6 Ocak 2013 Pazar

Liseli Kızı Evire Çevire Siktim

ben esnaf olduğum için kayseri merkez de biraz dil yaparım bir gün 3 liseli kız geldi film alacaklarmış filmleri gösterdim tavsiye ettim içlerinde bir tanesi vardı ki liseli demeye bin şahit ister mükemmel bir fiziği ve yüzü vardı manken gibi bi süre baka kaldım kıza neyse filmi verdim birde kart verdim ve göz attım gülümsedi ve gitti o iş tamam dı::)))neyse aradan 15 dk. geçti geçmedi bir çağrı geldi telefonuma umursamadım aynı numara 2 dkçsonra bir daha çağrı düştü dayanamayıp aradım açan kız idi biraz konuştuk havadan sudan derken isminin selin olduğunu anne ve babasının ayrı olduğunu ve her ikisininde çalıştığını söyledi vaktin varsa buluşalım dedim olur dedi dükkanı elemana bırakıp gittim bir cafe de oturup bişeyler içtik arabam var gezelimmi dedim olur dedi bununla manzaralı bir yere çıktık sessiz sakin arabada oturuyoruz derken bunun eteği iyice yukarıda olduğu için oturunca bacakları epey açıktı elini tuttum vitese koydum okşadım ellerini daha sonra kafasını omzuma yasladı gömleğinin düğmelerinden birisini daha açtı göğüsleri süperdi süveterini çıkarttı halbuki dışarıda yağmur yağıyordu,bacaklarına elimi atıp dudaklarına yapıştım ve elimi amına doğru okşayarak götürdüm utanıyor ama yokta diyemiyordu daha sonra üst kısmını soymaya başladım gömleğini çıkarttım ve sütyenini mükemmel dik ve dolgun memeleri vardı taş gibi idi avuçlayıp okşamaya başladım ve dsudaklarındaydım daha sonra sikimi verdim eline çekinerek okşamaya başladı ben amına tekrar el attım bacak arasından kalçalarını okşadım derken kilotlu çorabınıda çıkarttım arkaya geçelimmi dedi olur dedi arabamın arkası geniş ve müsaiittir koltukları yatırıp yatak yaptım ve kilotunuda çıkartıp arkaya geçirdim bunu yattı ve ayırdı bacaklarınıbende tamamen soyunup üstüne çıkıp bacak aralarına girdim ve memelerinden başladım okşayıp,yalayıp,emip,öpmeye derken aşağıya doğru indim biraz göbeğinde takıldım daha sonra etğinide indirip bacak aralarına kafamı gömdüm dil darbesi yapmaya başladım daracık ama dolgun dudaklı bir amı vardı mükemmeldi o kadar am siktim ama bu fıstık mükemmeldi neyse dilimle sikmeye başladım artık bunu amına dilimi sokup çıkarıyordum iptal olmuş inliyordu bi süre sonra amından sıvı aktı boşalmıştı artık daha sonra pozisyon değiştirdik bakire olduğunu söyledi önemli değil dedim ve 69 olduk bu üstümde idi amını aldım ağzıma yalayıp,emip,ısırıyordum am dudaklarını çıldırıyordu oda benim sikimi kökünden acvuçladı kafasını dondurma yalar gibi yalıyordu bazen ben ağzını sikiyorudum alışmıştı biraz sanki emmeye başladı kocaman kafasını bu arada bende amını hala yalıyor göt deliğini parmaklıyordum inliyordu arasıra göt deliğini parmaklarken devam ederken göt deliğini yalamaya başlamıştım ki ağzına patlayıverdim midesi bulanmıştı belli ama yutmuştu birazınıda daha sonra bunun ağzına tekrar verdim ve kaldırmasını istedim bi süre yaladıp emdikten sonra benim sikim yine taş gibi olmuştu domaltıp bunu götüne dayadım sikimi çok büyük yapma lütfen dedi korkma falan dedim ikna ettim selin'in göt deliğini iyice ıslatıp parmakladım sikimde biraz inmişti sikimide iyice tükrükleyip kayganlaştırdım ve dayadım göt deliğine ilk denemde korkutup pes etmesin diye yavaş ittim basenlerinden kendime doğru çektim ucu girmişti az bişi ama bağırınca çekip çıkardım yok falan dedi yine ikna edip operasyona devam ettim::))ikinci denememde hafif olmuştu ucu girdi bağırınca yine çektim yanıyor dedi sabret falan deyip sert bir deneme yaptım ve artık kafasını içerisinde idi sikimin bağırdığı için itmedim fazla ve kaldım içinde bir süre hafiften çeker gibi yapıp tekrar ittim sikimi ve kulakları çınlatacak bir bağrıltı ile orada kaldım lütffen yet dayanamıycam diyordu o kadar dardıki dayanamayacağını bile bile itmek istiyordum kökleyene kadar tamam az kaldı falan derken biraz daha ittim vehafifce itip sonuna kadar girdim ve bekledim kısa bir süre çektim yavaşça ve ittim bi kaç kez alışmıştı artık ama yinede inliyor bazen bağırıyordu hızlanmaya başladım bu arada kalçalarını tokatlıyordum kıpkırmızı olmuştu poposu koltukları tutuyor ısırıyordu yeter diyordu daracık deliğinde kocaman yarrağım gidip geliyordum iyice hızlanmıştım artık ondanda ses çıkmıyordu bir süre sonra gört deline boşaldım çıktım gözlerinden yaş akıyordu resmen ama çokta mutluydu bi süre oturduktan sonra gidelim artık dedi tamam dedim arabada bana sakso çekerek ilerledik yoğun trafiğe girince kalktı:::))) mükemmeldi indi yürüyordu yürüyüşü bile değişmişti...kayseri'den konuşmak görüşmek isteyen sexte sınır tanımam

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder