6 Ocak 2013 Pazar

Hic Acımadan Hem Önden Hem Arkadan Siktiler

Burdaki tüm hikayeler birbirinden güzel. Ama benim için en güzeli benim hikayelerim şimdi size birini anlatıcam.
17 yaşında 170 boyunda 55 kilo büyük ve diri göğüslü ve yuvarlak kalçalı beyaz tenli ince belli hoş bir gençkızım. Ve sevgilim benden biraz uzun çok yakışıklı ve hoş vücutlu. Birbirimizi uzun zamandır tanıyoruz ve çok seviyoruz eskiden masum ve romantik bir ilişkimiz vardı şimdi hala masum bir sevgi ama şevhetli bir aşkımız var neyse birgün evde annemler yoktu bende bize gel film izleriz dedim en fazla öpüşürüz ve biraz elleşiriz diye düşünmüştüm. Geldi filmi izlemeye başladık sarılmıştık ve küçük küçük öpüşmeye başladık sonra öpüşmemiz büyüdü ve resmen dudaklarımızı sömürmeye başladık ben dilini yaladıkça o ısırıyordu eli belimi okşuyordu onu kendime çektim vücudumu göğüslerimi ona yapıştırdım ve tshirtünün içine elimi sokup sırtını okşamaya başladım hala öpüşüyorduk birden beni koltuğa yatırdı ve boynumu öpüp yalamaya başladı bende onun üstünü çıkardım ve vücudunu öpüp yalamaya başladım fena olmuştum duramıyorduk sonra o tekrar beni yatırıp üstümü çıkardı göbeğimi yaladı inlemeye başladığımı hatırlıyorum sonra sutyenimi attı ve off diyerek göğüslerimi öpmeye başladı ben kendimi kaybettim elim pantolonu üzerinde sikine gitti demir gibiydi sonra o elini şortumun üzerinden amıma götürdü okşadı şortum sırılsıklamdı ve ben onun altında nefes nefeseydim bu halin beni çok tahrik ediyor dedi ve resmen koparırcasına göğüslerime yumuldu deli gibi emiyordu sonra elini külodumun içine soktu amımı okşadı kıvranmaya başladım kalçam bir oraya bir buraya kıvranıyordu ve o bu halimi gördükçe daha çok okşayıp hafif hafif parmaklıyordu eli sırılsıklamdı ayağa kalktık şortumu çıkardım ve onu baştan aşağı her yerini dakikalarca yaladım sonra pantolonunu ve boxerını çıkardım ilk defa demir gibi sikini ağzıma aldım yaladım başta tuhafıma gitti ama sonra çok zevk aldım taşaklarını emdim o ise kendinden geçmişti geliyorum dedi ve üstüme patladı göğüslerim her yerim meni olmuştu ne varsa yaladım yedim sonra sen misin beni bu hale getiren aşkım dedi ve beni tekrar yatırdı her yerimi dakikalarca yaladıktan sonra yavaşça külodumu çıkardı artık çırılçıplaktım bacaklarımı araladı ve amımı yalamaya başladı öyle zevk aldım ki.. Bir yandanda göğüslerimi parçalar gibi avuçluyordu ve deli gibi amımı yalıyordu ben ahh evet aşkım off harikasın dediğimi yastıkları sıktığımı ve kıvrandığımı hatırlıyorum o ise aşkım bu halin beni deli ediyor delirticem seni dedi ve dakikalarca yaladı bi ara çıkıp tekrar göğüslerimi emdi o sırada sikini alıp 31 çektim ve tekrar amıma döndü diliyle sikiyordu resmen tüm sıvılarım akıyordu delirmiştim. En sonunda yukarı çıktı sikini amıma yerleştirdi sakin ol aşkım dedi bense biraz tedirgin ama çok istekliydim. Yavaş yavaş geldi sonra canım çok yandı kızlığım bozulmuştu neyseki koltukların üzerinde ayrı bir örtü vardı sonra dakikalarca geldi gitti hızlandı zevkten bağıra bağıra inledik üstüme boşaldı hepsini ağzıma götürüp yedim sonra yine göğüslerimi emmeye başladı bir yandan kalçalarımı sıkıyordu. Sonra bacaklarımı omzuna koydu ve öyle de sikiştik harikaydı sonra biraz dinlendik çırılçıplak sarılıp yattık dinlenirken eli hep amımı okşuyordu diğeride göğsümü sıkıyordu gidip sikini tekrar ağzıma aldım ve boşalttım sonra arkamı döndürdü götümü havaya kaldırdı bacaklarımı aralayıp yalamaya başladı nasıl yalıyordu nasıl inliyordum zevkten ölüyordum sonra krem varmı dedi anladım olmaz korkarım dedim korkma aşkım çok zevk alıcaksın dedi krem getirdim götümü açıp kremledi o bile çok zevkiydi bir yandan yalıyordu sonra sikini kremledi parmaklarıyla deliğimi genişletti tedirgindim yavaş yavaş geldi çok acımıştı sonra hızlandı dakikalar sonra zevkten ölüyordum deli gibi sikişip sallanırken sallanan göğüslerimi tutup sıkıyordu harikaydı sonra doğrulduk arkam dönük ona yapışıkken amımı parmaklamaya başladı ben de ona 31 çektim uzun uzun birbirimize bunları yaptıktan sonra giyindik duş almaya vakit bile yoktu gidecekti. Ona çok aşık olduğumu farkettim ve kapının önünde dudaklarına yapıştım kapıyı kapattı deli gibi öpmeye başladı hemen üstümdekini yukarı çekip sutyenimi açıp göğüslerimi tekrar tekrar emdi ve kalçalarımı sıktı ben de onun sikiyle oynuyordum sonra hemen şortumu indirdi külodumu eliyle araladı ve bacaklarımı aralayıp ayakta amımı yaladı tekrar külodumun kenarlarından sıvılar akıyordu aşkımm diye diye yaladı hepsini bense ayakta zor duruyordum fenaydım. Sonra hemen toparlandık ve o gitti. Ben de kanlı örtüyü çamaşır makinesine atıp duş aldım. İşte aşkım kızlığımı böyle bozdu. Başka hikayelerle tekrar görüşmek üzere Yorumlarınızı Bekliyorum…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder