17 Ocak 2013 Perşembe

Masaj İçin Gelen Kızı Siktim

selam ilk önce ben berk … hikayemi sizinle paylaşayım ::: ben masörlük yapıyorum bayan beni burdan buldu msnden ekledi konuştuk sonra bana geldi sen soyunuver ben geliyorum dedimm… sadece tangasıyla kalmış beni deli gibi bekliyordu… yüzüstü yatmış gögüsleri masaj yerine yapşmış yanlardan taşıyordu…. ben elime masaj yağını aldım boynundan başladım.. sırtını sıvazlıyorum o da gözlerini kapatmış masajın biteceğini sabırsızlıkla bekliyordu… bende biraz aceleci davranarak sırtından götüne doğru ilerlemeye başladım on numara da götü vardı ki ele çok güzel geliyordu. bir an işim bitsn şamarlamak istiyordum deli gibi fiziği çok güzeldi. tangasını çıkarmasını istedim gözlerime baktı bian ama oda istekli bir şeklde çıkarıverdi. havlusunu götüne koydum ama masaj yaparken ellerim götünden ayrılmıyordu.yüzüne baktığımda kendinden geçer gibi bişey hissettim. havluyu attım kenara yüzüstü dönmesini istedim. yağı biraz fazla sürdüm ve gögülerinde erittim sanki o kdar deliydi ki sanki emiyordu yağları . gögüsleri baştan çıkarttı beni ucları kalkıverdi hemen anlamıştım onunda sex yapmak istedğni. bir yandan elim gögüslerinde bir yandan da amına gidiyordu. bir an baktım ki aşortmanı mı aşşaya çekiyor penisimle oynuyordu . çıkarttı ağzına alıverdi hemen yalamaya başladı… soluksuz emiyordu…. bende ağzına verdim saçından tuttum gidip gelmesi için yardımcı oldum. ben vajinasını yalarken oda benm penisi mi yalıyordu . gir içime artık diyordu ama erken diyordum. gögüslerini sıkmaya başladım 15 dk öpüştük götüne şaplak vurarak kızarmış tavuk gibi oldu hadiiiiiiiiiiiiiiiii artık gir içime sok diyordu ben de üstünde gezdiriyordum biraz daha canı ceksin dedim sonra bir soktum ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhh dedi çığlık attı sok sok sok hadi çok istiyorum seni dedi yarım saat gidip geldim ağzına boşaldımm çok deli sikiştik bende bayıldım oda bayıldı.. sonra haftada bir gelir sevişir sikişir gider … kendisine masaj yaptırmak isteyen bana msj atsın

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder