17 Ocak 2013 Perşembe

Elma Çalarken Yakalayıp Sikti

Başıma ne geldiyse kendi sorumsuzluğum yüzünden geldi . Ne bir aşk ne de arzu duymadığım yaşlı bir adama kızlığımı teslim ettiğimde daha çok gençtim. Yaşlı kurdun büyük bir ustalıkla içime girip bana sahip olması belki de hayatımın en kötü anıydı ama ben aldığım zevkten çok onun bahçesindeki meyveleri doyasıya yiyeceğim için karlı bir iş yaptığım kanısındaydım.

Kiracı olarak oturduğumuz mahallede adımın bahçeli güzel bir evi vardı. Bahçesinde her çeşit meyva vardı. On oniki yaşımdayken erkek çoçuklarla dalarak isteğimi alıyordum. Zaman sonra arkadaşlarım iş buldu çalışmaya başladı annemle babamda gündüzleri işte oluyordu. Meyva bahçesinin sahibi gündüzleri serviscilik yapıyordu. Onun hangi saatlerde evde olmadığını bildiğimden rahatca girip meyva yiyiyordum. Ama bir gün bahçe sahibi nin bana tuzak kuracağını nerden bileyim?

Yine bir sabah arabasının kapısının önünde göremeyince servise gittiğini düşünüp gizliye bahçeye daldım. Topladığım elmaları koynuma dolduruyor, bir yandanda yiyordum. Birinin omzuma dokunusuyla irkildim. Korkuyla baktığımda bahçenin sahibi acco nun kızgınlıkla yüzüme baktığını gördüm. Dilim tutulmuştu sanki. Tek kelime bile edemedim. Demek benim bahçeye dadanan hırsız sensin ha!!! Vay canına hemde gelinlik çağında bir kız diye söylenirken ben başımı öne eğmiştim. Peki neden gelip benden istemiyorsun hadi buna da bir demiyorum peki neden dalları kırıyorsun ha neden ?? diye sordu.

Ben panik içinde tek kelime etmiyordum. Ne yapacaksın bu kadar elmayı koynuna doldurmussun diyerek eline koynuma soktu. Elma yerine körpe diri gögüslerimi oksuyordu. Ama senin elmaların daha güzel ben bunları yerse olurmu kız dedi? Ben yine ses çıkarmadım . Korkma seni dövmeyeceğim , hatta hergün gelip meyva yemene izin vereceğim, benim senden isteğim basit bir sey sadece biraz memelerini okşuyacağım ve emeceğim tamam mı ? dedi.

Ben ona ne evet nede hayır diyememiştim. O ise hala memelerimi okşamaya devam ediyordu ve bana gel arka tarafa gidelim bizi hırsız falan zannederler dedi. Arka tarafta gömleğimin düğmelerini çözmeye başladı bu arada korkma seninde çok hoşuna gidecek diyordu.Ardından füze gibi duran memelerini ağzına almış öpüp yalarken elleriyle de kalçalarımı okşuyordu. Onun hareketlerinden etkilenmemek mümkün degildi. İşini bilen bir zamparaydı. Çok hoşuma gidiyordu. Bu yüzden kıpırdamadan duruyordum.

Hele bir ara adamın küçüçük mememi tamamen ağzına alarak emmesi beni müthiş etkilemişti. Bir erkek tarafından öpülüp okrşanmanın tadına o zaman varmıştım. Memelerimden hevesini alan gözünü amıma dikmişti. Kulağıma ne olur biraz amcığına sürttüreyim diye yalvarmaya başladı. Sesimi çıkartmamam onun için evet anlamına gelmişti. Bu kez eteğimi yukarıya donumu aşağıya sıyırdı. Beni kucağına oturduğnda yarağının sıcaklığını hissettim bir an geçirecek sandım ve korkuyla kalkmak istedim. Korkma sokmayacağım diye adeta yalvarıyordu.

Aslında yarağının amıma değmesi bana da zevk vermişti. Bu yüzden ikna oldum. Bu kez elinde tuttugu yarrağını amımın dudakları arasında aşağı yukarı sürtmaya başladı. O yarağının kafası ama deligimi zorluyordu. Bana tatlı bir heyecan yaşatıyordu. O andan sonra içime girmek istesede ona karşı koyacak durumda değildim. Öylesine etkilenmiştim ama o körpe bedenimden aşırı tahrik olmuş ve daha fazla dayanamayarak boşalmıştı.

Nasıl hoşuna gittimi diye sordu. Bende çok zevkliydi diye karşılık verdim. Bundan sonra çekinmeden gel ve meyva ye dedi. Aradan birkaç gün geçti ve ben meyvamı yesem yoksa yarrak mı yesem diye düşünüyordum ve gene bahçeye gitmiye karar verdim.Baktım evde ve gitmeye karar verdim beni gördü ve yanıma geldi. Beni istiyormusun diye sordu evet dedim eve dudaklarımı emmeye başladı. Elleri yine eteğimi ve kilotumu indirdi. Kendi yarağını da çıkartarak beni üzerine oturtu önce sürtünerek zevk almamı sağladı.

Yine önceki gibi fırcalayacak sanıyordum ama gevşediğim bir anda yarağını ince bir sızıyla birlikte içimde hissettim . içime girmesiyle birlikte inlemeye başladı. Körpe daracık amım ona büyük bir zevk veriyordu. Gidip gelirken memelerimi okşuyordu. Delirecek gibi oluyordum. Giderek amımdaki yarraktan haz duymaya başladım. Ama Acco yine erken boşalmıştıı ohhh diye bir inleme sesiyle içimden cıkardıgı sikini ağzıma doğru fışkırtmıştı. Gene gelebileceğimi söyledi ve o günden beri devamlı vakit buldukça seks yapıyoruz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder