25 Şubat 2013 Pazartesi

Almanyada Alman Kızı Siktim

merhaba değerli fetishikayeler.net okurları   20 yaşında 192(cm) boyunda siyah saçlı siyah kaşlı kahverengi gözlü biriyim.
penismn boyu. 28 cm abartısız söylüyorum ve cok kalın.

nyse hikayeye geçiyorum.

yan komşu tülayla ailelerden izin alarak erikli ye tatile gittik 12 yıllık komsuluğumuz ve samimiyeti mizden dolayı kızın ailesi zorlada olsa onayrladı cünkü kızda 20 yasındaydı yani reşit ti bi yandanda bu kolaylık oldu. tatile gittik evimize yerleştik tatilimiz tam 1 aydı önümüz bayağı uzundu tülay 175(cm) boylarında hafif iri göğüslü güzel kalcalara ve dudaklara sahip güzel denilebilcek bi bayan bi gün denize gitmiştik herşey o gün başladı hikayeye de ordan başlıcam neyse denizde yüzüoken birbirimizin bacak aralarından gecioduk ben yanlslkla tülayın amına dokundum bu hemen tepki gösterip kactı suyun üstüne cıktım özür diledim anlamadan oldu dedim bu tmm önemli değil filan dedi geçiştirdik. öyle eve gittik yemek hazrlamaya basladı bende arabayı yıkıodum yemeğe cagrdı gittim yemeğimizi yedik arabaya bindik bu gece gezecektik ilk önce yayla sahiline gittik bar a girdik içtik coştk oynadık :) dans ettk ve erikliye geri geldik yesil bara girdik erikli hotele gittik adam akıllı içtik zoom olduk eve kendimizi zor götürdük sabah oldugunda uyandık kahvltı edip denize gittik akşam dan sohbet edioduk fln bi kagıt uzattılar tekne turu sabah 10dan aksam 6 ya kadar hosumuza gitti ücrette iyiydi gitmeye karar verdik yarın 10da hemen yayla sahiline limana gittik ve tekneye bindik tur başlamştı herkez sevgilisinleydi gençler çiftler öpüşen sevişen herkez vardı biz öyle masum masum duruoduk tülay dediki hadi bizde ortama ayak uyduralım dedi.ve yavaş yavaş öpüşmeye basladık artık nihetim cok farklıydı :) bi an önce eve gitmek ve ona çakmak istiodum. tur boyunca seviştik öpüştük tekneden indik bu olanlar bidaha tekrarlanmicak fln dedi tülay bende dedim ki ( kalktı artık indirmek lazm ) bu güldü fln arabaya bindik ve eve geldik 1 benim dedi ve dusa girdi laptop kucağmda prno izliodum ve crl cplaktım. bu duştan bir çıktı tam karşısındayım benm dalgayı bi gördü mü :d ses cıkarmadan yanıma geldi ve ne büyük şey bu ya ilk defa böyle bişi goruorum fln dedi dokunabilrmym dedi istediğini yap dedim. bu ilkte elledi fln ben dedim bundan büyüğünü gördünmü hiç? ( ) ilk defa canlı olrk bunu görüorm ve şoktaym dedi o sırada öpmeye basladm ben bunu dedim yalarmsn bikere saçmalama öyle şeymi olur dedi bende nye olmasn tülay ya fln ısrar ettim bu zorla aldı ağzına benimki dimdik ayaktayken anca kafasını alabiliodu ve biraz yaladıktan sonra midesi kaldırmadı kustu geldiğinde kilot ve südyenini gymiş diğer eşyalarını aldı eline dedim hayırdır ? çıkp biraz turlicam dedi . dedim sen manyakmısın yarıdamı bırakcaz dedim ne sacmalıosn fln dedi ben daha kızım dedi o dediğin iş olmaz erkut dedi ben buraya bu yüzden gelmedim dedi tmm dedim özür diledim bu çıktı 5 dk geçmedi geldi söyleyemiodu ama anlamştm istiodu noldu dedim deneyelimmi bidefa dedim tamam ama sadece arkadan dedi önden asla olmaz dedi sen bilrsn tmm dedim kabl ettim o sıcak dakikalara baslamstık bunu tkrar cırl cıplak yaptm yalamaya basladm bn zaten cplaktm yine neyse bu kudurmustu güzelim yatağın carsafını yırttı zevkten kuduruordu ilk defamı die sordum cvb veremedi anlamştm uçuodu ve amını yoklamaya basladm asla die cok hoş bi sesle konustu tmm peki dedim köpek pozisyonu aldırdım ve sampuanı alp bi güzel sürdüm yağ gibi olmştu benm kininde kafasına sürdüm biraz deliğe dayayp yukarı aşağı oynatıodum sok hadi sok die inlemeye baslamstı eminmisin deip işi piçliğe vurdum ve hadi yaa lütfen demeye basladı biraz zorladıktan sonra kafası icerdeydi sadece inliordu ve cok az mesafeli gel git yaptm biraz kafasını sokp cıkardım geri kalan hepsini birden bir kökledim yataktan aşağıa fırladı ve ağlamaya basladı napıosn sen hayvan diodu ben sana arkadan zor olur dedim sen dinlemedin dedim bi süre aşağıda durdu hic ısrar etmedim gelceğni biliodm zevkten kuduruodu ve geldi öpüşmeye basladık 1 saat belkide daha fazla sadece öpüşüp yalaştık 69 undan saxosuna kadar hepsini yaptırdım bende aynı şekilde resmen dilimle yıkadım heryerini o kadar yaladm onu artk kuduruodu ancak bosalmamstı bende öyle ve arkadan mı dedim gene evet dedi
bu sefer nazik oldum( )  ve yavas yavas yapmaya basladm herşeyi kafasını dayadm zaten biraz acilmisti ama gene sıkıydı tekrar sampuanlayp zorladm ve icerdeydi yine biraz zorlayp gel git yaparak bir süre sonra köküne kadar dayadım ve götünü sıkmasını söyledim bir sıktıki sanki sikim kopacak sakın birakma dedim ve hzlı hzlı gel git yapmaya basladm dayanamadı bıraktı ve öylece saldı kendini baktığımda baylmştı ben işime dvm ettim bir süre sonra ayıldı hala arkadaydım ancak nedense bende anlamadm ki kan geldi ve sarı carsaf kan olmuştu bu pozisyon değiştrrken dkkt etti naptn sen ya pislik die ağlamaya basladı kendimi zorlada olsa anlattm ve dvm mı tmm mı dedim daha bosalmadk bile dedi bu evet ama ben arkadan sıkıldım dedim ve yalan attım hem nolcak ki diktrrsin dedim ne var bunda dedim olmaz fln dedi ama zevki almştı dayanamadı tmm ama yavas dedi okadar güzel bi amı vardı ki anlatlmaz yalamaya basladım yaladm yaladm ve amından sular geliodu artık su ter içinde kalmştı ve dayanamıodu hadi artk nolr bebeğim die inliodu ve tüfeği doğrultum namluyu amına dayadım cok yavas milim milim içeri giriodu ve cok dardı sal kendini dedim rahatla dedim bu dediklerimi yapmaya calısıodu ve patlamştı artık kanlar süzülüodu bu zevkten cıldırıodu ve birden sağlamca tutup bastırdım göüslerini yalıodum birden köklemeye bi basladım bu cıldırıodu nasıl cığlıklar geliodu olmaz oyle bişey ve bosaldı artk dayanamadı. sıra bendeydi ilk defa bosalacaktım ama daha hic nietim bile yoktu nerdeyse 30 dk oldu amını sikiodum ama öncelerle brbr 2 saati geçmiştir daha tık yoktu cok gelcek gibi oldu ama kendimi bırakmıodum hadi ya askm bosalmckmsn dediğinde cvbm hazrdı aşkm derken dedim ve sikimi cıkardım bu birden ayaklandı oturdu yatağa gözlerine baktm baktm ve mutlu olması icin daha istekli bi sex icin seni seviyorum benmle cıkarmsn tülay dedim tülay evet aşkım die cvbladı ve dudaklarımı parmağnla suvazlıodu birden altıma alıp deli gibi sevişmeye basladk bu 2.yi attı ve önüne girdim basladm sikmeye ileri geri ileri geri derken dayanamadım ve geliorum dedim anlamadı bosalcam dedim icine bosalym mı dedim hap var istiosan sonra icersn dedim tabi bu esnada durmustum ancak sikim icerdeydi tmm ozaman dedi hapı verdim yine kendimi soğuttum 30 dk götünden siktim ve tkrar amına girdim tkrar bosalcağmı anladm ve hızlandım deli gibi sikiodum bu bağrrken sesi kısıldı :)dayanamadm saldm kendimi 2.5 iki bucuk saatin acısını öyle bir cıkarms olmalym ki döller artık dısarı tasıyordum amından 28 cm( )  icerdeydim ve döller dısarı bile geliodu ve bu öyle bi soluklanmaya basladı ki süper bişiydi die sayıklıodu bide arkana bosalym mi dedim ve devam ettik yine saxo aldı ve kaldırdı sonra ben bunu yaladm fln götüne tkrar kupkuru zorla girdim cok zevk alıodum sıkmasını söledm ve sıktı yine hızlandım deli gibiydim ama dayanamadı saldı kendini ben 10 15 dk siktim ve bosalacağımı anladm kendimi hic tutmadm ve söledım götüne bosldm yanıooo die bağrmaya basladı ckarrken sık dedim ve sikimi tamamen cıkardığımda joupp die bi ses geldi gülümsedim ve bi postada ağzına bosalmak istedim. kabul etmedi ilkte zorla ikna oldu ve saxo aldı belkide 1 saatten fazla geliorm dedim artk anlamstı ne anlama geldiğini ve cıkarmak istedi hyr dedim ve hepsiini yut dedim zevk alıcaksin inan dedim kandırdım ama gercektide bi bosaldm ki kustu yutamadan yatak berbattı ve tatilin hemen hemen 2 günde 3 günde 1 defa sex yapıoduk. neyse şuan sözlüyüz ve aynı üniversteyi kazandık ama üni.yi söyleyemicem.        k.bakmayın evimizi tuttuk 2+1 kücük birazcık ama olsn bize yeter :)esyalarını aldık dayadık döşedik düzdük. üniverste yuvamz artık hazr okulu beklioruz..

 

4 yorum:

  1. MEHMET BEN 5374667155 KOCAMAN KOLGİBİ YARAGIM VAR VE GEC BOSALIRIM DAHA SOKARKEN BOSALTIRIM SİZİ GERCEK SEVİSMENİN VE YARAK YEMENIN TADINI SIZDE ALIN SICAK GUVENILIR BIRIYIM DAİMA KARSIMDAKINE DEGER VERIRIM EVLI DUL BALIK ETLİ SİSMAN BAYANLAR ARAYIN OLDUKCA YAKISIKLI VE HOS BIR SES TONUM VAR VE ASLA KIMSE KIMSEYI HARATSIZ ETMESIN ON SARTIMDIR NOT:GAYLAR ARAMASIN

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhabalar ben efe istanbuldan 05373071055 dan bazen evde tek basina oturdugumuz zaman insanin cani gercekten cok skliyor dimi? internetin basina oturdugumuzda bile özellikle bayanlar cogu zaman bir girisimde bulunmaya cesaret edemiyor, sanirim oda yurduminsaninin her bayana sülük gibi yapismasindan ibaret. Ama her nekadar normal bi cevremiz olsa bile hep ayni insanlarla sohbetde etmek istemiyoruz ama karsiniza bir dost sirdas guvenilir bir arkadas ciksa hanginiz o cesareti gosterip tanismak istemezdiki?? hele o kisi ile sohbet ederken zamanin nasil gectigini bile anliyamiyorsaniz.. ben böyle birimiyim? sana bagli bu eger sicakkanli neseli gülmeyi güldürmeyi seven biri isen bence denemeye deger pisman olmucaksin 0.5.3.7.3.0.7.1.0.5.5 watsap lina viber var

      Sil
  2. 16teşli BAYANLAR Ben kaan 0.5.3.8.5.8.1.5.6.2.9.İSTANBULda Real Sex İstiyorsanız Gizlilige Önem Veren,Gizli aşk ilgi sevgi sexs zevk kaçamak mutluluk arkadaş dost arayan bayanlar sadece bayanlar arasın evli dul bekar fark etmez fantazı arkadasınız sırdasınız sms watsap carı

    YanıtlaSil
  3. TEK ERKEĞİM
    05412502963

    YanıtlaSil