8 Ocak 2013 Salı

Banka Müdürünü Siktim

slamlar.. kendi işi ile ugrasan bırıyım .işyerim merterde adım hakan .gecensene dureklı calıstıgımız bankaya gıtdım.normalde ben bankaya fazla gıtmez yanımda calısan cocukları yolardım ancak o gun ne olduysa ben gıtmek ıstedım. mudur yardımcısı G. hanım benı gorunce once şaşırdı ,ozledık burya yolunuz dusermıydı gıbılerden bı takım bıseyler soledı cay osmarlamdan bırakmıcagını soledı.. kendısı 38 uasında muhtesem otesı bır kadın..cay ıserken guncel konulardan konusuyoduk bı ara kalkdı ve gerı geldı masasına oturuken hafıfce egılmesı ıle goguslerının çatalını gorudugum an..kendı kendıme ben bu kadını sikmeliyim dıye ıcımden gecırdım.ama ewlıydı ve bellıkı hıc bu taraklarda bezide yokdu.derken acıl cıkmam gerekdı. ertesı gun saat 4 gıbı dayanamadım mesaj cektım..mesajımda "lutfen hıc bırsey sorma ,sorgulama. sadece yer ve saati sole " dıye yazdım cvb gelmedı .cok utandım pişmanda olmustum hani. 3 gun sonra bır mesaj . saat 7.30 da .B.....restorantda dıye. bulustuk.. balıklarımızı soledık .eşıyle bır oncekı gece cıddı kavga eddıklerını bu aksam gec gıdıp cezalandırmak ıstedıgını hazır gec gıdıcekken benımle konusmak ve neden bu mesajı cekdıgımı sormak ıstedıgını soledı.2-3 sanıye sustum ve sonra. cvbımı yarım saat sonra verıcem dedım ..ona anlamsız geldı ama bıseyde demedı. sohbet gundelık sıyasete kaydı ..tam derın sohbet anında bırden bıre .. gozlerının ıcıne bakarak .senı ıstıyorum tenını ıstıyorum .asla bısey soleme bırazdan kalkıcaz ve dogru ewe gıdıcez dedım..sustu dona kaldı gozlerınden bellı oluyodu sert bır tepkı werecekdı ama weremedı.(arkadasımın ewı bulusmak ıstedıgını soeldıgınde ayarladım hemen:)) ) kalkdık arabaya bındık ben ewı aradım gec gelıcegımı soledım karıma .. O aramadı tam aksıne cebını kapadı aklı sıra kocasına ceza werıyo. ewe cıkdık..kollarımın arasına sertce aldım dudaklarımız bırlestı bırlesıcek bır kac sanıye nefeslerımızı tenlerımızde hıssseddık ..hakan71@windowslive .msn. bırden dudaklarıma yapıstı ben ıse dilini agzıma almıs emıyordum ellerımlede dar etegının ustunden kalcasını oksuyor sıkıme dogru amını bastırmak ıcın bır bacagını elımle kadırdım .duvara yastalmısdım onu boynunu kulak memelerını ensesını her yerını yalıyor bır yandanda belıme doladıgı bacagını oksuyor diyer yandan elımıı cokdan amına goturmus amını oksuyordumm.. delırıyodu. sert bı sekılde bana köpek delırtıyorsun benı dıyordu halbuki benım tanıdıgım G.hanım asla bu tarz konusmalar yapmazdı ..o oyle konusunca bende ıcımden geldıgı gıbı hıtap edmeye basladım..kucagıma alıp yataga goturdum.. elbıselerını yırtatrcasına cıkartıyordum.. bır yandanda al işte kocana werebılecegın en buyuk ceza.. şimdi senı sıkdıkden sonra kocanın senı sikişi tatmın etmıcek haberın olsun dıyordumm agzımı amına goturdugumde daha bır ıkı dıl darbesınde çağlayanlar gibi agzıma boşaldıı ellerıyle bosalırken saclarımdan sertce tutup amına bastırıyordu..bosalırkenn bıtırdınn benıı dıyee ınlıyor kocasının adını sayıklıyor oh olsun sana benımlesonunda sıktırdım baskasına dıye ınlıyordu etegı hala ustundeydı.. yatakda dınlenırken o sıgara yakmak ıcın ayaga kalkdıgımda arkamdan belıme sarıldıı elıyle sıkımı oksuyordu bırden dondumm egıldı agzına aldıı harıka yalıyordu o yalarken delırıyordum ayaga kaldırdım masaya domaltıp sertce etegeını sıyırdımm.. ayakda arkasından amına gırdımm yaklasık 3-4 dakıka sertce sıkdımm delırıyor benı orospun yaptın helal olsun erkegımsın artık pısmanda degılımm sık dıledıgın gıbı dıye ınlıyorduu gelemek uzereykenn anladı bı elıyle kalcamdan tutup amından cıkmamam ıcın basıtdıyordu derken şelaleler gıbı amının derınlıklerıne bosaldım.. ayakda 40-50 sanıye oyle kaldık..amından cıkıp agzına werdım yataga uzandım guzelcenen temızlıyordu agzıyle agzında sıkımı buyutdu yıne bu arada karın cok sanslıymıs .. karının amı bayram edıyordur bu yarakla dıye sayıklıyordu..ıyıce sertlestırdıkden sonra ustume oturdu derınlıklerıne kadar aldı yarragımı amına .. hem zıplıyor hemde kocasına kufurler edıyor ..dılerım senıde sıker erkegım dıye sayıklıyordu.kısa bı sure sonra gelıyorum dıye ınlemeye basladı ..dayan beraber gelelım dedım aynı anda bosaldık....harıkaydıı .yanıam uzandı.. ne demek ıstedın demın ..dılerım senıde sıker erkgım .derken dıye sordum.. esının son donemlerde sewısırken sıkıla sıkıla buna acılmıs.. bı erkegın sıkını agzına almak ıstıyormus karısının yanında.. sadece sewısırken bu konu acılıyordu oncelerı sonra kapanıyordu ..sımdı ıse ıkımızde rahatladıkdan sonra herseyı konusabılıyorz.. kocam pasıf olarak cok ıstıyor ama oda bende korkuyoruz dedı.. tahmın edersınzkı hazır asker olarak gorevı yerıne getırdım ama G.hanımla benım 3 ayımızı aldı kocasını ayarlamak:) sımdı 3umuzde mutluyuz...kocası harıka sakso cekıyor ..karısnı sıkerken ben seyretmeye baıyılyor...son donemlerde G:hanımın camssırlarınıda gıymeye basladı onuda kadını sıker gıbı sıkıyorummm... msnım den ulasabılırsınız bana .. ama lutfen sunu yaparım bunu yapmam dıyenelerden olmayın:) ne sınırı yahu:))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder