5 Ocak 2013 Cumartesi

İşe Yeni Başlayan Kızı Siktim

Ben 18 yaşında genç bir delikanlıydım. bir gün işyerime gittiğimde arkadaşım gülten masasında oturuyordu ve ben onu sikmek istiyordum.sonra ben kapıdan ona baktım o benim kim oldugumu bilmiyordu çünkü o daha yeniydi.Ben onunla tanışmak için çok heyecanlıydım yanına vardım ve kibar bir sesle hoşgeldiniz bayan benimle tanışmak istermisin.ben ona kendimi tanıttım oda bana kendini tanıttı.
Sonra ben onu hiç gözümden ayırmadan izliyordum.Bir ara ögle yemeğine çıkmıştı bende onu takip ediyordum.Yemekten döndü ve işyerine geldiginde ben çok azmıştım artık ağzına fıskırtmak istiyorumdum.Hemen odasına girdim tam yerine oturacagı sırada kapıyı açtık ne oluyor demeye kalmadan yatırdam masanın üzerine başladım her yerini yalamaya ben yaladıkça o azmış gibi bagırıyor bi taraftanda yapma diye bagırıyor benim oglan kalkmıştı ve o da artık benimkini istiyordu yaragımı çıkardım agzına verdim emmeye başladı.o emdikce ben daha çok azıyorum biraz emdikten sonra sıra bana gelmişti yaragımı o güzel amına yavaş yavaş sokmaya başladım ben gelip gittikçe o daha da bagırıyordu amını yırmış gibi bagırıyor nerdeyse yaragımı koparacak gibi asılıyordu.Çevirdim götüne bi soktum yaragı ve ben oraya boşalmışım.

3 yorum:

  1. SLM ANKARADAN EMRE SEKSE AC VE SINIRSIZ SEX YAŞAMAYI ARZULAYAN 18 VE 40 YAŞ ARASI DUL OLGUN EVLİ BEKAR BAYANLAR VE ARALARINA 3 ÇÜYÜ ARZULAYAN EVLİ CİFTLER ARAYIN SEXİ SINIRSIZ HEYCAN DOLU YAŞAYALIM 0542 280 92 17

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. SLM İSTANBULDAN EFE BEN 5373071055 NUMARAM AZGIN DOYUMSUZ ATESLI SEKSTE SINIR TANIMAYAN EVLI DUL MUTSUZ DOYUMSUZ BAYANLAR YILARDIR EVLIYIM HIC ZEVK ALAMIYORUM DIYORSAN HEP TEK TARAFLI ILISKI YAPAN ERKEKLERE BOYUN EGMEYIN ISI BITTIMI KALKIP SENIN NE OLDU OLDUGUN HIC UMRUNDA OLMAYAN BIR TEK KENDINI DUSUNEN SENI SEKSTE MUTSUZ EDEN ERKEKLERE KOCALARA BOYUN EGMEYIN ARAYIN TANISALIM BIR TLF KADAR YAKINIM SIZE BEN SIZIN MUTLULUGUNUZ ZEVKE GELEMENIZ SEHVETLE DEFALARCA BOSALMANIZ ICIN BURDAYIM CARİ WATSAP LİNA VİBER VAR

      Sil
    2. slm batuhan ben istanbuldan 0531 880 14 71 ateşli mutsuz EVLİ BEKAR DUL BAYANLAR aldatmayi merakediyosan ara tanısalım görüşelim gizlilik içinde buluşalım sınırsız sex yasayalım uzaklık ve yaşınız sorun degil sms watsap lina viber var mutsuzsan ara erkekler gaylar top aramasin

      Sil