13 Ocak 2013 Pazar

Tolga'yla Sikiştik

slm Azra, ben size Tolga ile yaşadığım geceyi yazıyorum. yazlıkta tatil yaparken karşı komşularımız da tatile gelmişti. ailenin oğlu Tolga ve bir de kızları vardı Esra diye. Esra kendini beğenmiş süslü hiç bir şeyi beğenmeyenlerden di. ama Tolga uzun boylu yakışıklı mütevazi sevecen kibardı. Tolga ile arkadaşlığımız kısa zamanda ilerledi merkeze gitmek için otobüs durağına ilerlerken Tolga arabası ile yanımda durdu merkeze mi, evet gel beraber gidelim dedi olur dedim yol boyunca sohbet etmiştik. Tolga da arabayı olduğunca yavaş kullanıyordu merkezde ben işlerimi halletmeye başladım. Tolga beni arayıp istersen beraber yemek yiyelim dedi olur dedim lokantada oturduk yemek yerken devamlı bana bakıyor birden elimi tuttu senden çok hoşlanıyorum dedi. bende senden dedim gülüştük, sahile indik elini belime sarıp gezmeye başladık arada beni öpüyor güzel laflar ediyordu.

Akşam yazlığa döndük devamlı tel de konuşuyor birbirimize aşk mesajları yazıyorduk. beni öğlen eve davet etti kot şort ve badimi giyip gittim beni karşıladı içeri geçtik konuşurken öğlen olmasına rağmen şarap açtı şarapı içerken boynumdan öpmeye başladı bende elimi bacağının üstüne koydum beni kucağına alıp yatak odasına götürdü yatağa yatırdı badimi yukarı sıyırıp göğüslerimi okşarken öpüşmeye devam ediyorduk bu sırada eli ile şortumun düğmelerini açıp dizlerime kadar indirdi bende ayaklarımla çıkardım parmaklarını ağzıma soktu onları yaladıktan sonra iki parmağı ile amımı okşayıp sokmaya başladı dudaklarımdan öpüyor ısırıyor amımdaki parmaklarını derine sokmaya başlamıştı ben zevkten inliyor çarşafları sıkıyordum parmaklarının yerini ağzı almıştı ağzına sanki bütün amım sığıyordu amımı emerken eliyle göğsümü okşuyordu bende başını bastırıyordum acı ve zevki aynı anda yaşıyordum üstümden kalktı kotunu ve gömleğini çıkardı, bende badimi. üstüne uzandım eliyle sikini içime yavaşça sokmaya başladı dudaklarını öperken kalçalarımdan tuttu girmişti yavaşça üstünde zıplamaya başladım inlemeler im sıklaşmıştı içimden çıktı tekrar amımı yalamaya başladı uzunca yaladı beni domalttı arkadan amıma girmeye başladı bu sefer daha uzun sürdü bitmesi on dakika sonra kalçalarıma boşaldı ben daha ateşimi söndürememiştim ama darılmasın diye bir şey demedim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder