zamanında randevu yerinde olmama ragmen , toplantı yapacağım kişi 3  saat gecikmeli geleceğini sekreteri ile bildirdi.Bende bu arada öğlen yemeği için Tunalıya idim.Birşeyler yerken karşı masaya 30 yaşlarında buğday tenli diri göğüslü yuvarlak popolu bir tesettürlü bayan oturdu.Okadar güzel ve alımlı biriydiki bakmamak mümkün değil.Çok sayıda ilişkim oldu ama böylesini hiç düşünmemiştim.Yada görüşümden dolayı karşıma çıkmamıştı.

Bir müddet sonra göz göze geldik.Kesinlikle çok olumlu bir bakışma olmştu.Muhtemelen oda bir şeyleri hissettiki karşılılı ufak bir tebessümle selamlaştık.Ama bukadarla biteceğini tahmin ediyordum.Daha sonra ikimizde aynı anda hesabı istedik ve kalktık.Daha okadar cok zaman vardıki ne yapacağımı bilmeden Tunalıda yürüyordum.Sonra güzel otantik bir kafe gördüm bir türk kahvesi için içeri girdiğimde yine aynı bayanı gördüm ve direkt olarak masasına gidip oturup oturamayacağımı sordum.Kibar ve tatlı bir ses tonuyla buyur etti.Okadar güzel ve alımlı biriydiki şaşkınlığım sadece tesettürüydü.Çünkü demekki kapalı olmasa daha da güzelliği wardı göz önüne serilecek.Biraz muhabbet falan derken güzel bir ortam oluştu ve kendisinden ciddi şekilde etkilendiğimi dile getirdim.Ama yapılacak bişey yoktu çünkü zaten zaman azdı ve ne için ankarada oldugumda malumdu.Neyseki daha sonra tlf numaralarımız bile almadan ayrıldık.Görüşme yapacağım firmaya gittim ve firma sahibinin odasına girdiğimde aynı bayanı orda gördüm.Hem çok şaşırdım hem çok mutlu oldum.Akabinde firma sahibi bir şey bilmediği için bizi tanıştırdı ve orda anladımki o güzel bayan da benim gibi aynı konudan dolayı gelmiş.Güzel bir toplantıdan sonra ayrıldık.Biz bayanla beraber çıktık.Çünkü ankarayı zaten bilen biriyim orda da evim war.Akşam yemeğini falan beraber yedik ve sonrasında artık niyetlerimizin belli olduğundan dolayı beraber geçirmek istedik geceyi.Ama o evine alamaz çünkü laf olur.Benim evimde de amcam kalıyo o dahada kötü  Sonra arkadaşımın bir evinde buluştuk ve oda sonra gitti zaten.Yeşil gözleri ile yeşil fuları ve çantası okadar uyumluyduki zevkli oluşu belliydi.Bi müddet sonra bir anda dudaklarımız antrede mutfaga giderken birleşti ve ufak ufak öpüşmeler başladı.Daha sonra sarıldım ve öpüşmeler yerini dilimizin birbirine deymesine,ordanda sütyeninin lastiğiyle oynamama ve elimi poposuna kalçalarına götürmeme geldi.Antrede deli gibi opüşüp ısırıklar atıyorum.Fularını açtığımda bonu direk karşıma çıktı ve deli gibi opmeye dilimi deydirmeye başladım.Hafif hafif arkasını döndü ve ensesini öperken elimle bacaklarının arasından amının üstüne koydum.Etek giymiş olması hatta uzun etek diyelim işimizi zora zokuyodu ama artık o saatten sonra zor bişey yoktu.Ensesine ısırıklar atıp göğüslerini okşuyrdum.Bu arada sikim koca bir aslan parçaşı şekilde bacaklarının arasına giriyo ve poposunu zorluyor.Yavaşça duvara dayadım eteğini hafiften kaldırıp pantolonumu indirdim ve sikimi arkasından bacaklarının arasına soktum ve amına deydiriyodum.Mükemmel bir sıcaklık hissettim.Amı yanıyordu.Yüzünü çevirdim ve gözleri kapalıydı.Üst badisini çıkardım.Ufak olan memeleri füze gibi dikilmiş uçları beni çağırıyordu.Eliyle sikimi tuttu ve derince ohhhh diye bir ses çıktı.hayatında azgına falan almadığını ve 3.kez seviştiğini soledi.Ama sexte sınır olmamalıydı.Eteğinide çıkarıp birden omzuna bastırdım ve aşağı indirdim.Hayır falan derken birden azgına soktum sikimi ellerini tuttum.İleri geri derken oda alıştı gözleri kapalı sikimi yalıyordu.Yanıyor olması ve işi fazla bilmiyor olması dahada güzeldi.Sikimi çekip amına götürmek istediğimde hayır dedi kafasıyla.Sikimi azgına almayı sevmişti.Agzından cıkarıp kulaklarına boynuna sürmeye başladım.Sonra hemen yemek odasında masanın ustunde yatırıp bacaklarını kaldırıdım.Amına dilimi götürdüm ve etrafını yalamaya başlayıp içine dilimin ucunu sokmaya başladım.Okadar bakımlı ve güzel bir bayanki dahada delirtiyo.Amını dilimle iyice ıslatıp sikimi birden amına sokmaya başladım.Birden hayırrr diye bağırdı.Yavaş diyi inliyodu.ama ben hızlıca girmeye başladım ve çıkarıp amına vurup tekrar amına girmeye başladım.Öyle bir inlemeye başladıki hadi sik sik diye bağırıyodu.Artık boşalmaya yakın oda titremeye başladı ve ikimiz birden boşaldık. Gerçekten unutamadığım bir ilişkiydi ve tesettürlü hakkındaki görüşüm değişti.Kesinlikle zevkli kafası gibi yüreği kadınlığı kapalı olamayan kesinlikle harika tipler.Umarım kimseyi kırmadım

3 yorum: