17 Ocak 2013 Perşembe

Liseli Kızın Bakireliğini Bozdum

Merhaba ben Kubilay Öncelikle sex'i seven ve sınır tanımayan biri olarak kadınlara tapıyorum. Bu internet sayesinde o kadar çok insanla tanıştımki beklentilerimin hayli üzerinde.Neyse ben 37 yaşında ve evliyim.Eşim sıradan muhafazakar bir insan.Onu seviyor ve üzmek istemiyorum ama dünyaya birdaha gelmeyeceğiz. Benim hikayemi okuyan biri msn ile görüşmek istedi kabul ettim.Bir süre görüştük.Eşi ile uzun süredir sınırsız bir sex hayatı yaşadıklarını ve çok mutlu olduklarını belirtti.Bir istekleri vardı bu ilişki sürekli veya uzun soluklu olmayacaktı.Önce birbirimize telefon numaralarımızı verdik , daha sonra da buluştuk.Bende kendisine üçümüzden birinin onay vermemesi durumunda başlamayacağını , başlasa bile üçümüzde birinin hayır demesi ile birbirimizi bir daha tanımayacağımızı söyledim.Bu tür ilişkilerde güven çok önemlidir. Bir gün sonra evlerine gittik.Eşi 1,60 boularında 50 kg cıvarında esmer bir hatundu yaşı da 41. Görünce gözlerime inanamadım.Bu yaşta bu fizik inanılmazdı.Kendiside bunun farkında olmalı ki liseli bir bakire gibi giyinmişti. Kısa bol bir etek altında pembe kalpli beyaz bir kilot.(tabii daha sonra gördüm) üstünde atleti andıran penye bir bluz.Bluzun üzerinden meme uçları belirgin bir şekilde seçiliyor. Kocasına sarıldı ve dudaklarından öptü hoşgeldin sevgilim dedi.Daha sonra dudaklarıma yapışarak hoşgeldin kocacım dedi ve uzun uzun öptü.Öpüşürken ellerim kalçalarında geziniyor , sikim kadının amını eteğinin üzerinden zorluyordu.İçeri öpüşerek geçtik.Kocası oturmuş bizi izliyor ve biz bir yandan oynaşıyorduk.Yavaş yavaş eteğini yukarı kaldırdım . o AYAKTAYKEN KİLODUNUN ÜZERİNDEN KILLI AMINI YALAMAYA BAŞLADIM.Daha sonra eteğini aşağıya indirdim ve yalamaya devam ettim.Beni koltuğa itti ve pantolonumun üzerinden sikimi sıvazlamaya başladı.Bir çırpıda pantolonumu ve kilodumu çıkararak sikimi yalamaya ve emmeye başladı.Onu kucağıma aldım ve sırt üstü koltuğa yatırdım.Kilodunu dizlerine kadar sıyırdım ve kocasının önünde (prezervatif taktıktan sonra) kadını sikmeye başladım. Ben pompaladıkça nasıl sevgilim kocam beni güzel sikiyormu gibi kocasını tahrik edecek sözler söylüyordu.Değişik pozisyonlarda yaklaşık yarım saat sikiştikten sonra kadının hadi erkeklerim boşalın komutu ile hızlandım.Bu arada eşi de eline aldığı siki ile 31 çekiyordu.Tekrar sırtüstü yatırarak sikmeye devam ettim.Kocası da karısının ağzına patladı ağzı yüzü döl olmuştu.Bu manzaraya baktıktan sonra patlamamam mucize olurdu.Büyük bir zevkle patladım.Ogece bir kez daha sikiştik (daha sonra anlatırım) Eğer değişiklik istiyorsanız gizliliğe temizliğe sex'e önem veriyorsanız adresim xkubilayx@hotmail.com bol sexli günler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder