9 Ocak 2013 Çarşamba

Yengemle Yemek Yerken Sikiştik

Ben Murat, 17 yasindayim ve ben teyzemi, halami ve yengemi cok asigim ve onlari dusunup otuz bir cekerdim.Geçen sene annem ve babam amcamin oraya gidiyorlardi, bende gelmek istemedim…Evde yanliz kaldim ve sonra telefon geldi.Actimki yengem annemi soruyor, bende evde yoklar dedim. Sonra dediki, evde tek basina ne yapiyorsun buraya gel dedi. Bende biraz sasirdim niye ama gittim iste.Sonra geldim evlerine ve zile bastim. Sonra acti kapiyi ve buyur gel dedi bir gülümseyle.

Sonra sordum dayim nerde diye, oda bugun iste dedi, gece gelcek dedi. Ben tamam dedim , yengemde hemen mutfaga gitti ve yemek hazirliyordu. Ben oturma odasina gecip televizyon izliyordum. Sonra mutfaktan bagirdi, Muratcim ne içiyorsun çaymi yoksa içecek cola falanmi istiyorsun dedi, bende bir cola koy dedim. Bes dakika sonra gel sofraya dedi ve geldim. Tam oturmak istedim yengem bilerek colayi üstüme döktü ama bilmiyerek gibi yapiyordu. Bende sandimki bilmiyerek yapti ve cola tamda sikimin üzerine döküldü.

Ben hemen kalktim ve dediki otur nereye gidiyorsun.Ben biraz sasirmis bakiyordum ve hemen el uzatti yas olan yere ve elinde bez vardi. Temizliyordu ama onun yerindede sikimi elliyordu. Kip kirmizi oldum ve sikim sert oldu kalkti. Gözüküyordu ve yengem bana bakti hemen dudaklarimdan aldi. Basörtüsü kafasinin yarisinda ve daha da öpüyordu dudagimdan ve dilimden.

Kalbim sapur supur vuruyordu ve elim kendiliginle gögüslerine geldi ve yavas yavas elliyordum. Agzini agzimdan cekip, iyi yapiyorsun devam et dedi. Hemen geri agzima yapisti ve eli pantolomun fermarini cekip sikimi elliyordu. Cok buyukmus dedi ve devam etti. Bende agzimi cekip arkaya adim attim ve napiyorsun yenge diyordum.

Zevkine gitmedi murat dedi ve o siyah etekle domaldi ve sik beni dedi. Bende elimi ”sap” diye geçirdim götüne ve ”ayy” diye ses cikariyordu. Etegini yokariya cektim ve baktimki su ince kilottan giymis. Aminin yan tarafina gecirip sikimi cikardim ve yavas yavas soktum götüne, baktimki yengem basörtüsü hálá kafasinda.

Bir iki git gel yaptim amindan ve tam bosalicam zamanda cikardim. Yengem bisey demeden dönüp agzina aldi sikimi. Vah bi emiyorki sikimi unutulmaz bir zevkti. Hemen bosaldim agzina ve simdi götümü sik dedi. Bu olaylar hep mutfakta oldu sofranin basinda. Eline zeytin yagi alip sikime sürdü ve sikimi götüne soktum. Bu kez yengem ses cikarmiyordu hayret ama ”ogg ayy” diye yavas yavas sesler cikiyordu.

Sonradan eve yolladi beni arabasiyla ve her pazar aksamlari yengemi sikmeye gidiyorum. Acayip bir zevk, hayatimda hic gecirmedim bunlari.Sonradan halami sikmeyi aklima geldi, sikince

2 yorum: