26 Ocak 2013 Cumartesi

benim cıtır sekreterim coşturdu

Sekreterim tam 1.82.boyunda tanıdık biri tarafından
gönderildi çalışmaya başladı bende boy kompleksi olmasada canım sıkılmadı değil ben 1.70.80 kğ 40 yaşında biriyim ona yani nazlıya takılmaya başladım yanıma 1.metreden fazla yaklaşma dedim tabii şaka yaptığımı anladı ileryelen zamanda şakalarımız çoğaldı
çok güzel bir kızdı ama ilkeleri vardı tutucu bir ailenin kızıydı ama benim gibi birine çok zordu dayanmak ağzından girip burnundan    çıktım ve unu öpüşmeye ikna ettim her gün öpüşüp koklaşıyorduk hiç kimseyle bir şey yaşamamış oluş beni daha da çok deli ediyordu biran önce benim 18.lik oskarla tanıştırmak istiyordum ona gel bu hafta sonu biraz dolaşalım dedim kabul etti ve .    denizi tepeden seyreden bir otele götürdüm biraz çekindi ama o da birşeyler yaşamak istiyordu odamızdan karadenizi seyrederken ona arkadan sarıldı    kazık gibi olmuştum boynundan başladı öptükce gevşedi kendin bana bıraktı elbiselerin çok kibar ve ona değer verdiğimi hisettirerek soydum göğüs uçları büyümüş tek tek yaladım hareketlerim hep yavaş bilinçli .    olarak yatağa yatırdım ve her santimin öptüm yaladım zevkten çıldırdı    çarşafları sıkmaya başladı bende deli oldum oskarı tutmam zordu amını yaladım sular aıyordu
oskarın başını sürtmeye başladım fırçayı yedikce bağardı ve boşaldı sonra bende nazlıyı ters çevirdim güzel götünün arasında boşaldım göğsüme yatı bana teşekür ederim çok güzeldi dedi meyve istedim .    yedik ve duşa girdik beraber kurulandık çıktık ben sırt üstü yattım baktım oskarı ağzına aldı emiyor ben şok oldum sıra bende dedi filimlerden ne görmüşse bende uyguladı deli oldum götünü kucağıma aldım yaladım baş parmağımla alıştıdım ve kafasını dayadı sok    ne olur onu içimde istiyorum sandim santim gömdüm 18.lik aletimi .    bağırağa bağırağa soktum ve içine fışkırdım ikimizde baynı anda boşaldık ve üstüne uzandım öylece kaldım kalkma ağarlığı hisetmek istiyorum dedi amından sikeyim mi dedim çok isterdim dedi ama olmaz belki    evlendikten sonra sen dua et koçamınki küçük olsun yoksa hiç şansın olmaz bu oskar tam bana göre evlendi biraz uzakta .    ama söz vedi şansın var dedi beni haftada bir arıyor cepten onu özledim böyle temiz ilişki isteyen ve ketum olanlara    açığım sexi seviyorum ama insanları daha çok.

2 yorum:

  1. müzik eşliğinde ağır tempoda önce ilk 15dk sevişip daha sonra ağır ağır sürtünerek erkekliğimi içinde hissetmek isteyen bayan var mı?kamerada zevkin doruğuna çıkıp delirmek kudurmak zevk sularımı akıtmak istiyorum.o zaman ekleyin adresimi sertsex_31@hotmail.com (kamera yoksa boşuna eklemeyin) zevk var tatmin var tutku seks var gizlilik prensibimdir evli dul bekar bayanlar isteyeni kendi yatak odasında isteyeni cep telefonunda boşaltırım.ya da cep telefonunda güzel dakikalar yaşatırım 0544 463 19 41 ara sex nedir gör.yapışan rahatsız eden birisi asla değilim.çünkü zorla kimseyle sex yapılmaz.yaşım 28 üniversite mezunuyum.gizlilik çok önemli bana göre.asla pişman olmazsınız.kamera olmayan eklemesin adresimi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. SLM İSTANBULDAN EFE BEN 5373071055 NUMARAM AZGIN DOYUMSUZ ATESLI SEKSTE SINIR TANIMAYAN EVLI DUL MUTSUZ DOYUMSUZ BAYANLAR YILARDIR EVLIYIM HIC ZEVK ALAMIYORUM DIYORSAN HEP TEK TARAFLI ILISKI YAPAN ERKEKLERE BOYUN EGMEYIN ISI BITTIMI KALKIP SENIN NE OLDU OLDUGUN HIC UMRUNDA OLMAYAN BIR TEK KENDINI DUSUNEN SENI SEKSTE MUTSUZ EDEN ERKEKLERE KOCALARA BOYUN EGMEYIN ARAYIN TANISALIM BIR TLF KADAR YAKINIM SIZE BEN SIZIN MUTLULUGUNUZ ZEVKE GELEMENIZ SEHVETLE DEFALARCA BOSALMANIZ ICIN BURDAYIM CARİ WATSAP LİNA VİBER VAR

      Sil