5 Ocak 2013 Cumartesi

24 Yaşındaki Kapalı Ablamı Siktim

ablam 24 yaşında bende 19 yaşındayım muğlada yaşıyoruz.her gece yatarken ablamın bacakları açılıyo ve ben buna delırıyorum ablam türbanlı.ona karşı çok şey arzuluyorum anlatamam. bir gün minübüsdeydik işte inecekken araba anıden fıren yapınca ablamın arkaya fecı gırdım hayatımda hıc kımseye oyle yaslamamıstım neyse ıste eve geldık ertesı gun ablam ıse gıttı eve geldı ve o gunku gıydıgı bacaklarının rendındekı kulotlu corabı cıkardı kırlıye attı hemen corabı aldım am bolgesını kokladım amının kokusu coraba sınmıstı . corabı yalıyordum kokluyordum sıkım dımdk olmustu annemler evdeydı.o gün babamla annemin acil olarak ankaraya gitmeleri gerekti ve ablamla yanlız kaldık evde . ona gerçekleri soyledım ve sapıkmısın lan sen gıbısınden laflar soyledı artık dayanamıyorum dedım ve ablamın ustune atladım memelerını sıkıyordum dudaklarını ısırıyordum en sonunda amına dogru ılıştım ve yalamaya başladım artık ısrar etmıyordu kendını kaptırmıştı kızlık zarı azıma deyıyordu en sonunda çadırı kurmuştum taş gıbnı olan yarrağımı ablamın amının ortasına yerleştırdım ve yavaş yavaş içine soktum avaz avaz bağırıyordu memelerini sıkıyordum sıkımı cıkardıgımda sıkımın ustunde kanlar vardı ablama yalattım kanları ondan sonra tekrar soktum ve sikimi ablamın içine kokledım ablam 18 cm nın verdıgı acıyl aınlıyordu ıkımızde acayıp zevke geldık o kadar hızlı sıkıyordumkı cıkan seslerden bızde şaşırdık ondan sonra gotune gırdım gotunun edlıgı kocaman olmustu tekrar amına kokledım ve hızlı hızlı sıkmeye abşladım ablam tıtreeye tıtreye bnağıra bağıra boşaldı bende ablamın kocaman olmuş göt deliğinin içine boşaldım.en sonunda ablam zarını dikti ve evlendi.

benımkı yaplıan araştırmalarca bı hastalıkmış yapcak bışı yok

6 yorum:

  1. SLM ANKARADAN EMRE SEKSE AC VE SINIRSIZ SEX YAŞAMAYI ARZULAYAN 18 VE 40 YAŞ ARASI DUL OLGUN EVLİ BEKAR BAYANLAR VE ARALARINA 3 ÇÜYÜ ARZULAYAN EVLİ CİFTLER ARAYIN SEXİ SINIRSIZ HEYCAN DOLU YAŞAYALIM 0542 280 92 17

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. SLM İSTANBULDAN EFE BEN 5373071055 NUMARAM AZGIN DOYUMSUZ ATESLI SEKSTE SINIR TANIMAYAN EVLI DUL MUTSUZ DOYUMSUZ BAYANLAR YILARDIR EVLIYIM HIC ZEVK ALAMIYORUM DIYORSAN HEP TEK TARAFLI ILISKI YAPAN ERKEKLERE BOYUN EGMEYIN ISI BITTIMI KALKIP SENIN NE OLDU OLDUGUN HIC UMRUNDA OLMAYAN BIR TEK KENDINI DUSUNEN SENI SEKSTE MUTSUZ EDEN ERKEKLERE KOCALARA BOYUN EGMEYIN ARAYIN TANISALIM BIR TLF KADAR YAKINIM SIZE BEN SIZIN MUTLULUGUNUZ ZEVKE GELEMENIZ SEHVETLE DEFALARCA BOSALMANIZ ICIN BURDAYIM CARİ WATSAP LİNA VİBER VAR

      Sil
    2. slm batuhan ben istanbuldan 0531 880 14 71 ateşli mutsuz EVLİ BEKAR DUL BAYANLAR aldatmayi merakediyosan ara tanısalım görüşelim gizlilik içinde buluşalım sınırsız sex yasayalım uzaklık ve yaşınız sorun degil sms watsap lina viber var mutsuzsan ara erkekler gaylar top aramasin

      Sil
    3. slm batuhan ben istanbuldan 0531 880 14 71 ateşli mutsuz EVLİ BEKAR DUL BAYANLAR aldatmayi merakediyosan ara tanısalım görüşelim gizlilik içinde buluşalım sınırsız sex yasayalım uzaklık ve yaşınız sorun degil sms watsap lina viber var mutsuzsan ara erkekler gaylar top aramasin

      Sil
  2. Slm 541 941 60 93 ANKARA ilinde memurum
    Gizlilik içinde görüşmek isteyen bayanlar 33 yaşındayım
    Yaş farketmez temiz bakımlı olgun anlayışlı gizliliğe önem veren bayanlar
    Öncelik sohbet sonrasına siz karar verin
    Kafaların uyması önemli
    Yapışkan biri degilim dert sıkıntı aramıyorum
    Seviyeli sohbet etmek isteyen ANKARA lı bayanlar
    Arayın tanışalım 541 941 60 93
    Tek erkekler lütfen aramayın

    YanıtlaSil
  3. slm batuhan ben istanbuldan 0531 880 14 71 ateşli mutsuz EVLİ BEKAR DUL BAYANLAR aldatmayi merakediyosan ara tanısalım görüşelim gizlilik içinde buluşalım sınırsız sex yasayalım uzaklık ve yaşınız sorun degil sms watsap lina viber var mutsuzsan ara erkekler gaylar top aramasin

    YanıtlaSil