5 Ocak 2013 Cumartesi

Köpeğimi Sakso Çekerek Boşalttım

merhaba, benim adim hulya, ben Avustralyada yasayan 18 yasinda birbayanim. bu siteyi buldugumda cok heyecanlandim, ve her hikayeyi okurken bacakaramin islandigini hissettim. ve bende size basimdan gecen bir olayi anlatmakistiyorum. Ben her zaman kopekleri cok severdim, ve babama yillardiryalvariyorum bir kopek al diye, ve sonunda bir kac ay once dana bulldog aldi,cok tatli bir kopekti. cinsine gore baya buyuktu onun icin adini kocamankoymustum, ama aklima daha sonra olacaklar hic gelmemisti. kopek hep yanimagelir sikini bacaklarima surerdi, bacaklarima surtunup dururdu ve bundan da cokzevk alirdi, bende baya hoslanirdim. bir genc kiz olarak hayvanlarla sexi vebazi sitelerde gordugum grup hardcore resimlerinden hep cok hoslanirdim. vebirgun evde yalnizken kocaman yine geldi ve sikiyle yine bacagima surtunmeyebasladi. firsattan istifade bende elimi yavasca onun sikine goturdum, bir kackez sivadiktan sonra ikimizde cok zevke gelmistik. agzima almaya kararliydim, ve kocamanin sikini agzima aldim, cok sicakti, ve emdikce kaymak gibiydi,cok tatliydi. ellerimle dassaklariyla oynuyor agzimlada sikini emiyordum, vefazla gecmeden yuzume bosaldi, ve ben dolunun hepsini yedim. tadi cok guzeldi,daha sonraki hikayelerimde kendimi ona nasil siktirdigimi anlatacagim

3 yorum:

  1. Mrb bayanlar ve evli ciftler .hayati monotonlasmis rutin iliskilerden sikilip yeni heyecan arayanlar aklindaki fantazileri gerceklestiremeyen ve kimseye anlatamayan ciftler.esinden bosanmis erkeksizlikten bikmis bayanlar herzaman arayabilirsiniz.gizlilik saygi ve seviye prensiplerimdir.Normal sohbet etmek dertlesmek icinde arayabilirsiniz hersey sex ten ibaret degildir.numaram 0546 582 3707 adresim emre_03_58@hotmail.com aramanizi bekliyorum yas siniri yoktur arayin pisman olmayacaksiniz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. slm batuhan ben istanbuldan 0531 880 14 71 ateşli mutsuz EVLİ BEKAR DUL BAYANLAR aldatmayi merakediyosan ara tanısalım görüşelim gizlilik içinde buluşalım sınırsız sex yasayalım uzaklık ve yaşınız sorun degil sms watsap lina viber var mutsuzsan ara erkekler gaylar top aramasin

      Sil
  2. SLM ANKARADAN EMRE SEKSE AC VE SINIRSIZ SEX YAŞAMAYI ARZULAYAN 18 VE 40 YAŞ ARASI DUL OLGUN EVLİ BEKAR BAYANLAR VE ARALARINA 3 ÇÜYÜ ARZULAYAN EVLİ CİFTLER ARAYIN SEXİ SINIRSIZ HEYCAN DOLU YAŞAYALIM 0542 280 92 17

    YanıtlaSil