6 Ocak 2013 Pazar

Halam Uyurken Tecavüz Ettim

29 yaşında 1.73 boyunda biriyim bu olay benim lise zamanlarımda yaz aylarını köyde geçirdiğim aralar yaşanmıştı, ve tamamen gerçektir. Halam benden 3 yaş büyüktür. O yıllarda hergece onu hayal ederek 31 çekerdim. Köyde kaldığım zamanlar yer yatagında yatardık havalarda sıcak olduğu için genelde üzerimiz açık uyurduk. Yine böyle bir gecede yer yatağına yattık ben köşede halam ortada en sondada nenem yattı. İlerleyen saatlerde benim uykum gelmediği için yatakta dönüp duruyordum herkezin uyudugunu farkettiğimde içimdeki şeytana uyarak halama dokunmaya başladım. Sırt üstü yattığı için ellerimle göğüslerine yavaşça dokunarak ellemeye başladım uyanmasını istemiyordum, uyansaydı rezillik olurdu cünkü. Uyanmadığını gördüğüm an ellemelerim sıklaştı hayatımda ilk kez bi kadının kızın memelerini elliyordum yaş itibariyle genç halamın göğüsleri taş gibi sert ve dolgundu, beni kudurtmaya yetmişti. Memelerinden ellerimi çekerek kasıklarına doğru kaymaya başladım hala uykudaydı bizimki. Yalnız tam amının üzerine geldiğimde sanki irkilir gibi olmustu biraz tırstım doğrusu ters bir tepki verebilirdi çünkü. Dolgun şikik bir amı vardı fistanla yatıyordu altında kilotta yoktu tam anlamıyla amını hissediyordum. Biraz sonra halamda bir hareket oldu bende sanki elim kazayla kasığındaymıs gibi hiç hareket ettirmeden durdum oda elimi kasıgından alarak yana koydu çünkü ben uyuyor numarası yapıyordum ama kalbim ağzımdan cıkacaktı nerdeyse. Biraz zaman geçmesini ve tekrar uyumasını bekledim tekrar yanlışlıkla olmus gibi elimi yine amının üzerine koydum hiçbir hareket yoktu bu arada bende sikimi kilotumdan kurtarmıs 31 çekmeye başlamıstım bile bi elim halamın o dolgun amındayken diğer elim taş gibi sert kesilmiş sikimde idi ve inanılmaz bir zevk alıyordum. 5 dakka sonra yine halamda bi hareketlenme oldu bu kez elimi cektım halamda sırtını bana döndü ve uyumaya devam etti bu pozisyon benim için daha iyi olmuştu çünkü o dolgun kalçası ve yuvarlak götü tam sikimin önüne gelmişti. Bende hemen ona doğru yaklasarak 31 çekmekte olduğum sikimi halamın o dışa doğru çıkık götüne dayadım inanılmaz bir zevkti bu şekilde sabaha kadar durabilirdim. Şavvarını çıkaramamıstım halamın çünkü bu bile çok zevkliydi ve uyanırsa benim ölümüm olurdu. Bu duygular içinde halamın götünde sikimle sürtünürken daha fazla dayanamadım ve o şekilde şavvarına boşaldım ama ne boşalma siksem belki bukadar zevk almazdım neyse sikimi temizledikten sonra döndüm arkamı uyudum haberi oldugunu sanmıyorum varsada hiçbişey olmamıs gibi davranıyordu ilerleyen zamanlarda aynı sekilde olaylarım oldu ama canım halamı tam anlamıyla sikemedim simdi evli iki çocuğu var ve beni hala delirtiyor keşke bi fırsatını bulsamda siksem diye cok istedim ama hiç fırsatım olmadı. Ama burdaki hikayeleri okudukca daha da azıyorum bir gün dayanamayıp sikecem halamı…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder