9 Ocak 2013 Çarşamba

Çay Bahçesindeki Afeti Siktim

bir gün canım çok sıkılıyordu sahilde çay bahçesine indim bakırköyde bir çay bahçesine oturdum yan masada kumral mini etekli üstünde kırmızı badi olan afet bir bayan vardı yalnız değildi yanında bir erkekte vardı parmaklarına baktığımda evlilik yüzükleri vardı afet bayan sigara çıkardı gözüm bacaklarındaydı masadaki bey ateş istedi afetin sigarasını

yakarken gözgöze kaldım acaip bir elketirk vermişti bana o sırda masadaki bey istersem onlar oturup sohbet edebilecegimizi söyledi bende bu fırsatı kaçırmadım isimleri sibel ve kemal di koyu bir sohbete başladım 15 dk sonra kemal bir yere gidip gelecegini söyledi müsade istedi o arada eşine eşlik etmemi istedi sibelle masada başbaşa kaldık sibele iltifatlar ediyordum çok seksi ve baş döndürücü bir güzelliği olduğunu söyledim oda bana istersen onlaraşi olarak katılabilecegimi söyledi bende kabul ettim 5 dk sonra kemali arayarak bizi almasını söyledi kjemal bey 5 dk sonra yanımızdaydı arabaya bindik sibelle ben arkaya geçtik rahatlamıştım artık sibelle öpüşüyordsuk kemalde aynadan bizi seyrediyordu florya tarafındaki evlerinin kapısındaydık ilk önce sibelle kemal eve çıktı arkalarından ben kapıdan girer girmez sibele yapıştım çok tahrik olmuştum kemalde bizi syrediyordu bir çırpıda üstündekileri çıkardım ayakta sevişiyorduk daha sonra onu yataga attım ve amın ı yalamaya başladım sibel çıldırmıştı çığlıklar atıyordu daha sonra sikimi agızna verdim alet 19 cm sibel adeta emmiyor yiyiordu daha sonra kemak öndern sibele girmişti bende arkada yerimi almıştım sibelin göte birden yüklendiğimde çığlak attı canı yansa gerekti ama daha sonra alıştı sibeli aramızda deli gibi sikiyorduk adeta tost olmuştu üçümüz aynı anda zevkle boşalmıştık daha bir duş aldım geldiğimde lemal sibeli götten sikiyordu bana ortak diye bagırarak çağırdı bende sibelin amına müthiş bir giriş yaptım bu şekilde saatlerce sevişitik daha sonra benden memnun kaldıklarını tekrarlamak istediklerini söyleyerek öpüşerek ayrıldım ama müthiş bir seksti çok zevk almıştım

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder